LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 23.09Bahrajn
2. 14.10Malezja
3. 28.10Australia
4. 11.11San Marino
5. 25.11Monako
6. 09.12W. Brytania
7. 13.01Kanada
8. 10.02Turcja
9. 17.02USA
10. 24.02Włochy
11. 09.03Belgia
12. 30.03Hiszpania
13. 13.04Japonia
14. 20.04Brazylia

  Klasyfikacja kierowców
1. Powolniak92 
2. Kojot83 
3. ICEman59 
4. Sadek54 
5. Crow47 
6. kaczy46 
7. SAM7930 
8. sobczak17 
9. Miczek17 
10. BoryZ15 
11. Pokwa14 
12. Rubiq14 
13. RafaeL14 
14. Yankess12 
15. Bioly7412 

  Klasyfikacja zespołów
1. CrowF1 Team130 
2. Mitsubishi Ralliart Team98 
3. DeTomaso73 
4. CrowF1 Team Plus69 
5. Superfund F1 Team52 
6. Honda F1 Team47 
7. VAG F1 Racing Team31 
8. STR Shadow25 
9. Hiper BMW F1 Team12 
10. Alpinestars - Kronos Virtual Team
  Sezon F1 2007 / 2008 > Grand Prix San Marino, 11.11.2007
Wyniki kwalifikacji
P.KierowcaZespółOponyCzas okr.Strata
1. ICEmanDeTomaso1:20.576-
2. PowolniakMitsubishi Ralliart Team1:21.213+0.637
3. RubiqSTR Shadow1:22.270+1.694
4. SadekCrowF1 Team Plus1:22.471+1.895
5. kaczySuperfund F1 Team1:22.597+2.021
6. Bioly74Hiper BMW F1 Team1:22.783+2.207
7. sobczakHonda F1 Team1:22.825+2.249
8. KojotCrowF1 Team1:23.046+2.470
9. CrowCrowF1 Team1:23.058+2.482
10. YankessVAG F1 Racing Team1:23.150+2.574
11. damian1812Alpinestars - Kronos Virtual Team1:23.828+3.252
12. RafaeLDeTomaso1:23.873+3.297
13. sergiAlpinestars - Kronos Virtual Team1:24.185+3.609
14. KizalfSuperfund F1 Team1:24.269+3.693
15. SAM79Honda F1 Team1:24.394+3.818
16. BoryZCrowF1 Team Plus1:24.515+3.939
17. Alassane BambaMitsubishi Ralliart Team1:24.541+3.965
18. JanekSTR Shadow1:24.828+4.252
19. MiczekVAG F1 Racing Team1:25.506+4.930
Rezultat wyścigu
P.KierowcaZespółOpony Okr. Czas/strata
1. SadekCrowF1 Team Plus3042:05.247
2. ICEmanDeTomaso30+0:02.109
3. PowolniakMitsubishi Ralliart Team30+0:29.631
4. kaczySuperfund F1 Team30+0:41.919
5. sobczakHonda F1 Team30+0:49.055
6. CrowCrowF1 Team30+0:55.262
7. KojotCrowF1 Team30+1:04.549
8. RubiqSTR Shadow30+1:10.017
9. Alassane BambaMitsubishi Ralliart Team30+1:21.683
10. YankessVAG F1 Racing Team30+1:36.685
11. JanekSTR Shadow29+1 okr.
12. SAM79Honda F1 Team29+1 okr.
13. KizalfSuperfund F1 Team28+2 okr.
Niesklasyfikowani
 MiczekVAG F1 Racing Team24DNF
 Bioly74Hiper BMW F1 Team23DNF
 sergiAlpinestars - Kronos Virtual Team19DNF
 BoryZCrowF1 Team Plus18DNF
 damian1812Alpinestars - Kronos Virtual Team9DNF
 RafaeLDeTomaso1Zawieszenie
Najszybsze okrążenia i postoje w boksach
P.KierowcaZespółOponyNaj. okr. Pit-stopy 
1. ICEmanDeTomaso1:21.6062
2. PowolniakMitsubishi Ralliart Team1:21.9422
3. SadekCrowF1 Team Plus1:22.4571
4. KojotCrowF1 Team1:22.6161
5. kaczySuperfund F1 Team1:22.8692
6. RubiqSTR Shadow1:22.8922
7. sobczakHonda F1 Team1:23.1672
8. YankessVAG F1 Racing Team1:23.3543
9. Alassane BambaMitsubishi Ralliart Team1:23.6472
10. CrowCrowF1 Team1:23.7361
11. SAM79Honda F1 Team1:24.1853
12. JanekSTR Shadow1:24.4802
13. KizalfSuperfund F1 Team1:24.9804

Dane toru

Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Lokalizacja: Imola, Włochy
Długość toru: 4,933 km
Liczba okrążeń: 30
Pełny dystans: 147,99 km







Komentarze prasowe

LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy prasowych zespołów.

Crow F1 Team

Crow„Nareszcie u siebie! Publiczność wspaniale nas powitała na naszym domowym torze. Wyścig można ogólnie zaliczyć do udanych, żadnych poważnych błędów nie zrobiłem. Obrana strategia 1 PS miała mi zapewnić czwarte lub piąte miejsce ale włączyła mi sie jakaś blokada i czasy jakie osiągałem były gorsze o 1s od tych wykręcanych na treningach. Nie potrafię wytłumaczyć co sie stało... Mimo wszystko jestem zadowolony z szóstej pozycji. Setup był perfekcyjny. Szczególnie jestem zadowolony z balansu bolidu oraz zawieszenia. Dzięki doświadczeniu i wiedzy byłem w stanie wychwycić najdrobniejsze nawet błędy w ustawieniach. Wykorzystaliśmy je prawie kropka w kropkę w bolidzie Sadka a na efekty nie trzeba było długo czekać. "Plus" udowodnił, że jest w stanie walczyć z czołówką bez najmniejszych problemów. Jakby nie było wygraliśmy na własnym podwórku a to naprawdę wielki wyczyn.”

Alpinestars – Kronos Virtual Team

Damian1812„Następne nie udane GP w sezonie, znów zawiedli moi mechanicy założyli złe opony. Do zobaczenia w Monaco...”

Hiper BMW F1 Team

bioly74„Nie chce mi się nawet komentować tego wyścigu. Qual udany, przy mojej taktyce na 1 stop, 4 pozycja była pozycją bardzo wysoką. Start też miałem dosyć niezły i spokojnie utrzymałem swoją lokatę. Później przez kilka kółek jechałem tempem wyprzedzającego mnie Sadka i strata do Niego wynosiła 1.5 – 2 sek. Niestety na 7 okrążeniu przytrafił mi się błąd, dzięki czemu urwałem spojler i jakiekolwiek szanse na wysoką pozycję mogłem sobie wsadzić w .... Oczywiście zjechałem do pitów, aby naprawić uszkodzony spojler i przez te perypetie musiałem zmienić strategię, z 1 ps na 2. Zatankowałem paliwa pod korek i wyprzedzałem kolejnych zawodników, awansując z 10 na chyba 6 pozycję. Na 23 czy 24 kółku gdy miałem zjeżdżać do mechaników na drugi postój, niestety po raz kolejny przydarzył mi się fatalny błąd i ostatecznie wycofałem się z wyścigu. Zaliczyłem niestety kolejny frustrujący wyścig, gdyż gdyby nie te błędy mógłbym spokojnie powalczyć o podium, a być może o coś więcej...”

Mitsubishi Ralliart Team

Powolniak„Imola nie bez powodu cieszy się złą sławą wśród kierowców. Ja także nie będę miło wspominał tego miejsca. Już na pierwszym wyjazdowym okrążeniu w kwalifikacjach wypadłem z toru na 2-giej szykanie i rozbiłem kompletnie mój samochód na bandzie. Mechanicy wprawdzie coś tam niby ponaprawiali, ale bolid prowadził się fatalnie. Był maksymalnie niestabilny w zakrętach, a na prostych brakowało mu mocy. Niestety, usterki nie dało się usunąć po kwalifikacjach i w wyścigu również jechałem uszkodzonym samochodem. Zważywszy na okoliczności jestem raczej zadowolony z trzeciego miejsca i 6 punktów. W takim samochodzie to było wszystko, co mogłem w tym dniu zrobić, chociaż przygotowany byłem do walki o zwycięstwo. Gratuluje Sadkowi 1-szego miejsca, jechał bardzo szybko i bezbłędnie – w pełni zasłużona wygrana. Mam nadzieję, że w następnym GP obejdzie się już bez takich przygód i będę mógł powalczyć.”

Alassane Bamba„Qual słaby, błąd na hot lapie i ostatnia pozycja na serwerze, a trzecia od końca w całej stawce, co było wynikiem poniżej oczekiwań. Początek wyścigu to koszmarne lagi, bardzo ciężka ze względu właśnie na lagi walka z Yankessem (momentami, jadąc za nim, miałem pingi ponad 1000 ms!). Po pierwszej serii pitów wyjechałem przed nim, jak i przed Kojotem i udawało mi się utrzymywać skromną przewagę. Niestety, pod drugim picie przydarzyły się 2 błędy, przez co nie miałem szans dogonić Kojota, który nie miał w planie już żadnego pit stopu. Yankess jednak również nie jechał bezbłędnie, dzięki czemu po jego drugiej wizycie na pit lane wyjechałem przed nim, a na dodatek otrzymał on jeszcze karę. Mając dość bezpieczną przewagę, starałem się gonić Kojota, a także Rubiqa, który nieco zwolnił, dał się dogonić i między tymi kierowcami rozgorzała walka o 2. pozycję. Mimo, że obaj nie ustrzegli się błędów, nie byłem w stanie zmniejszyć dystansu (do czego walnie przyczynił się spin na ostatniej szykanie). Jednakże jestem z wyścigu mimo wszystko zadowolony, udawało się utrzymywać naprawdę dobre jak na mnie tempo, a 4. pozycja na serwerze to naprawdę dobry wynik, niestety na drugim serwerze znalazło się pięciu szybszych ode mnie kierowców, przez co byłem pierwszym z niepunktujących. Cóż, pozostaje mi tylko brać się za przygotowania do kolejnego wyścigu, GP Monaco, i tam liczyć na ewentualne pierwsze punkty w swojej karierze w LiGNIE.”




F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca