LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 25.10Australia
2. 08.11Malezja
3. 22.11Bahrajn
4. 06.12San Marino
5. 20.12Hiszpania
6. 10.01Monako
7. 24.01Kanada
8. 07.02W. Brytania
9. 21.02Niemcy
10. 07.03Włochy
11. 21.03Belgia
12. 04.04Brazylia

  Klasyfikacja kierowców
1. Guard128 
2. Sadek106 
3. Bioly7477 
4. SPIDER76 
5. Godzil265 
6. Arczyn60 
7. bed_nar45 
8. Kaczała43 
9. Zlatan34 
10. Kizalf29 
11. Bandit27 
12. aphroman25 
13. Kubuś Fatalista22 
14. Damian181218 
15. Pussik15 

  Klasyfikacja zespołów
1. Hiper Aguri F1C Team137 
2. Prodrive Honda Racing F1 Team128 
3. Polish Vodka Racing Team123 
4. McLaren Mercedes122 
5. Polish Racing RBR83 
6. Bandit F1 Team79 
7. Superfund F1 Team76 
8. Renault F1 Team Spirit58 
9. Shadow Racing Team33 
10. Mitsubishi Racing Team
  Sezon F1 2006 / 2007 > Grand Prix Australii, 25.10.2006
Wyniki kwalifikacji
P.KierowcaZespółOponyCzas okr.Strata
1. BanditBandit F1 Team1:23.874-
2. GuardProdrive Honda Racing F1 Team1:23.900+0.026
3. PussikRenault F1 Team Spirit1:23.923+0.049
4. Bioly74Hiper Aguri F1C Team1:24.339+0.465
5. Kubuś FatalistaShadow Racing Team1:24.406+0.532
6. ArczynHiper Aguri F1C Team1:24.553+0.679
7. SadekMcLaren Mercedes1:24.798+0.924
8. bed_narPolish Vodka Racing Team1:24.799+0.925
9. Godzil2Polish Racing RBR1:25.037+1.163
10. LookaczShadow Racing Team1:25.669+1.795
11. KizalfSuperfund F1 Team1:27.064+3.190
12. DzikMcLaren Mercedes1:27.295+3.421
13. Damian1812Polish Racing RBR1:31.849+7.975
14. WeinMasterMitsubishi Racing Team1:32.161+8.287
15. KaczałaRenault F1 Team Spirit--
16. SPIDERPolish Vodka Racing Team--
Rezultat wyścigu
P.KierowcaZespółOpony Okr. Czas/strata
1. PussikRenault F1 Team Spirit2942:39.078
2. BanditBandit F1 Team29+0:02.753
3. Bioly74Hiper Aguri F1C Team29+0:04.851
4. Guard Prodrive Honda Racing F1 Team29+0:15.908
5. SadekMcLaren Mercedes29+0:18.588
6. Godzil2Polish Racing RBR29+0:24.325
7. LookaczShadow Racing Team29+1:11.661
8. ArczynHiper Aguri F1C Team29+1:29.757
9. SPIDERPolish Vodka Racing Team29+1:30.648
10. WeinMasterMitsubishi Racing Team28+1 okr.
11. DzikMcLaren Mercedes27+2 okr.
12. Damian1812Polish Racing RBR22+7 okr.
Niesklasyfikowani
 KaczałaRenault F1 Team Spirit18zawieszenie
 KizalfSuperfund F1 Team11silnik
 bed_narPolish Vodka Racing Team11wypadek
 Kubuś FatalistaShadow Racing Team4wypadek
Najszybsze okrążenie: Guard 1m23.764s - 14 okrążenie
 Do końcowego rezultatu doliczone 60 sekund kary

Renault F1 Team Spirit

Pussik: „Inauguracyjny wyścig sezonu. Długo oczekiwany, głównie ze względu na ciekawość, jaką formę prezentują inne teamy po przerwie zimowej.

Wyścig mogę uważać za udany. Finisz na drugiej pozycji, za Guardem, który jechał nieregulaminowo, po nałożeniu na niego kary prawdopodobnie da mi zwycięstwo i 15 ptk. dla zespołu. Gdyby wszystko rozegrało się w duchu walki fair play, nie byłoby nawet konieczności wyprzedzania go. W tej chwili wszyscy oczekują decyzji stewardów.

Bolid jest bardzo szybki, większość ustawień i nowinek technologicznych zostało zaadoptowanych już dla 1 wyścigu sezonu. Z czego bardzo się cieszę i za co dziękuję mechanikom. Pozostało tylko doszlifowywanie setupu do poszczególnych wyścigów i duża liczba testów.

Należy także wspomnieć o konkurencyjności Kaczały w tym sezonie. Pomimo starego systemu sterowania (klawiatura) był potencjalnie bardzo szybki i cały zespół nie może się doczekać jego występu w następnym wyścigu, jakim jest GP Malezji, gdzie będzie miał do dyspozycji kierownicę”
.

Hiper Aguri F1C Team

Bioly74 (4 miejsce w kwalifikacjach, 4 w wyścigu): „Jest! Wygrałem swoją grupę głównie dlatego, że jechałem bardzo solidnie bez żadnych błędów, taktykę miałem dobrą ponieważ po wyjeździe z pitstopu za każdym razem nad godzilem i spiderem zyskiwałem 3-4 sek”.

Arczyn (6 miejsce w kwalifikacjach, 10 w wyścigu): „Wszystko szło pięknie do 19 okrążenia kiedy to straciłem przednie hamulce, a potem w okolicach 24 straciłem je w ogóle. Wobec braku hamulców hamowałem silnikiem, co skończyło się także i jego utratą. Szkoda, bo tuż przed awarią miałem około 20 sekund przewagi nad Sadkiem – jeśli utrzymałbym ją do końca, walczyłbym o podium”.

Tsubasa Ozora (rzecznik prasowy): „Nasz debiut trzeba zaliczyć do udanych. Prace nad ustawieniami samochodu sprawiły, że byliśmy dziś bardzo konkurencyjni i aktywnie włączyliśmy się do walki o czołowe pozycje. Chciałem z tego miejsca pochwalić Biolego74, który na przestrzeni ostatnich tygodni dokonał niebywałego postępu poprawiając swoją prędkość niemal z dnia na dzień. Dziś szybkością i równą jazdą udowodnił, że debiutanci nie muszą stanowić tła dla reszty. Arczyn miał pecha, podczas wyścigu spotkał go problem który nie pojawiał się dotąd w testach. Jednak mimo utraty przednich hamulców bohatersko bronił się przed wypadnięciem tory pogarszając swoje czasy jedynie o około 2-3 sekundy na okrążeniu. Po utracie także i tylnych hamulców nie mógł już jednak nic zrobić, gdyż hamowanie silnikiem z prędkości 300 km/h do 100 nigdy nie będzie odpowiednio efektywne. Ostatecznie doprowadziło to do wybuchu jednostki i sklasyfikowania na 10 miejscu”.

Kazuya Ryuuzaki (sympatyk Hiper Aguri F1C Team): „Wspaniale było oglądać popisy kierowców Hiper Aguri F1C Team na żywo na torze w Melbourne. Niewiele brakowało a nie znalazłbym się tu, gdyż Bamisjanie zaatakowali naszą bazę i zostałem wezwany do obsługi Daimosa. Na szczęście mamy wtyki także i u nich, więc poczekają z atakiem zanim wrócę do Tokio najbliższym samolotem rejsowym. Chciałem pogratulować dobrego występu Biolemu i Arczynowi, jestem pewien że za dwa tygodnie w Malezji również pokażą na co ich stać”.

Superfund F1 Team

PiotrGT: „Pierwszy wyścig sezonu 2006/2007 w wykonaniu teamu Superfund F1 Team okazał się niewypałem. Pierwszy kierowca, Kizalf miał wybuch silnika, drugi PiotrGT nie mógł pojechać z powodu własnych zajęć w czasie wyścigu, natomiast jego zastępca – Zlatan miał problemy z komputerem i dodatkowo nie mógł wejść na serwer gry.

Niestety z powodu własnych zajęć nie mogłem wystartować w wyścigu. Miałem dobry setup, ustawione hamulce tak aby wytrzymały cały dystans wyścigu, ale moje tempo nie było dobre. W rankingu toru byłem na końcu stawki, ale miałem dużą szansę na punkty w samym wyścigu. Mój start w Malezji też jest mocno zagrożony, ale licze, że uda mi się pojechać w drugim wyścigu LiGNA”
.

Zlatan: „Po licznych testach naszego zespołu (Superfund F1 Team) i po tysiącach kilometrach udoskonaleń naszych setupów nie ukrywałem, że liczę na dobry wynik i godne zastąpienie PiotraGT. Kilka godzin przed wyścigiem nasz bolid spisywał się wyśmienicie i był bardzo konkurencyjny. Lecz gdy przyszło do wyścigu miałem spory problem z wejściem na serwer i nie zdołałem dołączyć do reszty uczestników nie z mojej winy. Ale trzeba żyć dalej i już się przygotowujemy na GP Malezji i tam nie powinno być takich problemów”.

Kizalf: „Wszystko było dobrze do pierwszego zjazdu do pit-u. Po wyjeździe z boksu na następnym okrążeniu silnik nagle odmowił współpracy. Była szansa na punkty”.




F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca