LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 27.02Brazylia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
2. 12.03USA
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
3. 26.03Włochy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
4. 2.04Czechy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
5. 16.04Niemcy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
6. 23.04W. Brytania
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2

  Klasyfikacja kierowców
1. Oskar Stabno208 
2. Mateusz Bogusz198 
3. Alex Radomski178 
4. Radek Bogusz107 
5. Damian Kurowski89 
6. Aleksander Boguslawski75 
7. Jacek Murzyn62 
8. Wojciech Guminski55 
9. Lukasz Gregeracki54 
10. Grzegorz Kaczala33 
11. Rafal Wachowski24 
12. Kamil Jankowski20 
13. M Prawucki16 
14. Bartosz Pyciarz14 
15. P Kowalczyk13 

  Klasyfikacja zespołów
1. BMW442 
2. SEAT338 
3. Alfa Romeo136 
4. Chevrolet123 
5. Peugeot70 
6. Honda30 
  Sezon WTCC 2012 > Aktualności
F1: Okrążenie toru Sakhir z Byczkiem
Figo, 11 marca 2011, wyświetlenia: 2835<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
„Tor Sakhir w Bahrajnie nie należy do moich ulubionych. Ścigamy się na starej konfiguracji toru, który jest typowym obiektem typu stop & go. Tor jest dziurawy, a nawierzchnia nie oferuje najlepszej przyczepności, przez co ciężko znaleźć właściwy setup.

Praca nad ustawieniami to przede wszystkim znalezienie odpowiedniej trakcji na wyjściach z wolnych zakrętów i stabilność na dohamowaniach. Jednym z najbardziej dziurawych miejsc na torze jest dohamowanie do zakrętu numer 7, gdzie naprawdę trzeba uważać, gdyż łatwo przestrzelić zakręt. Następne dohamowanie do zakrętu nr 8 również do prostych nie należy, tutaj problemem nie jest nawierzchnia, ale profil zakrętu. Łatwo zblokować przednie wewnętrzne koło i źle wyjść z zakrętu, który poprzedza całkiem sporą prostą.

Dalsza część toru jest moim zdaniem zdecydowanie ciekawsza, zwłaszcza kombinacja zakrętów nr 9 i 10 biegnących pod górkę kończących się nienajłatwiejszym dohamowaniem do zakrętu nr 11. W tym miejscu ważny jest odpowiedni docisk i balans, gdyż łatwo zerwać przyczepność na podjeździe pod górkę. Zapraszam do obejrzenia okrążenia z Byczkiem!”




<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kojot, 13.03.2011 21:02[!]
Lap fajny ale ja zwróciłem uwagę na tym filmiku na inną sprawę. Na filmie straszy! Normalnie duchy latają wkoło, nie widać ich tylko cienie na nosie bolidu wskazują, że coś tam jest mimo że tor jest suchutki i nawet najmniejsza gałąź nie rośnie wkoło, to na odbiciach widać jakieś drzewa czy to duchy?
Byczek, 14.03.2011 12:49[!]
Spokojnie Kojot, to nie duchy. Na pace miałem trochę gratów i tak sobie dyndały w czasie jazdy.. stąd ten efekt ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca