|
|
| | • | | | | | | | | |
|
|
| Klasyfikacja kierowców | | | | |
1. | Powolniak | 92 |
2. | Kojot | 83 |
3. | ICEman | 59 |
4. | Sadek | 54 |
5. | Crow | 47 |
6. | kaczy | 46 |
7. | SAM79 | 30 |
8. | sobczak | 17 |
9. | Miczek | 17 |
10. | BoryZ | 15 |
11. | Pokwa | 14 |
12. | Rubiq | 14 |
13. | RafaeL | 14 |
14. | Yankess | 12 |
15. | Bioly74 | 12 |
|
|
| Klasyfikacja zespołów | | | | |
1. | CrowF1 Team | 130 |
2. | Mitsubishi Ralliart Team | 98 |
3. | DeTomaso | 73 |
4. | CrowF1 Team Plus | 69 |
5. | Superfund F1 Team | 52 |
6. | Honda F1 Team | 47 |
7. | VAG F1 Racing Team | 31 |
8. | STR Shadow | 25 |
9. | Hiper BMW F1 Team | 12 |
10. | Alpinestars - Kronos Virtual Team | 9 |
|
|
| |
Sezon F1 2007 / 2008 > Grand Prix Kanady, 13.01.2008
|
|
•Wyniki kwalifikacji | | | | | P. | Kierowca | Zespół | Opony | Czas okr. | Strata |
|
1. | Powolniak | Mitsubishi Ralliart Team | | 1:13.223 | - |
2. | Kojot | CrowF1 Team | | 1:13.960 | +0.737 |
3. | SAM79 | Honda F1 Team | | 1:14.060 | +0.837 |
4. | Crow | CrowF1 Team | | 1:14.223 | +1.000 |
5. | ICEman | DeTomaso | | 1:14.402 | +1.179 |
6. | RafaeL | DeTomaso | | 1:14.453 | +1.230 |
7. | Bioly74 | Hiper BMW F1 Team | | 1:14.602 | +1.379 |
8. | Sadek | CrowF1 Team Plus | | 1:14.629 | +1.406 |
9. | Miczek | VAG F1 Racing Team | | 1:14.931 | +1.708 |
10. | sobczak | Honda F1 Team | | 1:15.820 | +2.597 |
11. | kaczy | Superfund F1 Team | | 1:15.945 | +2.722 |
12. | Kizalf | Superfund F1 Team | | 1:16.248 | +3.025 |
13. | BoryZ | CrowF1 Team Plus | | 1:16.324 | +3.101 |
14. | Kristian | Hiper BMW F1 Team | | 1:16.394 | +3.171 |
15. | sergi | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 1:17.554 | +4.331 |
16. | Master | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | - | - |
17. | Yankess | VAG F1 Racing Team | | - | - |
| |
| DQ za przekroczenie 12 okrążeń | | DQ za spowodowanie wypadku |
|
|
| |
•Rezultat wyścigu | | | | | P. | Kierowca | Zespół | Opony | Okr. | Czas/strata |
|
1. | Powolniak | Mitsubishi Ralliart Team | | 35 | 44:14.094 |
2. | Kojot | CrowF1 Team | | 35 | +0:35.915 |
3. | Sadek | CrowF1 Team Plus | | 35 | +0:58.529 |
4. | SAM79 | Honda F1 Team | | 35 | +1:09.660 |
5. | Crow | CrowF1 Team | | 35 | +1:09.836 |
6. | kaczy | Superfund F1 Team | | 34 | +1 okr. |
7. | sobczak | Honda F1 Team | | 34 | +1 okr. |
8. | Miczek | VAG F1 Racing Team | | 34 | +1 okr. |
9. | Master | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 34 | +1 okr. |
10. | ICEman | DeTomaso | | 34 | +1 okr. |
11. | Kizalf | Superfund F1 Team | | 34 | +1 okr. |
12. | Kristian | Hiper BMW F1 Team | | 33 | +2 okr. |
13. | sergi | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 33 | +2 okr. |
|
Niesklasyfikowani | |
| BoryZ | CrowF1 Team Plus | | 28 | Hamulce |
| RafaeL | DeTomaso | | 25 | Hamulce |
| Yankess | VAG F1 Racing Team | | 20 | Zawieszenie |
| Bioly74 | Hiper BMW F1 Team | | 12 | DNF |
| |
|
| |
•Najszybsze okrążenia i postoje w boksach | | | | | P. | Kierowca | Zespół | Opony | Naj. okr. | Pit-stopy |
|
1. | Powolniak | Mitsubishi Ralliart Team | | 1:13.822 | 2 |
2. | Kojot | CrowF1 Team | | 1:14.388 | 2 |
3. | SAM79 | Honda F1 Team | | 1:15.152 | 2 |
4. | Sadek | CrowF1 Team Plus | | 1:15.176 | 2 |
5. | Crow | CrowF1 Team | | 1:15.342 | 2 |
6. | sobczak | Honda F1 Team | | 1:15.353 | 2 |
7. | Miczek | VAG F1 Racing Team | | 1:15.404 | 2 |
8. | ICEman | DeTomaso | | 1:15.440 | 2 |
9. | Master | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 1:15.678 | 3 |
10. | kaczy | Superfund F1 Team | | 1:15.788 | 2 |
11. | Kizalf | Superfund F1 Team | | 1:16.271 | 1 |
12. | sergi | Alpinestars - Kronos Virtual Team | | 1:16.727 | 1 |
13. | Kristian | Hiper BMW F1 Team | | 1:16.958 | 2 |
| |
|
Circuit Gilles Villeneuve
Lokalizacja: Montreal, Kanada
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 35
Pełny dystans: 152,635 km
Pokaż wykres
LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy prasowych zespołów.
Crow – „Cóż mogę powiedzieć... to był bardzo udany wyścig. Zdecydowałem sie jako jedyny na jazdę bez kontroli trakcji udowadniając sobie, że potrafię. Ciesze się że na konto zespołu wpadło 12 punktów co przesunęło nas na druga pozycje w klasyfikacji.”
Kojot – „Wyścig dla mnie dość dobry jednak strasznie monotonny. Do pierwszego zawodnika traciłem dość duży dystans, jednocześnie za sobą miałem bezpieczną przewagę czasową do następnego kierowcy i gdyby nie okresowe skoki ciśnienia spowodowane przez dublowanych zawodników, powiedziałbym że wyścig był raczej nudny. Sam początek wyścigu był dla mnie dość nieudany. Bolid miał najprawdopodobniej źle zbalansowane hamulce, które spowodowały niestety, dwukrotne wypadniecie z trasy podczas próby wyprzedzenia Powolniaka. Po kontakcie z bandą, musiałem ograniczyć nieco swoje zapędy w ataku i pojechać nieco spokojniej do 1 pitstopu gdzie dokonano drobnych korekt ustawień. Po pierwszym pitstopie jazdę urozmaicało mi tylko dublowanie i wcześniej wspominane skoki ciśnienia. Najbardziej zapadł mi w pamięci moment dublowania Krystiana bo obrócił bolid niemalże przed moim bolidem, oraz Sergiego który mimo problemów technicznych, chciał nieco ze mną powalczyć. Później to już walka z samym sobą by nie zasnąć za kierownicą i dowieźć moje pierwsze 2 miejsce w sezonie.”
Miczek – „Z mojego punktu widzenia wyścig toczył się dobrze do 32 okrążenia. Po super, fair walce z Kaczym w końcówce wyścigu popełniłem błąd i uderzyłem w bandę. Efektem tej przygody był urwany spojler, bez którego musiałem toczyć się do mety aż przez 3 okrążenia. Ogólnie mam pozytywne wrażenia po fajnej walce i zyskanym honorowym punkcie. Chciałbym, też pogratulować Powolniakowi za zwycięstwo oraz Crow'owi za jazdę bez TC.”
Yankess – „Ponieważ nie mogłem jechać w kwalifikacjach, więc startowałem z ostatniego pola. Wyścigu co prawda nie ukończyłem, ale i tak jestem szczęśliwy. Po fatalnym Gp UK wreszcie pozytywny akcent. Nikt nie ucierpiał z mojego powodu, a dopoki nie wykręciłem spina jechało mi się świetnie. Po pierwszym okrążeniu przeskoczyłem o 6 miejsc do przodu, a w ogole miałem szanse zakończyć wyścig w punktowanej ósemce. Po wyprzedzeniu sobczaka tak bardzo sie podnieciłem możliwością zdobycia pierwszych punktów, ze zapomniałem przywrócić kontrole trakcji na odpowiedni poziom, czego skutkiem był spin, jedyny jedyny popełniony w tym wyścigu, który przekreślił wszystko. Na Indy idę z podniesioną głową, mam nadzieje, ze w końcu zdobędę pierwsze punkty. Gratulacje dla Powolniaka za zdeklasowanie reszty i dla Miczka, który zdobył dla zespołu cenny punkcik, pomimo jazdy bez przedniego spojlera na ostatnich 3 okrązeniach.”
Alpinestars – Kronos Virtual Team
Master – „Ogólnie bardzo się cieszę. W kwalifikacjach uzyskałem 9 lokatę. Przekroczyłem limit okr. i zostałem automatycznie zdyskwalifikowany przez grę, przez co startowałem dopiero z przedostatniej pozycji. Start był średni. Trzeba było bardzo uważać. Było dosyć ciasno w pierwszej szykanie. Jechałem regularnym tempem. Stoczyłem kilka walk. Przez dłuższy czas jechałem na 9 lokacie. W mojej strategii przeszkodził mi 3 nieplanowany pit-stop. Ale i tak utrzymałem moje 9 miejsce. Dosłownie na ostatnim okr., na ostatniej szykanie zepsuły się hamulce. Wielkie szczęście, iż gdyby zdarzyło to się wcześniej, skończyłbym wyścig. Starty z przedostatniej pozycji a ukończenie wyścigu na 9 miejscu jest bardzo zadowalające. Pomijam cięcie się gry podczas startu i pierwszych 3 okr. Gdzie oberwał cały bolid. Na szczęście nie straciłem żadnego elementu ale jechało się trochę topornie i podsterownie. Było by lepiej gdyby nie moje spiny i ten nieplanowany pit-stop. W przyszłym GP obiecuję walkę o każdy pkt.”
Powolniak – „To był dla mnie bardzo udany wyścig. Miałem świetnie przygotowany bolid i wszystko potoczyło się zgodnie z planem i bez przykrych niespodzianek. W kwalifikacjach wywalczyłem PP i startowałem do wyścigu z pierwszego pola startowego. Ruszyłem w miarę ostrożnie, pamiętając o zimnych oponach i hamulcach. Przez kilka pierwszych zakrętów miałem lekkie problemy z harcującym za moimi plecami Kojotem, który wykazywał wielką ochotę, aby mnie wyprzedzić. Na nawrocie nieco przesadził nie mieszcząc się w zakręcie i tracąc panowanie nad bolidem. Spowolnił tym samym resztę stawki, a ja zyskałem na tym kilka sekund przewagi. Nie niepokojony przez nikogo mogłem skupić się na szybkiej jeździe optymalnym torem, co zaskutkowało dobrymi i równymi czasami okrążeń i szybkim zwiększaniem swojej przewagi. Jechało mi się bardzo płynnie i praktycznie bezbłędnie. Mniej więcej od połowy wyścigu zwolniłem nieco tempo oszczędzając samochód, a mimo to moja przewaga stale się powiększała. W dalszej części wyścigu nie zdarzyło się już nic ciekawego i udało mi się spokojnie dowieść do mety 10 pkt. Gratuluję wszystkim ukończenia wyścigu i dziękuję dublowanym zawodnikom za ładne i bezpieczne przepuszczanie.”
|
Pokaż galerię zdjęć z tego wyścigu |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|