|
|
| | • | | | | | | | | |
|
|
| Klasyfikacja kierowców | | | | |
1. | Oskar Stabno | 208 |
2. | Mateusz Bogusz | 198 |
3. | Alex Radomski | 178 |
4. | Radek Bogusz | 107 |
5. | Damian Kurowski | 89 |
6. | Aleksander Boguslawski | 75 |
7. | Jacek Murzyn | 62 |
8. | Wojciech Guminski | 55 |
9. | Lukasz Gregeracki | 54 |
10. | Grzegorz Kaczala | 33 |
11. | Rafal Wachowski | 24 |
12. | Kamil Jankowski | 20 |
13. | M Prawucki | 16 |
14. | Bartosz Pyciarz | 14 |
15. | P Kowalczyk | 13 |
|
|
| Klasyfikacja zespołów | | | | |
1. | BMW | 442 |
2. | SEAT | 338 |
3. | Alfa Romeo | 136 |
4. | Chevrolet | 123 |
5. | Peugeot | 70 |
6. | Honda | 30 |
|
|
| |
Sezon WTCC 2012 > Aktualności
|
|
WTCC: Snetterton - podsumowanie weekendu | |
Snetterton
Lokalizacja: Wielka Brytania
Data: 24.01.2011
Szczegółowe wyniki bez uwzględnienia ewentualnych kar
WYŚCIG 1
WYŚCIG 2
WYŚCIG 3
Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Figo (P1/P1/P2): „Gratki dla Unikalnego, nie dał się wyprzedzić przez pół wyścigu R3.
R1 i R2 to nuda poza tym, że w R2 przestrzeliłem T1 i poleciało mi 5s. W R3 po L1 byłem czwarty, udało się wyprzedzić Parówę, potem Grekyy train, ale na szczęście popełnił błąd na muszli, bo podejrzewam że nie dałbym rady go objechać. No i Unikalny nie dał się wyprzedzić.
I teraz ten bezpłciowy tor którego nie cierpię...”
Rubiq (DNF/DNF/DNF): „3 DNFy mówią same za siebie. Pocieszam się tym, że następne w kalendarzu jest Pau, a ja na każdym torze ulicznym czuję się dobrze.”
Unikalny.Nick (P4/P10/P1): „Q: 6 miejsce po kiepskim lapie.
R1: Po starcie udało się wskoczyć na p4, niestety na t2 pojechałem za szeroko a nawet minimalne przestrzelenie tego zakrętu powoduje, że wpadamy na trawe i tak też stało się ze mną, przez co straciłem kilka pozycji. W późniejszej fazie wyścigu udało mi się dogonić Cloivbecka i Grekyy'iego, ale wyprzedziłem ich dopiero na ostatnim okrążeniu, w tym Grekyy'iego na dosłownie ostatnim zakręcie co pozwoliło mi zająć p4.
R2: Po starcie awansowałem na p2 ale popełniłem ten sam błąd co w r1: wypadłem na zakręcie nr2 co ponownie kosztowało mnie kilka pozycji. Na okrążeniu nr3 zostałem uderzony w tył samochodu co zmusiło mnie do ścięcia szykany. Gra nałożyła na mnie kare Stop & Go co zruinowało mój wyścig i spowodowało, że zająłem ostatnie miejsce.
R3: Bezproblemowy start z PP i stopniowo oddalałem się od Grekyy'iego. Mniej więcej w połowie wyścigu na drugą pozycję wskoczył Figo i wiedziałem, że moje tempo jest o wiele słabsze od niego więc nie mogłem popełnić żadnego błędu. Pod koniec Figo zbliżył do mnie na około 0.4s ale nie popełniłem większych błędów dzięki czemu wygrałem wyścig.”
Jenson (P10/P7/NS): „Cóż weekend średnie udany liczyłem na świetną walkę jaka zawsze jest na WTCC jednak tym razem byłem mało konkurencyjny oraz ludzi było troszkę mniej niż zwykle. Jedynie w R2 sporo powalczyłem z Parówą i Olexym a tak to R1 większość przejechałem sam bo po swoich błędach spadłem na koniec stawki z dużą stratą do reszty.”
MalyBoy (P2/P3/P4): „Udany weekend choć punktów mogło być więcej a samochód na prostych nie był tak szybki jak Seaty czy Chevrolety , przepraszam jeszcze raz Grekky'ego za R2”
Olexy (P9/P5/P6): „W kwalifikacjach trochę przesadziłem w 2 sektorze i aby nie narażać się sędziom poprosiłem o przesunięcie mnie na koniec stawki. W każdym z wyścigów właściwie wykorzystywałem tylko błędy rywali, ale i tak zabawa była przednia. Mimo nie najwyższej frekwencji walki było sporo i każdy wyścig skończyłem "w punktach".”
Cloivbeck (P6/P4/P3): „W kwalifikacjach zająłem 4 miejsce choć mogłem pojechać zdecydowanie szybciej. W każdym wyścigu traciłem kilka pozycji na starcie z powodu źle ustawionego pierwszego biegu. Wyścigi mogę zaliczyć do udanych ponieważ na torze było dużo walki mimo niskiej frekwencji. Również pierwszy raz stanąłem na podium w LIGNA WTCC z czego bardzo się cieszę.”
Grekyy (P5/P8/DNF): „Do kolejnego wyścigu po długiem przerwie podszedłem na kompletnym luzie i bawiłem się całkiem nieźle, pomimo żałosnej frekwencji. Udało mi się skleić całkiem niezły czas na tym prostym i lubianym przeze mnie torze, zważywszy że na godzinę przed wyścigiem kierownica po raz pierwszy od kilku miesięcy została wyciągnięta z szafy. Tempo w wyścigu też było OK. W R1 zająłem dobrą pozycję po czystej i zażartej walce z Clovibeckiem. Przed samą metą wyprzedził mnie tylko Unikalny. W R2 miałem dobry początek do momentu, aż zostałem wysłany w buraki spadając na koniec stawki. W R3 najpierw po błędzie oddałem P2 alienującemu Figo, potem ściąłem mocno ostatnią szykanę, za co dostałem karę Stop&Go – w tym momencie postanowiłem zakończyć zabawę.”
rAfAlSkI (P3/P2/DNF): „Pierwsze dwa wyścigi udane, choć w R2 przydarzył się niepotrzebny z mojej strony wypadek z Unikalnym. Trochę niespodziewane wyniki gdyż nie byłem dobrze przygotowany do wyścigów. R3 niestety nie poszło po mojej myśli, po bardzo optymistycznych atakach ze strony Olexego dużo straciłem już na 1 zakręcie oraz w połowie tego wyścigu. Krótko po tym incydencie wycofałem się z rywalizacji.”
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|