|
|
| | • | | | | | | | | |
|
|
| Klasyfikacja kierowców | | | | |
1. | Oskar Stabno | 208 |
2. | Mateusz Bogusz | 198 |
3. | Alex Radomski | 178 |
4. | Radek Bogusz | 107 |
5. | Damian Kurowski | 89 |
6. | Aleksander Boguslawski | 75 |
7. | Jacek Murzyn | 62 |
8. | Wojciech Guminski | 55 |
9. | Lukasz Gregeracki | 54 |
10. | Grzegorz Kaczala | 33 |
11. | Rafal Wachowski | 24 |
12. | Kamil Jankowski | 20 |
13. | M Prawucki | 16 |
14. | Bartosz Pyciarz | 14 |
15. | P Kowalczyk | 13 |
|
|
| Klasyfikacja zespołów | | | | |
1. | BMW | 442 |
2. | SEAT | 338 |
3. | Alfa Romeo | 136 |
4. | Chevrolet | 123 |
5. | Peugeot | 70 |
6. | Honda | 30 |
|
|
| |
Sezon WTCC 2012 > Aktualności
|
|
F1: Grand Prix Bahrajnu - Wyniki i wypowiedzi kierowców | |
•Cube, 18 marca 2011, zmieniony 20.03.2011 13:06, wyświetlenia: 2571 | << | lista newsów | T- | T+ | >> | |
Bahrain International Circuit
Lokalizacja: Sakhir, Bahrajn
Liczba okrążeń: 22
Szczegółowe wyniki: KLIK
(wyniki nie uwzględniają ewentualnych kar)
Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść
Dante (P5): „Kwalifikacje poszły tak jak pójść mogły – miejsce zaraz za tymi którzy wykręcili jakikolwiek czas i zaraz przed tymi , którzy z różnych powodów nie jechali quali lub się rozbili .
Wyścig – start nie był szczególnie udany – co prawda wyprzedziłem jakieś spinujące bolidy ale Jenson , który startował z końca stawki po prostu przemknął obok mnie . Dalej było spokojnie ... do zakrętu nr.11 – spóźniłem hamowanie , przejechałem bardzo nieprzyjemną tarkę i bolid lekko wyjechał na pobocze co skończyło się spinem w wykonaniu mojego Renaulta . Po otrzepaniu się z pustynnego piachu kontynuowałem mój niezbyt udany debiut . Na ostatnich okrążeniach ewidentnie szybszy Matipl123 zaczął odrabiać straty aż w końcu , na przedostatnim kółku wykręciłem spina zaraz za pierwszym zakrętem – Mati mnie wyprzedził a ja włączyłem tryb "Psychopata" i za wszelką cenę chciałem chociaż zbliżyć się do kierowcy Toro Rosso ... Niestety – na ostatnim okrążeniu , po wyprzedzeniu spinującego bolidu Byczka stało się to , czego przewidzieć nie mogłem – padł lewy tylny hamulec . To ostatecznie pogrzebało moją próbę pogoni za Matim i ostatecznie uplasowałem się na 5 pozycji .
Podsumowując – mogło być lepiej . Mam nadzieję , że uda się rozegrać jeszcze jakiś wyścig w trochę większym gronie .”
Matipl123 (P3): „Jak na debiut weekend udany, tym bardziej że to jeden z tych torów na którym jest mi całkiem przyjemnie, ale nie potrafię na takowym obiekcie jeździć. Potwierdziły to nieudane kwalifikacje w których z nieznanych mi przyczyn wpadłem w poślizg i urwałem przednie skrzydło. W wyścigu niby start dobry, ale bardzo szybko zacząłem tracić, przy jednej z walk wyleciałem i to by było na tyle. Szybciej zmieniłem opony na twardszą mieszankę i nie ukrywam że gdy rozgrzałem się to jechało mi się bardzo dobrze. Ogólnie frekwencja mizerna ale pojeździć dla funa zawsze można ;)”
Blaze (DNF): „slaby setup złe ustawienie chłodzenia hamulców tyle mam do powiedzenia dziekuje i powodzenia w Monte Carlo”
Cube (P2): „Wyścig mimo, że skrócony i w małym gronie bez problemu dostarczył sporo pozytywnych emocji. Kwalifikacji nie przejechałem ze względu na problemy z ff. Po starcie czystko przejechane pierwsze okrążenie i bardzo fajna walka z Byczkiem przez całkiem spory dystans, łącznie z całym sektorem przejechanym 2w. Po pit stopie starałem się odrabiać czas do pierwszego miejsca i pod sam koniec kiedy już byłem bardzo blisko Jensona pożegnałem się lewym tylnym hamulcem. Sprawa wyglądała śmiesznie ponieważ myślałem, że Jenson również stracił hebla, przeniosłem balans na przód i starałem się jakoś atakować, w międzyczasie przed nami znalazł się Byczek, który po awarii (również hamulca) spadł na P3. Do mety dojechałem 0,2s za P1 co po takiej końcówce z pewnością zadowala.”
Byczek (P4): „Kwalifikacje totalnie zawalone. Do wyścigu startowałem z ostatniej pozycji, po tym jak okazało się, że zatankowałem za mało paliwa. Wyścig układał się przyzwoicie do dwóch ostatnich okrążeń, kiedy awarii uległy hamulce i mogłem zapomnieć o podium. Wysoka końcowa pozycja jest jedynie zasługą mizernej frekwencji.”
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|