LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 27.02Brazylia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
2. 12.03USA
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
3. 26.03Włochy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
4. 2.04Czechy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
5. 16.04Niemcy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
6. 23.04W. Brytania
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2

  Klasyfikacja kierowców
1. Oskar Stabno208 
2. Mateusz Bogusz198 
3. Alex Radomski178 
4. Radek Bogusz107 
5. Damian Kurowski89 
6. Aleksander Boguslawski75 
7. Jacek Murzyn62 
8. Wojciech Guminski55 
9. Lukasz Gregeracki54 
10. Grzegorz Kaczala33 
11. Rafal Wachowski24 
12. Kamil Jankowski20 
13. M Prawucki16 
14. Bartosz Pyciarz14 
15. P Kowalczyk13 

  Klasyfikacja zespołów
1. BMW442 
2. SEAT338 
3. Alfa Romeo136 
4. Chevrolet123 
5. Peugeot70 
6. Honda30 
  Sezon WTCC 2012 > Aktualności
F1: Grand Prix Bahrajnu - Wyniki i wypowiedzi kierowców
Cube, 18 marca 2011, zmieniony 20.03.2011 13:06, wyświetlenia: 2571<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Dane wyścigu

Bahrain International Circuit
Lokalizacja: Sakhir, Bahrajn
Liczba okrążeń: 22
Szczegółowe wyniki: KLIK
(wyniki nie uwzględniają ewentualnych kar)






Komentarze prasowe

Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść


Mitsubishi Ralliart Team

Dante (P5): „Kwalifikacje poszły tak jak pójść mogły – miejsce zaraz za tymi którzy wykręcili jakikolwiek czas i zaraz przed tymi , którzy z różnych powodów nie jechali quali lub się rozbili .

Wyścig – start nie był szczególnie udany – co prawda wyprzedziłem jakieś spinujące bolidy ale Jenson , który startował z końca stawki po prostu przemknął obok mnie . Dalej było spokojnie ... do zakrętu nr.11 – spóźniłem hamowanie , przejechałem bardzo nieprzyjemną tarkę i bolid lekko wyjechał na pobocze co skończyło się spinem w wykonaniu mojego Renaulta . Po otrzepaniu się z pustynnego piachu kontynuowałem mój niezbyt udany debiut . Na ostatnich okrążeniach ewidentnie szybszy Matipl123 zaczął odrabiać straty aż w końcu , na przedostatnim kółku wykręciłem spina zaraz za pierwszym zakrętem – Mati mnie wyprzedził a ja włączyłem tryb "Psychopata" i za wszelką cenę chciałem chociaż zbliżyć się do kierowcy Toro Rosso ... Niestety – na ostatnim okrążeniu , po wyprzedzeniu spinującego bolidu Byczka stało się to , czego przewidzieć nie mogłem – padł lewy tylny hamulec . To ostatecznie pogrzebało moją próbę pogoni za Matim i ostatecznie uplasowałem się na 5 pozycji .
Podsumowując – mogło być lepiej . Mam nadzieję , że uda się rozegrać jeszcze jakiś wyścig w trochę większym gronie .”


Toro Rosso

Matipl123 (P3): „Jak na debiut weekend udany, tym bardziej że to jeden z tych torów na którym jest mi całkiem przyjemnie, ale nie potrafię na takowym obiekcie jeździć. Potwierdziły to nieudane kwalifikacje w których z nieznanych mi przyczyn wpadłem w poślizg i urwałem przednie skrzydło. W wyścigu niby start dobry, ale bardzo szybko zacząłem tracić, przy jednej z walk wyleciałem i to by było na tyle. Szybciej zmieniłem opony na twardszą mieszankę i nie ukrywam że gdy rozgrzałem się to jechało mi się bardzo dobrze. Ogólnie frekwencja mizerna ale pojeździć dla funa zawsze można ;)”

Force India F1

Blaze (DNF): „slaby setup złe ustawienie chłodzenia hamulców tyle mam do powiedzenia dziekuje i powodzenia w Monte Carlo”

NoFear Racing

Cube (P2): „Wyścig mimo, że skrócony i w małym gronie bez problemu dostarczył sporo pozytywnych emocji. Kwalifikacji nie przejechałem ze względu na problemy z ff. Po starcie czystko przejechane pierwsze okrążenie i bardzo fajna walka z Byczkiem przez całkiem spory dystans, łącznie z całym sektorem przejechanym 2w. Po pit stopie starałem się odrabiać czas do pierwszego miejsca i pod sam koniec kiedy już byłem bardzo blisko Jensona pożegnałem się lewym tylnym hamulcem. Sprawa wyglądała śmiesznie ponieważ myślałem, że Jenson również stracił hebla, przeniosłem balans na przód i starałem się jakoś atakować, w międzyczasie przed nami znalazł się Byczek, który po awarii (również hamulca) spadł na P3. Do mety dojechałem 0,2s za P1 co po takiej końcówce z pewnością zadowala.”

AT&T Williams

Byczek (P4): „Kwalifikacje totalnie zawalone. Do wyścigu startowałem z ostatniej pozycji, po tym jak okazało się, że zatankowałem za mało paliwa. Wyścig układał się przyzwoicie do dwóch ostatnich okrążeń, kiedy awarii uległy hamulce i mogłem zapomnieć o podium. Wysoka końcowa pozycja jest jedynie zasługą mizernej frekwencji.”
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
1231, 20.03.2011 13:08[!]
Ciekawe czemu Figo nie było na gridzie......
Byczek, 20.03.2011 13:21[!]
A z tymi hamulcami to była wina zbyt niskiego chłodzenia, czy może znowu błąd gry... ? Jak coś to miałem ustawione chłodzenie na 3...
Cube, 20.03.2011 13:39[!]
Z tymi hamulcami to raczej wina seta, ja miałem ustawione ciśnienie na 100% i chłodzenie na 3. Na treningu zauważyłem, że tempy dobijają do 1000 st, gdzie w plikach pisało o optimum koło 700.
Matipl123, 24.03.2011 00:02[!]
No a ja problemów z heblami nie miałem... A przynajmniej wyprzedziłem je.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca