|
|
| | • | | | | | | | | |
|
|
| Klasyfikacja kierowców | | | | |
1. | Powolniak | 92 |
2. | Kojot | 83 |
3. | ICEman | 59 |
4. | Sadek | 54 |
5. | Crow | 47 |
6. | kaczy | 46 |
7. | SAM79 | 30 |
8. | sobczak | 17 |
9. | Miczek | 17 |
10. | BoryZ | 15 |
11. | Pokwa | 14 |
12. | Rubiq | 14 |
13. | RafaeL | 14 |
14. | Yankess | 12 |
15. | Bioly74 | 12 |
|
|
| Klasyfikacja zespołów | | | | |
1. | CrowF1 Team | 130 |
2. | Mitsubishi Ralliart Team | 98 |
3. | DeTomaso | 73 |
4. | CrowF1 Team Plus | 69 |
5. | Superfund F1 Team | 52 |
6. | Honda F1 Team | 47 |
7. | VAG F1 Racing Team | 31 |
8. | STR Shadow | 25 |
9. | Hiper BMW F1 Team | 12 |
10. | Alpinestars - Kronos Virtual Team | 9 |
|
|
| |
Sezon F1 2007 / 2008 > Grand Prix San Marino, 11.11.2007
|
|
•Wyniki kwalifikacji | | | | | P. | Kierowca | Zespół | Opony | Czas okr. | Strata |
|
1. | ICEman | DeTomaso | | 1:20.576 | - |
2. | Powolniak | Mitsubishi Ralliart Team | | 1:21.213 | +0.637 |
3. | Rubiq | STR Shadow | | 1:22.270 | +1.694 |
4. | Sadek | CrowF1 Team Plus | | 1:22.471 | +1.895 |
5. | kaczy | Superfund F1 Team | | 1:22.597 | +2.021 |
6. | Bioly74 | Hiper BMW F1 Team | | 1:22.783 | +2.207 |
7. | sobczak | Honda F1 Team | | 1:22.825 | +2.249 |
8. | Kojot | CrowF1 Team | | 1:23.046 | +2.470 |
9. | Crow | CrowF1 Team | | 1:23.058 | +2.482 |
10. | Yankess | VAG F1 Racing Team | | 1:23.150 | +2.574 |
11. | damian1812 | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 1:23.828 | +3.252 |
12. | RafaeL | DeTomaso | | 1:23.873 | +3.297 |
13. | sergi | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 1:24.185 | +3.609 |
14. | Kizalf | Superfund F1 Team | | 1:24.269 | +3.693 |
15. | SAM79 | Honda F1 Team | | 1:24.394 | +3.818 |
16. | BoryZ | CrowF1 Team Plus | | 1:24.515 | +3.939 |
17. | Alassane Bamba | Mitsubishi Ralliart Team | | 1:24.541 | +3.965 |
18. | Janek | STR Shadow | | 1:24.828 | +4.252 |
19. | Miczek | VAG F1 Racing Team | | 1:25.506 | +4.930 |
| |
|
| |
•Rezultat wyścigu | | | | | P. | Kierowca | Zespół | Opony | Okr. | Czas/strata |
|
1. | Sadek | CrowF1 Team Plus | | 30 | 42:05.247 |
2. | ICEman | DeTomaso | | 30 | +0:02.109 |
3. | Powolniak | Mitsubishi Ralliart Team | | 30 | +0:29.631 |
4. | kaczy | Superfund F1 Team | | 30 | +0:41.919 |
5. | sobczak | Honda F1 Team | | 30 | +0:49.055 |
6. | Crow | CrowF1 Team | | 30 | +0:55.262 |
7. | Kojot | CrowF1 Team | | 30 | +1:04.549 |
8. | Rubiq | STR Shadow | | 30 | +1:10.017 |
9. | Alassane Bamba | Mitsubishi Ralliart Team | | 30 | +1:21.683 |
10. | Yankess | VAG F1 Racing Team | | 30 | +1:36.685 |
11. | Janek | STR Shadow | | 29 | +1 okr. |
12. | SAM79 | Honda F1 Team | | 29 | +1 okr. |
13. | Kizalf | Superfund F1 Team | | 28 | +2 okr. |
|
Niesklasyfikowani | |
| Miczek | VAG F1 Racing Team | | 24 | DNF |
| Bioly74 | Hiper BMW F1 Team | | 23 | DNF |
| sergi | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 19 | DNF |
| BoryZ | CrowF1 Team Plus | | 18 | DNF |
| damian1812 | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 9 | DNF |
| RafaeL | DeTomaso | | 1 | Zawieszenie |
| |
|
| |
•Najszybsze okrążenia i postoje w boksach | | | | | P. | Kierowca | Zespół | Opony | Naj. okr. | Pit-stopy |
|
1. | ICEman | DeTomaso | | 1:21.606 | 2 |
2. | Powolniak | Mitsubishi Ralliart Team | | 1:21.942 | 2 |
3. | Sadek | CrowF1 Team Plus | | 1:22.457 | 1 |
4. | Kojot | CrowF1 Team | | 1:22.616 | 1 |
5. | kaczy | Superfund F1 Team | | 1:22.869 | 2 |
6. | Rubiq | STR Shadow | | 1:22.892 | 2 |
7. | sobczak | Honda F1 Team | | 1:23.167 | 2 |
8. | Yankess | VAG F1 Racing Team | | 1:23.354 | 3 |
9. | Alassane Bamba | Mitsubishi Ralliart Team | | 1:23.647 | 2 |
10. | Crow | CrowF1 Team | | 1:23.736 | 1 |
11. | SAM79 | Honda F1 Team | | 1:24.185 | 3 |
12. | Janek | STR Shadow | | 1:24.480 | 2 |
13. | Kizalf | Superfund F1 Team | | 1:24.980 | 4 |
| |
|
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Lokalizacja: Imola, Włochy
Długość toru: 4,933 km
Liczba okrążeń: 30
Pełny dystans: 147,99 km
LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy prasowych zespołów.
Crow – „Nareszcie u siebie! Publiczność wspaniale nas powitała na naszym domowym torze. Wyścig można ogólnie zaliczyć do udanych, żadnych poważnych błędów nie zrobiłem. Obrana strategia 1 PS miała mi zapewnić czwarte lub piąte miejsce ale włączyła mi sie jakaś blokada i czasy jakie osiągałem były gorsze o 1s od tych wykręcanych na treningach. Nie potrafię wytłumaczyć co sie stało... Mimo wszystko jestem zadowolony z szóstej pozycji. Setup był perfekcyjny. Szczególnie jestem zadowolony z balansu bolidu oraz zawieszenia. Dzięki doświadczeniu i wiedzy byłem w stanie wychwycić najdrobniejsze nawet błędy w ustawieniach. Wykorzystaliśmy je prawie kropka w kropkę w bolidzie Sadka a na efekty nie trzeba było długo czekać. "Plus" udowodnił, że jest w stanie walczyć z czołówką bez najmniejszych problemów. Jakby nie było wygraliśmy na własnym podwórku a to naprawdę wielki wyczyn.”
Alpinestars – Kronos Virtual Team
Damian1812 – „Następne nie udane GP w sezonie, znów zawiedli moi mechanicy założyli złe opony. Do zobaczenia w Monaco...”
bioly74 – „Nie chce mi się nawet komentować tego wyścigu. Qual udany, przy mojej taktyce na 1 stop, 4 pozycja była pozycją bardzo wysoką. Start też miałem dosyć niezły i spokojnie utrzymałem swoją lokatę. Później przez kilka kółek jechałem tempem wyprzedzającego mnie Sadka i strata do Niego wynosiła 1.5 – 2 sek. Niestety na 7 okrążeniu przytrafił mi się błąd, dzięki czemu urwałem spojler i jakiekolwiek szanse na wysoką pozycję mogłem sobie wsadzić w .... Oczywiście zjechałem do pitów, aby naprawić uszkodzony spojler i przez te perypetie musiałem zmienić strategię, z 1 ps na 2. Zatankowałem paliwa pod korek i wyprzedzałem kolejnych zawodników, awansując z 10 na chyba 6 pozycję. Na 23 czy 24 kółku gdy miałem zjeżdżać do mechaników na drugi postój, niestety po raz kolejny przydarzył mi się fatalny błąd i ostatecznie wycofałem się z wyścigu. Zaliczyłem niestety kolejny frustrujący wyścig, gdyż gdyby nie te błędy mógłbym spokojnie powalczyć o podium, a być może o coś więcej...”
Powolniak – „Imola nie bez powodu cieszy się złą sławą wśród kierowców. Ja także nie będę miło wspominał tego miejsca. Już na pierwszym wyjazdowym okrążeniu w kwalifikacjach wypadłem z toru na 2-giej szykanie i rozbiłem kompletnie mój samochód na bandzie. Mechanicy wprawdzie coś tam niby ponaprawiali, ale bolid prowadził się fatalnie. Był maksymalnie niestabilny w zakrętach, a na prostych brakowało mu mocy. Niestety, usterki nie dało się usunąć po kwalifikacjach i w wyścigu również jechałem uszkodzonym samochodem. Zważywszy na okoliczności jestem raczej zadowolony z trzeciego miejsca i 6 punktów. W takim samochodzie to było wszystko, co mogłem w tym dniu zrobić, chociaż przygotowany byłem do walki o zwycięstwo. Gratuluje Sadkowi 1-szego miejsca, jechał bardzo szybko i bezbłędnie – w pełni zasłużona wygrana. Mam nadzieję, że w następnym GP obejdzie się już bez takich przygód i będę mógł powalczyć.”
Alassane Bamba – „Qual słaby, błąd na hot lapie i ostatnia pozycja na serwerze, a trzecia od końca w całej stawce, co było wynikiem poniżej oczekiwań. Początek wyścigu to koszmarne lagi, bardzo ciężka ze względu właśnie na lagi walka z Yankessem (momentami, jadąc za nim, miałem pingi ponad 1000 ms!). Po pierwszej serii pitów wyjechałem przed nim, jak i przed Kojotem i udawało mi się utrzymywać skromną przewagę. Niestety, pod drugim picie przydarzyły się 2 błędy, przez co nie miałem szans dogonić Kojota, który nie miał w planie już żadnego pit stopu. Yankess jednak również nie jechał bezbłędnie, dzięki czemu po jego drugiej wizycie na pit lane wyjechałem przed nim, a na dodatek otrzymał on jeszcze karę. Mając dość bezpieczną przewagę, starałem się gonić Kojota, a także Rubiqa, który nieco zwolnił, dał się dogonić i między tymi kierowcami rozgorzała walka o 2. pozycję. Mimo, że obaj nie ustrzegli się błędów, nie byłem w stanie zmniejszyć dystansu (do czego walnie przyczynił się spin na ostatniej szykanie). Jednakże jestem z wyścigu mimo wszystko zadowolony, udawało się utrzymywać naprawdę dobre jak na mnie tempo, a 4. pozycja na serwerze to naprawdę dobry wynik, niestety na drugim serwerze znalazło się pięciu szybszych ode mnie kierowców, przez co byłem pierwszym z niepunktujących. Cóż, pozostaje mi tylko brać się za przygotowania do kolejnego wyścigu, GP Monaco, i tam liczyć na ewentualne pierwsze punkty w swojej karierze w LiGNIE.”
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|