LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 12.09USA/Floryda
2. 26.09USA/Alabama
3. 10.10USA/Wirginia
4. 24.10USA/Kalifornia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
5. 21.11USA/Nowy Jork
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
6. 5.12USA/Kolorado

  Klasyfikacja kierowców
1. Leon198 
2. ice151 
3. p92s126 
4. Unikalny.Nick107 
5. pyciek99 
6. Marcoone98 
7. Kojot56 
8. jaro73847 
9. Byczek30 
10. Krystik29 
11. McNoras
12. Matis131-2 
13. Master-2 
14. KORraN-2 

  Klasyfikacja zespołów
1. Crawford345 
2. Riley297 
3. Fabcar180 
4. Doran28 
  Sezon Grand-Am 2010 > USA/Kalifornia - Wyścig 2, 24.10.2010
Wyniki kwalifikacji
P.KierowcaZespółOponyCzas okr.Strata
1. p92sRiley0:00.000-
2. KrystikRiley--
3. iceCrawford--
4. MarcooneFabcar--
5. LeonCrawford--
6. Unikalny.NickRiley--
7. jaro738Fabcar--
8. pyciekRiley--
Rezultat wyścigu
P.KierowcaZespółOpony Okr. Czas/strata
1. Unikalny.NickRiley3651:18.2385
2. iceCrawford36+0:41.024
3. MarcooneFabcar36+0:47.841
4. LeonCrawford36+1:18.086
5. p92sRiley35+2:33.383
6. pyciekRiley35+2:49.158
Niesklasyfikowani
 jaro738Fabcar14wycofał się
 KrystikRiley4Zawieszenie
Najszybsze okrążenie: Unikalny.Nick 1:22.741 (+2 pkt za FL)

Komentarze prasowe

Komentarze prasowe są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Unikalny.Nick (P1/P1): „R1: Po starcie z p1 przez cały dystans wyścigu regularnie oddalałem się od Leona i udało się bezproblemowo wygrać ten wyścig. R2: Start z dalszej pozycji, ale na szczęście udało się szybko przebić i przed pit-stopem udało mi się wyjść na prowadzenie. Gdy przyszedł czas na pit-stop zapomniałem włączyć pit-limiter i została mi nałożona kara DT, którą odbyłem już na następnym okrążeniu. Wylądowałem po tej karze dość daleko ale udało się nadrobić stracony czas i przebić na p1, na którym dojechałem do mety.”

ice (P2/P4): „Q: 3 czas, na miare oczekiwan R1: potezny freez na początku wyscigu zrzucil mnie na 7 miejsce, ale mozna powiedziec ze dzieki temu wyscig byl ciekawszy i sporo walki m.in. z Pawlem. R2: na starcie musnąłem Krystika za co Go przepraszam bo widzialem w lusterku ze mial spre problemy, pozniej jazda na P2 za Marcoone'm. Mielismy dobre tempo. Prawie przegapilem zjazd na pit-stop, ale odruchowo skrecilem za Nim do alei. Po jakims czasie wyprzedzil mnie Unikalny.Nick wiec myslalem ze dojade juz na P3, ale powoli zblizalem sie do Marcoone'a, cisnąłem ile fabryka dala i w koncu po dlugiej gonitwie udalo sie wskoczyc na P2, to byl dobry wyscig, niemniej R2 pozostawia niesmak.”

Marcoone (P3/P3): „Całkiem udane wyścigi, szczególnie jak się je zestawi z kompletnie nieudanym wyścigiem na Virgini, gdzie mając szanse na minimum P2 wylądowałem poza torem. Lagunę niespecjalnie lubię, ale udało się wypracować taką linię przejazdu, która pozwalała na całkiem sprawne poruszanie się po tym torze. Czasy w okolicach niskiego 1:24 pozwalały myśleć o dobrym wyniku. Do czasu, gdy na serwerze pojawił się UN i po prostu znokautował całą konkurencję. Niskie 1:22 to było zbyt wiele jak na moje skołatane nerwy ;) W quallu walka do ostatnich sekund o P2-P3 (Un oczywiście poza zasięgiem), ale niestety zabrakło paru dziesiątychsekundy i start z P4. Wyścig nr 1 upłynął pod znakiem uciekających mi UN-a i Leona. No i tak skończyłem bez wielkiej historii na P3. Wyścig nr 2 znacznie ciekawszy. Po pitstopie jechałem nawet przez kilka okrążęń na P1, ale najpierw UN szybko wyjaśnił, że On tu jest numerem 1 (nawet się specjalnie nie stawiałem), a potem ice wykorzystał fakt, iż miałem już zjechane opony (jazda na 1-nym komplecie hardów) i na jednym z zakrętów wyszedł na P2. Próbowałem się odgryzać, ale zabrakło czasu i przyczepności. Znowu P3. Weekend całkiem udany – 2 x P3 jest dobrym wynikiem, z którego można się cieszyć. Szkoda tylko, że frekwencja ciągle nie dorasta do klasy moda i torów jakie przygotowała administracja.”

p92s (P6/P5): „Kwalifikacje były fatalne. Nie udało mi się przejechać ani jednego czystego okrążenia (bez wyjazdu poza tor). W obu wyścigach zabrakło mi konsekwencji. Przez własną głupotę straciłem P5 w 1. wyścigu. Niestety, kolejny raz nie przygotowałem się do weekendu. W drugim wyścigu rywale mijali mnie jak tyczkę. Miałem mały incydent z Leonem i spadłem za niego i pyćka. Leon zachował się jednak bardzo fair i ostatecznie przegrałem z nim po własnym błędzie. W drugiej połowie zacząłem nawet łapać tempo, choć po korkociągu nie jeździłem nawet optymalną linią jazdy. Mimo wszystko P5 było wszystkim co mogłem osiągnąć.”

pyciek (DNF/P6): „Po wspaniałym wyścigu na torze w Virgini, liczyłem w ten weekend na kolejną sporą dawkę punktów. Niestety już w kwalifikacjach moje plany zostały brutalnie stłumione. Szósty czas i duża strata do czołówki. Pierwszy wyścig był naprawdę krótki dla mnie. Okrążenie formujące, start i na drugim okrążeniu po kolizji z pawłem kończę udział w zawodach. Do drugiego wyścigu ruszałem z ostatniego pola. Eksperymentalne zmiany w ustawieniach samochodu, spowodowały gigantyczną podsterowność mojego Rileya, z którą musiałem walczyć przez cały wyścig. W dodatku popełniłem błąd taktyczny nie zmieniając opon podczas pitstopu co zaowocowało fatalną przyczepnością na koniec 50 minutowego wyścigu i dwoma obrotami. Weekend dość kiepski i pewnie gdyby nie błędy innych byłbym daleko z tyłu. Jednak pełny optymizmu oczekuję na kolejną rundę na nieznanym kompletnie Miller Motorsport Park.”

jaro738 (DNF/DNF): „z powodow technicznych nie mogem ukonczyc ani kwalifikacji, ani zadnego z wyscigow. dzieki pyckowi za walke w R2. niestety miałem zajęte stanowisko i nie moglismy jej kontynuowac po stopie.”




F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca