F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

HRT - budżet, osiągi, sponsorzy, organizacja zespołu

Carabante udzielił wywiadu hiszpańskiemu radiu Cadena Ser, omawiając sytuację teamu.
Michał Respond, 30 marca 2011, zmieniony 31.03.2011 08:45, wyświetlenia: 4039<< | lista | T- | T+ | >>
W wywiadzie udzielonym w ostatnich dniach hiszpańskiej rozgłośni Cadena Ser, Jose Ramon Carabante odniósł się do bieżącej sytuacji swojego zespołu – Hispania Racing.

Budżet
Rozwój samochodu rozpoczęliśmy dość późno (podobnie, jak w poprzednim sezonie), ze względu na brak funduszy. Nie udało nam się dojść do porozumienia finansowego z Toyotą (i musieliśmy tworzyć bolid samodzielnie – przyp. tłum.) ze względu na zbyt wygórowane oczekiwania Japończyków. W chwili obecnej operujemy budżetem 34 milionów.

Osiągi
Gdyby Liuzzi zrobił choćby 20 okrążeń w Australii zamiast 11, bylibyśmy lepiej przygotowani. Mimo to uważam, że bycie 1,7 sekundy poza limitem 107% bez żadnych testów to świetny wynik. Na Barcelonę szykujemy pakiet aerodynamiczny, który pozwoli nam znaleźć się przed Lotusem i Virgin; zresztą, jeśli chodzi o Virgin, to już w zeszłym roku ich pobiliśmy, operując o połowę mniejszym budżetem.

Sponsorzy
Liczę, że uda nam się pozyskać nowych sponsorów. Jesteśmy w kontakcie z El Corte Ingles (hiszpańska sieć handlowa – przyp. tłum.), ale póki co porozumienie nie zostało osiągnięte. Mamy nadzieję, że uda nam się domknąć założony budżet. Wprawdzie region Murcji przestał nas sponsorować, ale jesteśmy hiszpańskim zespołem i liczę, że uda nam się pozyskać hiszpańskich sponsorów. Niestety, w dotychczasowych negocjacjach kilku potencjalnych partnerów mnie zawiodło, ale mam nadzieję, że wreszcie osiągnę założony cel.

Zespół
Są ludzie (w Hiszpanii – przyp. tłum.), którzy lepiej ode mnie wiedzą, czym jest Formuła 1. Jest Adrian Campos, który miał możliwość pokazania, co potrafi; jest Joan Villadelprat, ale wygląda na to, że póki co bardziej interesują go inne kategorie wyścigowe. Buduję zatem ten zespół samodzielnie i mam nadzieję, że go rozwinę, pozyskam inwestorów. Nie chcę sprzedać teamu, nie chcę, żeby zniknął. Jest 12 zespołów Formuły 1 i my jesteśmy jednym z nich.

Źródło: tomorrownewsf1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
lubczyk, 30.03.2011 19:34[!]
Cytat :
Na Barcelonę szykujemy pakiet aerodynamiczny, który pozwoli nam znaleźć się przed Lotusem i Virgin


Optymista.. :D
quickmick, 30.03.2011 19:37[!]
@lubczyk
Wiesz, Timo Glock przyznał dzisiaj, że z autem w obecnym stanie są w głębokiej..... studni, więc to jest możliwe.
Co do Lotusa - nękają go awarie, także, kto wie......
Maraz, 30.03.2011 19:37[!]
NAGRODĘ IM. HISPANIA RACING TEAM (ZA NADMIERNY OPTYMIZM) otrzymuje... Hispania za jeszcze bardziej nadmierny optymizm ;)
krzysiek_aleks, 30.03.2011 19:39[!]
Ale trzeba powiedzieć, że w tym sezonie zaszaleli. Pakiet poprawek na Australię i ruchome tylne skrzydło :D
akkim, 30.03.2011 19:42[!]
1 i siedem dziesiątych lecz poza limitem,
tak, to krok milowy, można piać z zachwytem.
Karol26, 30.03.2011 20:03[!]
107 procent mogą pokonać ale Virgin i Lotus? <śmiech> Virgin może... Lotu na pewno nie ;)
corey_taylor, 30.03.2011 20:15[!]
Optymiści.
No cóż, zobaczymy.
Źle im nie życzę.
Gie, 30.03.2011 20:42[!]
To nie z HRT trzeba się śmiać ale z Virgin i Lotusa. Budowali swoje samochody od połowy zeszłego sezonu przy stabilnej sytuacji finansowej. HRT późno zaczęło, bazowało na zeszłorocznym złomie, nie testowało i aż tak bardzo nie odstaje jak by się wydawało. Samochody przed Q ustawiali pewnie rzucając monetą bo potrzebnych danych mieli zero. Szkoda że nie pozwolono im wystartować w GP, choćby tylko do czasu zdublowania.
Pointrox, 30.03.2011 21:14[!]
Przydałby im się jakiś poważny sponsor, np. Telefónica albo Repsol (akurat te dwie firmy mają doświadczenie w sponsorowaniu zespołów z ogona stawki, więc czemu by nie?). W przeciwnym razie - mimo chęci - mogą nie doczłapać się do końca tego sezonu, nie mówiąc już o przyszłym.
Mexi, 30.03.2011 21:41[!]
34 miliony to wcale nie jest mało. Aż dziwne, że maja takie problemy...

EDIT: El Corte Ingles jest siecią sklepów ze wszystkim, jest to tylko podane w bardziej luksusowej firmie niż np. w Tesco. (coś na kształt butików, empików, media markt - w jednym budynku) :)
gnt3c, 31.03.2011 00:10[!]
wg mnie już ich w Malezji nie zobaczymy. Sezon się rozpoczął a oni nie są w stanie wymienić ani jednego sponsora z którym podpisali kontrakt???
dziadu, 31.03.2011 00:35[!]
brawo za wole walki
adnowseb, 31.03.2011 08:32[!]
''Topi''im się ten budżet, niedawno było ponad 40 milionów.
Aquos, 31.03.2011 09:11[!]
Po co Formule 1 takie zespoły? To zawsze był elitarny sport i taki powinien pozostać.
mat_eyo, 31.03.2011 09:18[!]
W innym temacie napisałem, że HRT ciągle nie może wstać z kolan. Mam nadzieję, że w końcu się z nich dźwigną i zaczną przeć do przodu a zatrzymają się dopiero na mecie w Interlagos mając za plecami dziewiczą Marusię.
Dae, 31.03.2011 09:36[!]
Niech zatrudnią jeszcze z 3 gości od wizerunku i malowania to wtedy na pewno im wystarczy kasy na wszystko.

Na ich miejscu wiedząc że krucho z kasą, to bym siedział cichutko składał taki czy inny bolid, a nie trąbią od zeszłego roku że wykoszą wszystkich.

Gdyby ta krowa tak dużo nie ryczała, a zaczęła dawać mleko (nawet w niewielkiej ilości) to i sponsor by się znalazł.
DirtyHarry, 31.03.2011 21:59[!]
Nie życzę im źle,ale mam jakieś dziwne wrażenie,że następny wywiad będzie dotyczył wycofania się zespołu ze stawki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca