F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Haug: Większość zespołów opóźni debiut nowych bolidów

Mercedes zamierza dopracować każdy detal W03 przed testami w Barcelonie.
Nataniel Piórkowski, 6 grudnia 2011, wyświetlenia: 2460<< | lista | T- | T+ | >>
Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Norbert Haug wątpi, że jego zespół będzie jedynym, który rozpocznie przedsezonowe testy ubiegłorocznym bolidem.

W tym tygodniu ekipa z Brackley oficjalnie ogłosiła, że przyszłoroczny MGP W03 zadebiutuje na torze nie na początku lutego w Jerez, ale dwa tygodnie później w Barcelonie.

Haug twierdzi, że dodatkowy czas może zostać spożytkowany na dopracowanie i rozwój całej konstrukcji samochodu. „Przez te dwa tygodnie możemy zrobić bardzo wiele rzeczy” – cytuje Niemca gazeta Auto Motor und Sport. Od 2012 roku, nowe samochody będą musiały przejść testy zderzeniowe już przed pierwszymi testami, a nie jak miało to miejsce do tej pory, przed otwierającym wyścigiem sezonu.

Kontynuując temat opóźnionego debiutu nowego samochodu, Haug dodał: „Wątpię, że będziemy jedynymi, którzy rozegrają to w ten sposób”. Sytuacja taka powoduje jednak, że przed inaugurującym nowy sezon Grand Prix Australii, każdy z kierowców zespołu spędzi za kierownicą W03 tylko cztery dni. Dyrektor wykonawczy – Nick Fry zwraca jednak uwagę na dokładny symulator mieszczący się w siedzibie zespołu. „Możemy przeprowadzać symulacje w naszej fabryce w Brackley”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.08.2022  Haug: Haas wprowadza nerwowość w relacjach z Schumacherem
16.11.2021  McLaren dementuje plotki o sprzedaży Grupy na rzecz Audi
10.06.2021  Mazepin: Nie chciałem przestraszyć Schumachera
24.11.2020  Hamilton odpowiada na komentarze o byciu 'szczęściarzem'
26.07.2018  Organizatorzy GP Niemiec próbują wynegocjować nową umowę z F1
Tagi:
Mercedes
Haug N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 06.12.2011 18:44[!]
Wątpię, żeby (biorąc pod uwagę całą zimową przerwę) te dodatkowe dwa tygodnie miały wnieść coś naprawdę istotnego do tej konstrukcji - może chodzi raczej o to, żeby coś "istotnego" jeszcze na ten czas ukryć przed oczami (inżynierami) konkurencji?... To oczywiście tylko domysł - bo wciąż nie wiadomo, czy Mercedes jest zdolny do stworzenia czegoś takiego, co zaraz chciałaby kopiować licząca się konkurencja - chyba, że Brawn doznał "oświecenia" na miarę podwójnego dyfuzora. Można oczywiście spojrzeć na to odwrotnie - najpierw przyjrzymy się konkurencji, a jeśli coś z jej pomysłów da się z pożytkiem w szybkim czasie zaadoptować, to ta zwłoka właśnie się przyda (a ponieważ nikt nie zobaczy wcześniej nowego bolidu - poza "atrapą" w czasie oficjalnej prezentacji - nie będzie też można im zarzucić plagiatu)...
Jak widać, udziela mi się już atmosfera "mrożonych ogórków"... No, ale na zdrowy rozum - właśnie pierwsze testy mogłyby dostarczyć (kierowcom i inżynierom) najcenniejszego materiału do dalszej "obróbki" nowego bolidu - więc mowa o zwłoce rodzi pytanie - "gdzie tu jest haczyk?"... :)
kemek, 06.12.2011 22:31[!]
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca