LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 23.09Bahrajn
2. 14.10Malezja
3. 28.10Australia
4. 11.11San Marino
5. 25.11Monako
6. 09.12W. Brytania
7. 13.01Kanada
8. 10.02Turcja
9. 17.02USA
10. 24.02Włochy
11. 09.03Belgia
12. 30.03Hiszpania
13. 13.04Japonia
14. 20.04Brazylia

  Klasyfikacja kierowców
1. Powolniak92 
2. Kojot83 
3. ICEman59 
4. Sadek54 
5. Crow47 
6. kaczy46 
7. SAM7930 
8. sobczak17 
9. Miczek17 
10. BoryZ15 
11. Pokwa14 
12. Rubiq14 
13. RafaeL14 
14. Yankess12 
15. Bioly7412 

  Klasyfikacja zespołów
1. CrowF1 Team130 
2. Mitsubishi Ralliart Team98 
3. DeTomaso73 
4. CrowF1 Team Plus69 
5. Superfund F1 Team52 
6. Honda F1 Team47 
7. VAG F1 Racing Team31 
8. STR Shadow25 
9. Hiper BMW F1 Team12 
10. Alpinestars - Kronos Virtual Team
  Sezon F1 2007 / 2008 > Grand Prix Kanady, 13.01.2008
Wyniki kwalifikacji
P.KierowcaZespółOponyCzas okr.Strata
1. PowolniakMitsubishi Ralliart Team1:13.223-
2. KojotCrowF1 Team1:13.960+0.737
3. SAM79Honda F1 Team1:14.060+0.837
4. CrowCrowF1 Team1:14.223+1.000
5. ICEmanDeTomaso1:14.402+1.179
6. RafaeLDeTomaso1:14.453+1.230
7. Bioly74Hiper BMW F1 Team1:14.602+1.379
8. SadekCrowF1 Team Plus1:14.629+1.406
9. MiczekVAG F1 Racing Team1:14.931+1.708
10. sobczakHonda F1 Team1:15.820+2.597
11. kaczySuperfund F1 Team1:15.945+2.722
12. KizalfSuperfund F1 Team1:16.248+3.025
13. BoryZCrowF1 Team Plus1:16.324+3.101
14. KristianHiper BMW F1 Team1:16.394+3.171
15. sergiAlpinestars - Kronos Virtual Team1:17.554+4.331
16. Master Alpinestars - Kronos Virtual Team--
17. Yankess VAG F1 Racing Team--
 DQ za przekroczenie 12 okrążeń
 DQ za spowodowanie wypadku
Rezultat wyścigu
P.KierowcaZespółOpony Okr. Czas/strata
1. PowolniakMitsubishi Ralliart Team3544:14.094
2. KojotCrowF1 Team35+0:35.915
3. SadekCrowF1 Team Plus35+0:58.529
4. SAM79Honda F1 Team35+1:09.660
5. CrowCrowF1 Team35+1:09.836
6. kaczySuperfund F1 Team34+1 okr.
7. sobczakHonda F1 Team34+1 okr.
8. MiczekVAG F1 Racing Team34+1 okr.
9. MasterAlpinestars - Kronos Virtual Team34+1 okr.
10. ICEmanDeTomaso34+1 okr.
11. KizalfSuperfund F1 Team34+1 okr.
12. KristianHiper BMW F1 Team33+2 okr.
13. sergiAlpinestars - Kronos Virtual Team33+2 okr.
Niesklasyfikowani
 BoryZCrowF1 Team Plus28Hamulce
 RafaeLDeTomaso25Hamulce
 YankessVAG F1 Racing Team20Zawieszenie
 Bioly74Hiper BMW F1 Team12DNF
Najszybsze okrążenia i postoje w boksach
P.KierowcaZespółOponyNaj. okr. Pit-stopy 
1. PowolniakMitsubishi Ralliart Team1:13.8222
2. KojotCrowF1 Team1:14.3882
3. SAM79Honda F1 Team1:15.1522
4. SadekCrowF1 Team Plus1:15.1762
5. CrowCrowF1 Team1:15.3422
6. sobczakHonda F1 Team1:15.3532
7. MiczekVAG F1 Racing Team1:15.4042
8. ICEmanDeTomaso1:15.4402
9. MasterAlpinestars - Kronos Virtual Team1:15.6783
10. kaczySuperfund F1 Team1:15.7882
11. KizalfSuperfund F1 Team1:16.2711
12. sergiAlpinestars - Kronos Virtual Team1:16.7271
13. KristianHiper BMW F1 Team1:16.9582

Dane toru

Circuit Gilles Villeneuve
Lokalizacja: Montreal, Kanada
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 35
Pełny dystans: 152,635 km





Lap Chart

Pokaż wykres

Komentarze prasowe

LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy prasowych zespołów.

CrowF1 Team

Crow„Cóż mogę powiedzieć... to był bardzo udany wyścig. Zdecydowałem sie jako jedyny na jazdę bez kontroli trakcji udowadniając sobie, że potrafię. Ciesze się że na konto zespołu wpadło 12 punktów co przesunęło nas na druga pozycje w klasyfikacji.”

Kojot„Wyścig dla mnie dość dobry jednak strasznie monotonny. Do pierwszego zawodnika traciłem dość duży dystans, jednocześnie za sobą miałem bezpieczną przewagę czasową do następnego kierowcy i gdyby nie okresowe skoki ciśnienia spowodowane przez dublowanych zawodników, powiedziałbym że wyścig był raczej nudny. Sam początek wyścigu był dla mnie dość nieudany. Bolid miał najprawdopodobniej źle zbalansowane hamulce, które spowodowały niestety, dwukrotne wypadniecie z trasy podczas próby wyprzedzenia Powolniaka. Po kontakcie z bandą, musiałem ograniczyć nieco swoje zapędy w ataku i pojechać nieco spokojniej do 1 pitstopu gdzie dokonano drobnych korekt ustawień. Po pierwszym pitstopie jazdę urozmaicało mi tylko dublowanie i wcześniej wspominane skoki ciśnienia. Najbardziej zapadł mi w pamięci moment dublowania Krystiana bo obrócił bolid niemalże przed moim bolidem, oraz Sergiego który mimo problemów technicznych, chciał nieco ze mną powalczyć. Później to już walka z samym sobą by nie zasnąć za kierownicą i dowieźć moje pierwsze 2 miejsce w sezonie.”

VAG F1 Racing Team

Miczek„Z mojego punktu widzenia wyścig toczył się dobrze do 32 okrążenia. Po super, fair walce z Kaczym w końcówce wyścigu popełniłem błąd i uderzyłem w bandę. Efektem tej przygody był urwany spojler, bez którego musiałem toczyć się do mety aż przez 3 okrążenia. Ogólnie mam pozytywne wrażenia po fajnej walce i zyskanym honorowym punkcie. Chciałbym, też pogratulować Powolniakowi za zwycięstwo oraz Crow'owi za jazdę bez TC.”

Yankess„Ponieważ nie mogłem jechać w kwalifikacjach, więc startowałem z ostatniego pola. Wyścigu co prawda nie ukończyłem, ale i tak jestem szczęśliwy. Po fatalnym Gp UK wreszcie pozytywny akcent. Nikt nie ucierpiał z mojego powodu, a dopoki nie wykręciłem spina jechało mi się świetnie. Po pierwszym okrążeniu przeskoczyłem o 6 miejsc do przodu, a w ogole miałem szanse zakończyć wyścig w punktowanej ósemce. Po wyprzedzeniu sobczaka tak bardzo sie podnieciłem możliwością zdobycia pierwszych punktów, ze zapomniałem przywrócić kontrole trakcji na odpowiedni poziom, czego skutkiem był spin, jedyny jedyny popełniony w tym wyścigu, który przekreślił wszystko. Na Indy idę z podniesioną głową, mam nadzieje, ze w końcu zdobędę pierwsze punkty. Gratulacje dla Powolniaka za zdeklasowanie reszty i dla Miczka, który zdobył dla zespołu cenny punkcik, pomimo jazdy bez przedniego spojlera na ostatnich 3 okrązeniach.”

Alpinestars – Kronos Virtual Team

Master„Ogólnie bardzo się cieszę. W kwalifikacjach uzyskałem 9 lokatę. Przekroczyłem limit okr. i zostałem automatycznie zdyskwalifikowany przez grę, przez co startowałem dopiero z przedostatniej pozycji. Start był średni. Trzeba było bardzo uważać. Było dosyć ciasno w pierwszej szykanie. Jechałem regularnym tempem. Stoczyłem kilka walk. Przez dłuższy czas jechałem na 9 lokacie. W mojej strategii przeszkodził mi 3 nieplanowany pit-stop. Ale i tak utrzymałem moje 9 miejsce. Dosłownie na ostatnim okr., na ostatniej szykanie zepsuły się hamulce. Wielkie szczęście, iż gdyby zdarzyło to się wcześniej, skończyłbym wyścig. Starty z przedostatniej pozycji a ukończenie wyścigu na 9 miejscu jest bardzo zadowalające. Pomijam cięcie się gry podczas startu i pierwszych 3 okr. Gdzie oberwał cały bolid. Na szczęście nie straciłem żadnego elementu ale jechało się trochę topornie i podsterownie. Było by lepiej gdyby nie moje spiny i ten nieplanowany pit-stop. W przyszłym GP obiecuję walkę o każdy pkt.”

Mitsubishi Ralliart Team

Powolniak„To był dla mnie bardzo udany wyścig. Miałem świetnie przygotowany bolid i wszystko potoczyło się zgodnie z planem i bez przykrych niespodzianek. W kwalifikacjach wywalczyłem PP i startowałem do wyścigu z pierwszego pola startowego. Ruszyłem w miarę ostrożnie, pamiętając o zimnych oponach i hamulcach. Przez kilka pierwszych zakrętów miałem lekkie problemy z harcującym za moimi plecami Kojotem, który wykazywał wielką ochotę, aby mnie wyprzedzić. Na nawrocie nieco przesadził nie mieszcząc się w zakręcie i tracąc panowanie nad bolidem. Spowolnił tym samym resztę stawki, a ja zyskałem na tym kilka sekund przewagi. Nie niepokojony przez nikogo mogłem skupić się na szybkiej jeździe optymalnym torem, co zaskutkowało dobrymi i równymi czasami okrążeń i szybkim zwiększaniem swojej przewagi. Jechało mi się bardzo płynnie i praktycznie bezbłędnie. Mniej więcej od połowy wyścigu zwolniłem nieco tempo oszczędzając samochód, a mimo to moja przewaga stale się powiększała. W dalszej części wyścigu nie zdarzyło się już nic ciekawego i udało mi się spokojnie dowieść do mety 10 pkt. Gratuluję wszystkim ukończenia wyścigu i dziękuję dublowanym zawodnikom za ładne i bezpieczne przepuszczanie.”

Pokaż galerię zdjęć z tego wyścigu




F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca