|
|
| | • | | | | | | | | |
|
|
| Klasyfikacja kierowców | | | | |
1. | Powolniak | 92 |
2. | Kojot | 83 |
3. | ICEman | 59 |
4. | Sadek | 54 |
5. | Crow | 47 |
6. | kaczy | 46 |
7. | SAM79 | 30 |
8. | sobczak | 17 |
9. | Miczek | 17 |
10. | BoryZ | 15 |
11. | Pokwa | 14 |
12. | Rubiq | 14 |
13. | RafaeL | 14 |
14. | Yankess | 12 |
15. | Bioly74 | 12 |
|
|
| Klasyfikacja zespołów | | | | |
1. | CrowF1 Team | 130 |
2. | Mitsubishi Ralliart Team | 98 |
3. | DeTomaso | 73 |
4. | CrowF1 Team Plus | 69 |
5. | Superfund F1 Team | 52 |
6. | Honda F1 Team | 47 |
7. | VAG F1 Racing Team | 31 |
8. | STR Shadow | 25 |
9. | Hiper BMW F1 Team | 12 |
10. | Alpinestars - Kronos Virtual Team | 9 |
|
|
| |
Sezon F1 2007 / 2008 > Regulamin ligi
|
|
Regulamin, logo oraz motto ligi są moją własnością. Kopiowanie i wykorzystywanie w formie oryginalnej bądź częściowo zmienionej bez zgody jest zabronione.
Regulamin Ligi rFactor LiGNA We Play Fair Play
1. Postanowienia ogólne.
1.1. Pełna nazwa Ligi: LiGNA – Liga Grających Nałogowo Amatorów.
1.2. Przystąpienie do Ligi oznacza akceptacje i przestrzeganie regulaminu.
1.3. Liga oparta jest na grze rFactor w wersji 1.255 z dodatkiem fsone 1.3 i zmodyfikowaną fizyką CTDP 2005.
1.4. Wszyscy zawodnicy muszą pobrać aktualne pliki zmodyfikowane pod kątem Ligi.
1.5. Ilość zespołów: 10. Zespół: 2 kierowców etatowych i 1 kierowca testowy.
1.6. Liga oraz organizatorzy nie czerpią korzyści materialnych z prowadzenia Ligi.
2. Rekrutacja.
2.1. W Lidze może uczestniczyć każdy, kto uzyska Superlicencję. wydaną przez KDSIIR (patrz pkt. 4). Na superlicencje składają się: egzamin teoretyczny, cześć praktyczna oraz wpłata składki (patrz pkt. 2.8 ). Raz zdany egzamin teoretyczny i praktyczny nie wymaga odnawiania.
2.2. Każdy kto uzyska Superlicencję szuka na własną rękę miejsca w istniejącym zespole, bądź zakłada nowy (jeśli istnieje taka możliwość) i zostaje jego właścicielem.
2.3. Każdy podpisuje kontrakt na jeden sezon jako kierowca etatowy lub tester tylko z jednym zespołem.
2.4. Właściciel zespołu musi być jednym z kierowców etatowych. Wraz z jego odejściem z Ligi ma zakaz uczestnictwa do końca sezonu a zespół przestaje istnieć. Zespół, kierowcy etatowi i tester zachowują punkty. Jeżeli kierowca etatowy lub tester znajdzie posadę w innym zespole, zdobyte punkty nie przechodzą na konto nowego pracodawcy.
2.5. Kierowca etatowy lub tester może być tylko raz przez właściciela zespołu zdegradowany lub awansowany do roli testera lub kierowcy etatowego.
2.6. Kierowca etatowy lub tester może zrezygnować z uczestnictwa w lidze w każdej chwili, ale nie może zostać wyrzucony przez właściciela zespołu. Po odejściu dorobek punktowy nie zostaje anulowany i obowiązuje zakaz wstępu do Ligi do końca sezonu.
2.7. Tester może odejść z zespołu, w którym aktualnie jeździ do innego, ale tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie zatrudniony w roli kierowcy etatowego. Zdobyte punkty nie są anulowane, ale nie przechodzą na konto nowego pracodawcy. Kierowca etatowy nie może przejść z jednego zespołu do drugiego w trakcie trwania sezonu.
2.8. Właściciel zespołu nie może zrzec się swoich praw własności do zespołu na rzecz kierowcy etatowego lub testera.
2.9. Wysokość składki: kierowca etatowy – 20zł, tester – 10 zł. Składka zostanie przeznaczona na nagrody po zakończeniu sezonu i nie podlega zwrotowi.
2.10. Zmiana logo lub nazwy zespołu w trakcie sezonu jest zabroniona.
3. Kwalifikacja i wyścig.
3.1. Właściciel zespołu ma obowiązek zgłaszać 24 godziny przed kwalifikacją zmianę kierowcy. Gdy żaden wniosek nie wpłynie jest to traktowane jakby w wyścigu miała startować podstawowa dwójka kierowców.
3.2. Wyścigi odbywają się na 12 wybranych torach. Terminy mogą zostać zmienione przez organizatora Ligi. O każdej zmianie terminu każdy z uczestników zostanie poinformowany nie później niż tydzień przed ustalonym terminem.
3.3. Kwalifikacja.
3.3.1. Kwalifikacja odbywa się przed wyścigiem.
3.3.2. Kolejność wyjazdów z boksów na tor podczas sesji kwalifikacyjnej jest dowolny.
3.3.3. Zabronione jest umyślne wykonywanie manewrów w celu blokowania szybszego kierowcy.
3.4. Wyścig
3.4.1. Wyścig odbywa się po sesji kwalifikacyjnej i jest poprzedzony Formation Lap.
3.4.2. O kolejności ustawienia na starcie decyduje najlepszy czas uzyskany podczas sesji kwalifikacyjnej.
3.4.3. Podczas wyścigu obowiązują przepisy F1 oraz zasady Fair Play.
3.4.4. Na serwerze należy używać nicka z forum.
4. Zarząd.
4.1. Organizator Ligi: Crow.
4.2. Komisja Do Spraw Incydentow I Rekrutacji (zwanej dalej KDSIIR): Crow, Janek, Powolniak, Sobczak.
4.3 Zadaniem KDSIIR jest rozstrzyganie spornych sytuacji na torze oraz rekrutacja nowych uczestników Ligi. Członkowie KDSIIR, którzy brali udział w rozpatrywanym zdarzeniu nie biorą udziału w jego rozstrzyganiu.
5. Liga jest oparta na zasadach.
5.1. Asystenci dozwoleni.
5.1.1. Cyfrowe kontrolery (skokowy ruch kierownicą).
- Stering Help: poziom 1
- TC: poziom 3
- Anti-Lock Braking: poziom 1
- Auto Shifting: poziom 3
- Auto Clutch
5.1.2. Analogowe kontrolery (płynny ruch kierownicą).
- TC: poziom 3
- Auto Clutch
5.2. Pozostałe zasady
- obowiązek conajmniej 2 zmian opon
- Flag Rules: Full
- Fuel Usage: 2x
- Tire Usage: 2x
- Mechanical Failures: Time Scaled
- Damage Multiplier: 50%
- Race Laps: 50%
- Race Time: 50%
- Qualify Laps: 12
- Qualify Time: 20 min.
5.3. Punktacja obowiązująca w klasyfikacji kierowców i konstruktorów.
- 1 miejsce: 10 punktów
- 2 miejsce: 8 punktów
- 3 miejsce: 6 punktów
- 4 miejsce: 5 punktów
- 5 miejsce: 4 punkty
- 6 miejsce: 3 punkty
- 7 miejsce: 2 punkty
- 8 miejsce: 1 punkt
5.4. Restart serwera.
5.4.1. Host nie ma prawa restartować serwera podczas wyścigu jeśli nie wystąpiła sytuacja, o której mowa w punkcie 5.4.2.
5.4.2. Serwer można restartować bez ograniczeń tylko i wyłącznie w przypadku wystąpienia błędów wynikających bezpośrednio z gry.
5.5. Dystans wyscigu i jego ważność.
5.5.1. Wyscig uznany jest za ważny, jeśli jeden z kierowców pokona dystans 75% (z zaokrągleniem w góre do pełnego okrążenia). Jeśli po pokonaniu 75% dystansu serwer ulegnie awarii, przejechany dystans przez pierwszego kierowce jest traktowany jako 100%. Dotyczy tylko i wyłącznie sytuacji, gdy wyścig rozgrywany jest na jednym serwerze. W przeciwnym wypadku musi być pokonane 100% dystansu.
5.5.2. Po każdym wyścigu sklasyfikowany jest każdy kierowca z wyjątkiem tych, którzy w wyniku awarii bądź wypadku nie przejechali 90% dystansu wyścigu (z zaokrągleniem w górę do pełnego okrążenia).
6. Kary.
6.1. Karze podlega kierowca, który nie zastosował się do przepisów panujących na torze. Każde zdarzenie zostanie przeanalizowane przez KDSIIR, która uzgodni czy zdarzenie na torze było w 100% do uniknięcia. Jeżeli wynik będzie pozytywny kierowca zostanie poddany jednej z kar, o których mowa w punkcie 6.2.
6.2. Wymiar kar.
6.2.1. Kolizja, w wyniku, której bolid poszkodowanego zostaje uszkodzony co eliminuje go z dalszej jazdy: DQ
6.2.2. Umyślne wyjeżdżanie poza tor co najmniej dwoma kołami skracając tor jazdy, przekraczanie białej linii: +30s. Jeśli gra sama nada kare to kierowca zostaje zwolniony z kary czasowej.
6.2.3. Niestosowanie się do niebieskich flag uniemożliwiając dublowanie: +30s. Jeśli gra sama nada kare to kierowca zostaje zwolniony z kary czasowej.
6.2.4. Stłuczki niewynikające z brawury i niesportowego zachowania lub wynikające z błędów gry: Race Accident.
6.2.5. Zabronione jest czekanie na poszkodowanego w celu przepuszczenia pod groźbą DQ. Powolna jazda bądź stanie na torze jest zagrożeniem bezpieczeństwa.
6.2.6. Kara może przybrać inna postać adekwatną do popełnionego przewinienia.
7. Regulamin może ulec zmianie podczas trwania sezonu, o czym każdy z uczestników zostanie poinformowany nie później niż tydzień przed wyścigiem.
Crow
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|