LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 22.09Brazylia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
2. 29.09Europa
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
3. 13.10Holandia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
4. 03.11Hiszpania
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
5. 17.11Francja
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
6. 01.12Czechy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
7. 15.12W. Brytania
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
8. 12.01Szwecja
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
9. 26.01Niemcy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
10. 09.02W. Brytania
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
11. 23.02Włochy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
12. 09.03Australia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
13. 23.03Makau
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
14. 30.03Włochy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2

  Klasyfikacja kierowców
1. B4ndIt111 
2. Unikalny.Nick103 
3. Miczek100 
4. Dodgers98 
5. Rubiq97 
6. Kojot94 
7. Grekyy77 
8. MalyBoy62 
9. Powolniak52 
10. Kemek52 
11. Poul50 
12. Master47 
13. Yankess44 
14. Byczek38 
15. Kajek27 

  Klasyfikacja zespołów
1. Cuore Sportivo214 
2. Tux Racing150 
3. iRacing125 
4. JR Motorsports WTCC Team97 
5. P.Y Constructors96 
6. xXx Racing Team95 
7. Seat Leon Team85 
8. Peugeot Ducati Corse80 
9. Puma Racing Team77 
10. Rising Sun Honda62 
  Sezon WTCC 2008 / 2009 > Regulamin ligi
Regulamin, logo oraz motto ligi są naszą własnością. Kopiowanie i wykorzystywanie w formie oryginalnej bądź częściowo zmienionej bez zgody jest zabronione.

1. Postanowienia ogólne:
1.1 Pełna nazwa ligi: Liga Grających Nałogowo Amatorów.
1.2 Przystępując do ligi akceptujesz jej regulamin i przyjmujesz do wiadomości, że możliwe są jego zmiany w trakcie sezonu.
1.3 Ilość zespołów: 11; ilość kierowców: 22.
1.4 Liga opiera się na symulatorze rFactor i modzie LiGNA WTCC.

2. Zarząd.
2.1. Organizatorzy Ligi: Janek, Rubiq.
2.2. Komisja do Spraw Incydentow i Rekrutacji (zwanej dalej KdSIiR): Crow, Rubiq, Sobczak, Janek.
2.3 Zadaniem KdSIiR jest rozstrzyganie spornych sytuacji na torze oraz rekrutacja nowych uczestników Ligi. Członkowie KdSIiR, którzy brali udział w rozpatrywanym zdarzeniu nie biorą udziału w jego rozstrzyganiu.

3. Rekrutacja.
3.1. W Lidze może uczestniczyć każdy, kto uzyska Superlicencję wydaną przez KdSIiR. Na Superlicencję składają się: test teoretyczny i praktyczny oraz wpłata składki.
3.2. Każdy kto uzyska Superlicencję szuka na własną rękę miejsca w istniejącym zespole, bądź zakłada nowy (jeśli istnieje taka możliwość).
3.3. Każdy podpisuje kontrakt na jeden sezon jako kierowca etatowy tylko z jednym zespołem.
3.4. Kierowca etatowy może zrezygnować z uczestnictwa w lidze w każdej chwili, ale nie może zostać wyrzucony przez właściciela zespołu. Po odejściu dorobek punktowy nie zostaje anulowany i obowiązuje zakaz wstępu do Ligi do końca sezonu.
3.5. Wysokość składki od kierowcy – 30zł. Składka zostanie przeznaczona na opłatę serwera oraz nagrody, które zostaną rozdane po zakończeniu sezonu. Składka nie podlega zwrotowi i nie może przejść na innego kierowcę.
3.6. Zmiana logo lub nazwy zespołu w trakcie sezonu jest zabroniona.

4. Liga jest oparta na zasadach.
4.1. Asystenci dozwoleni.
- Auto Clutch
4.2. Pozostałe zasady
- Flag Rules: Full
- Fuel Usage: Normal
- Tire Usage: Normal
- Mechanical Failures: Normal
- Damage Multiplier: 50%
- Race Laps: ustalany przed weekendem
- Race Time: -
- Qualify Laps: 3
- Qualify Time: 15 min.
4.3. Punktacja obowiązująca w klasyfikacji kierowców i konstruktorów.
- 1 miejsce: 10 punktów
- 2 miejsce: 8 punktów
- 3 miejsce: 6 punktów
- 4 miejsce: 5 punktów
- 5 miejsce: 4 punkty
- 6 miejsce: 3 punkty
- 7 miejsce: 2 punkty
- 8 miejsce: 1 punkt
4.4. Serwer można restartować bez ograniczeń tylko i wyłącznie w przypadku wystąpienia błędów wynikających bezpośrednio z gry.
4.5. Dystans wyścigu i jego ważność.
4.5.1. Wyścig uznany jest za ważny, jeśli jeden z kierowców pokona dystans 80% (z zaokrągleniem w dół do pełnego okrążenia). Jeśli po pokonaniu 80% dystansu serwer ulegnie awarii, przejechany dystans przez pierwszego kierowce jest traktowany jako 100%. Dotyczy tylko i wyłącznie sytuacji, gdy wyścig rozgrywany jest na jednym serwerze. W przeciwnym wypadku musi być pokonane 100% dystansu.
4.5.2. Po każdym wyścigu sklasyfikowany jest każdy kierowca z wyjątkiem tych, którzy w wyniku awarii bądź wypadku nie przejechali 90% dystansu wyścigu (z zaokrągleniem w dół do pełnego okrążenia).

5. Weekend wyścigowy:
5.1 Podczas całego weekendu wyścigowego obowiązują zasady fair play oraz zasady flag. Na weekend wyścigowy składają się kwalifikacje, I wyścig oraz II wyścig. Wyścigi odbywają się na wcześniej ustalonych torach. Ich termin może zmienić się najpóźniej dwa tygodnie przed I wyścigiem, o czym każdy uczestnik ligi zostanie poinformowany.
5.2 Kierowcy mają obowiązek jazdy przynajmniej dwoma kołami po torze. Za tor uznaje się obszar asfaltu ograniczony liniami. Linie są zaliczane do toru.
5.3 Kwalifikacje:
5.3.2 Kierowcy mają 15 minut na ustanowienie swojego czasu kwalifikacyjnego.
5.3.3 Kierowcy mogą wykonać 3 okrążenia kwalifikacyjne.
5.3.4 Kwalifikacje odbywają się przed pierwszym wyścigiem weekendu.
5.4 Wyścigi:
5.4.1 Kolejność startowa do pierwszego wyścigu ustalana jest w kwalifikacjach.
5.4.2 Start do wyścigu poprzedzony jest okrążeniem formującym.
5.4.3 Kolejność startowa do drugiego wyścigu to odwrotność pierwszych 8 pozycji zajętych w I wyścigu. Pozycje od 9 w górę nie ulegają zmianie.
5.4.4 Na serwerze należy używać nicka z forum.
5.4.5 Podczas kwalifikacji i wyścigów obowiązuje całkowity zakaz rozmów.
5.4.6 Każdy kierowca ma obowiązek przesłania wypowiedzi po wyścigu.

6. Kary wagowe:
6.1 Kary wagowe obowiązują od kwalifikacji. Do I wyścigu sezonu kierowcy przystępują bez kar.
6.2 Kary wagowe przyznawane są na podstawie klasyfikacji danego weekendu, która jest ustalana na podstawie zdobytych przez kierowców punktów.
6.3 Szablon według którego przyznawane są kary wagowe:
1. miejsce + 30 kg
2. miejsce + 25 kg
3. miejsce + 15 kg
4. miejsce + 10 kg
5. miejsce + 5 kg
6. miejsce – 5 kg
7. miejsce i niżej – 10 kg
6.4. Maksymalna ilość balastu – 70 kg. Minimalna ilość balastu – 0 kg.

7. Kary.
7.1. Karze podlega kierowca, który nie zastosował się do przepisów i warunków panujących na torze, używał czata podczas kwalifikacji lub wyścigu, nie przesłał wypowiedz po wyścigu lub innego niewłaściwego zachowania.
7.2. Każde zgłoszone zdarzenie zostanie przeanalizowane przez KdSIiR, która uzgodni czy zdarzenie na torze było w 100% do uniknięcia. Jeżeli wynik będzie pozytywny kierowca zostanie poddany karze adekwatnej do popełnionego wykroczenia.
7.3. Wywołanie głosowania przez osobę nieupoważnioną równoznaczne jest z karą DQ. Jeśli kierowca nie zostanie sklasyfikowany w wyścigu kara przechodzi na kolejny wyścig.

8. Regulamin może ulec zmianie podczas trwania sezonu, o czym każdy z uczestników zostanie poinformowany nie później niż tydzień przed wyścigiem.

Crow, Janek, Rubiq




F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca