|
|
| | • | | | | | | | | |
|
|
| Klasyfikacja kierowców | | | | |
1. | Rafalski92 | 230 |
2. | Kamarinho | 156 |
3. | Cube | 109 |
4. | MiStRzU_F1 | 104 |
5. | Serek | 66 |
6. | Patryk | 39 |
7. | Jenson | 35 |
8. | Igor Szmidt | 31 |
9. | Adrian | 28 |
10. | Marcinus | 25 |
11. | Rubiq | 20 |
12. | Dan | 17 |
13. | Przemek Str | 17 |
14. | Pyciek | 14 |
15. | Master | 13 |
|
|
| Klasyfikacja zespołów | | | | |
1. | Fisichella Motor Sport Int. | 265 |
2. | Mercedes-Benz Racing | 195 |
3. | Ferrari GP2 Team | 170 |
4. | Powerade Gp2 Team | 126 |
5. | Mild Seven Renault GP2 Team | 60 |
6. | Aston Martin Racing | 44 |
7. | Piquet Sports | 31 |
8. | Master Cube GP2 Team | 25 |
9. | Pit-Lane PRO Team | 23 |
10. | The Gunners GP | 10 |
|
|
| |
Sezon GP2 2009 / 2010 > Monako - Wyścig 1, 09.01.2010
|
|
•Wyniki kwalifikacji | | | | | P. | Kierowca | Zespół | Opony | Czas okr. | Strata |
|
1. | Rafalski92 | Fisichella Motor Sport Int. | | 1:21.352 | - |
2. | MiStRzU_F1 | Ferrari GP2 Team | | 1:21.376 | +0.023 |
3. | Cube | Powerade Gp2 Team | | 1:22.004 | +0.652 |
4. | Serek | Ferrari GP2 Team | | 1:23.112 | +1.760 |
5. | Jenson | Fisichella Motor Sport Int. | | 1:23.208 | +1.856 |
6. | Patryk | Mercedes-Benz Racing | | 1:23.286 | +1.934 |
7. | pyciek | Piquet Sports | | 1:23.329 | +1.976 |
8. | Marcinus | Mild Seven Renault GP2 Team | | 1:23.877 | +2.524 |
9. | Infospec | The Gunners GP | | 1:24.328 | +2.976 |
10. | witek | Pit-Lane PRO Team | | - | - |
| |
| + 2 pkt za PP |
|
|
| |
•Rezultat wyścigu | | | | | P. | Kierowca | Zespół | Opony | Okr. | Czas/strata |
|
1. | Rafalski92 | Fisichella Motor Sport Int. | | 39 | 53:51.6133 |
2. | Serek | Ferrari GP2 Team | | 38 | +0:17.428 |
3. | Jenson | Fisichella Motor Sport Int. | | 38 | +0:22.320 |
4. | Marcinus | Mild Seven Renault GP2 Team | | 38 | +0:34.297 |
5. | Witek | Pit-Lane PRO Team | | 36 | +2 okr |
|
Niesklasyfikowani | |
| MiStRzU_F1 | Ferrari GP2 Team | | 30 | Engine |
| Infospec | The Gunners GP | | 25 | DNF |
| Cube | Powerade Gp2 Team | | 10 | Engine |
| Patryk | Mercedes-Benz Racing | | 9 | Engine |
| Pyciek | Piquet Sports | | 9 | Suspension |
| |
Najszybsze okrążenie: Rafalski92 1m21.246s - (+1 punkt za FL) |
|
Data: 9 i 11 stycznia 2010; sobota 19.40, poniedziałek 21.15,
Kraj: Monaco,
Tor: Monte Carlo,
Liczba okrążeń: R1 – 39, R2 – 27,
Pole Position: Rafalski92
Zwycięzca R1: Rafalski92
Zwycięzca R2: Mistrzu_F1
Fastest Lap R1: Rafalski92
Fastest Lap R2: Rafalski92
Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Fisichella Motorsport International
Rafalski92 (P1/P3) - „Pole Position i wygrana w pierwszym wyścigu bardzo mnie ucieszyła, ponieważ chciałem tutaj wygrać. Z początku walczyłem z MiStRzEm lecz po paru okrążeniach popełnił błąd i od tej pory jechałem już spokojnie do mety. 3 miejsce Jensona cieszy jeszcze bardziej niż moja wygrana, ponieważ we wcześniejszych wyścigach nie zajmował dobrych pozycji. Była szansa na dublet lecz Jenson miał problemy techniczne w swoim bolidzie i ukończył wyścig na 3, bardzo dobrym miejscu.
Wyścig drugi nie należał do moich najlepszych w tym sezonie. Start z 8 lokaty i od początku wielki chaos. Jeden z kierowców Mercedesa chciał mnie wyprzedzić tuż przed nawrotem lecz skontrowałem bo inaczej skończyłbym, wraz z pewnie trzema kierowcami, wyścig przez śmiały atak tego kierowcy. Potem starałem się... heh odrabiać lecz gdy zbliżyłem się do grupki Serek, Jenson i Marcinus zaczęły się problemy. Rywale przede mną jechali dużo wolniej i w dużym ścisku trudno było o manewry wyprzedzania. Nie wiem jak komisja FIA rozpatrzy te sytuacje, ponieważ jeżeli któryś z kierowców – Marcinus, Infospec złożą na mnie skargę to mogę czasami spaść w klasyfikacji 2 wyścigu. Nie ździwiłbym się gdyby tak się stało ponieważ w pewnych momentach zwłaszcza z Marcinusem mogłem to rozwiązać inaczej. No cóż, dojechałem 3, lecz nie mierzyłem tak wysoko. Graty dla MiStRzA za win w 2 wyścigu. ”
Jenson (P3/P7) - „Pierwszy wyścig dobry. Zająłem 3 miejsce i liczyłem na równie niezły wynik w drugim wyścigu. Jednak utknąłem za kilkoma zawodnika i wplątałem sie w kilka kolizji co ostatecznie dało mi 7 lokatę.”
MiStRzU_F1 – (DNF/P1) - „Weekend ogólnie byłby udany gdyby nie engine w R1, tam straciłem 8 ptk i móglbym tracić tylko 2 ptk do Rafalskiego a nie 10 w generalce. No nic wszystko idzie odrobić wystarczy sie starać.”
Serek (P2, P3) : „Oba wyścigi bardzo udane również ze szczęściem. Zdobyliśmy dużo punktów i trzeba jechać dalej. Powodzenia i Pozdrawiam.”
Kamarinho (NW, DNF) - „Sprint – Start z ostatniej pozycji. Dość szybki awans na ósmą pozycję, dzwon od kolegi z zespołu w dupe i spadek na koniec stawtki... dwa okrążenia dalej. Awans na 8 pozycję, zacinka rfactora i banda. Koniec. Wnioski? Zauważyłem, że wielu kierowców nie potrafi bezpiecznie jeździć na tym torze.”
Patryk (DNF, DNF) - „Mało przygotowań przełożyło się na słabe wyniki, dodatkowo problemy z kierownicą uniemożliwiły mi jazdę. Wyścigi do zapomnienia. Gratulacje dla Serka za świetne oba starty.”
Cube (DNF,P2) - „ Weekend w Monako, mógł być jednym z lepszych ale niestety taki nie był. Kwalifikacje dosyć dobre zająłem 3 miejsce. Start do R1 również udany, niestety po niespełna 10 okrążeniach na jednym z zakrętów jeden z palców w mojej lewej ręce postanowił, że zamiast zrzucać po jednym biegu zrzuci sobie od razu dwa (a co będzie szybciej ), niestety spaliłem przez to silnik i mój cały misterny plan dojechania na podium spalił na panewce. W R2 za dużo się nie działo, na pierwszych okrążeniach oddałem pozycję Mistrzowi co było do przewidzenia patrząc na jego tempo, dalej już tylko samotna jazda do mety na P2. Ogólnie mogło być lepiej ale źle też nie jest .”
Mild Seven Renault GP2 Team
Marcinus(P5,DNF-crash) - „Jazda bez przygotowań nie jest taka straszna.
R1-Wyscig rozpoczął się bardzo dobrze utrzymałem pozycje po t1,dalej była tylko nudne przejeżdżanie kolejnych okrążeń, wszystko dzięki braku rywali którzy albo nie przyszli na tor albo się rozwalili xD.
R2-Startowałem z czwartej pozycji broniłem się przez ponad 20 okrążeń przed wściekłymi atakami Fisichella Motor Sport International, gdy nagle na nawrocie dostałem strzała. Następnie chciałem wrócić do walki a ze opony już były kaput urwałem skrzydło i było jak dla mnie po wyścigu i bez punków. <żal>”
Pyciek (DNF, P4) - „Weekend był ciężki dla mnie. Mało treningów, słabe tempo i crash w R1. W R2 jechałem ostatni aż do kolizji na ostatnim okrążeniu innych kierowców, dzięki której awansowałem na P5 i wywoże 2 pkt z Monako. Jestem z siebie dumny :D”
Witek (P5,DNF) - „Jeśli patząc na moję zerowe przygotowania do tego GP jestem zadowolony z mojego występu, W wyścigu pierwszym zająłem pozycję piątą, niestety nie obyło się kolizji z bandami i moje 2 dodatkowe zjazdy do Pit-Lane przekreśliły moją szanse na zajęcie dobrego miejsca w wyścigu. Wyścig drugi, start z pozycji czwartej, jeżdżąc przed race, miałem dobre tempo i napawało to optymizmem przez startem, niestety po dobrym starcie pote nie było tak kolorowo, bo na T6 Marcinus chyba za bardzo uwierzył w swoję umiejętności , i rozpoczął hamowanie zbyt późno, i niestety pocałował mnie w pupę Po tym PRO manewrze spadłem na ostatnie miejsce. Dalsza jazda to z kolei moje błady i po jednym z nich zakończyłem swoją przygodę z GP Monaco.”
Infospec (DNF, P5) - „Kwalifikacje nie przebiegły zbyt pomyślnie, dlatego też startowałem daleko z tyłu.
Start do R1 był spokojny i przy secie nastawionym na równe tempo i stabilność nie byłem zbyt szybki, za to korzystałem mocno na błędach innych. Niestety pech w postaci utraty połączenia nie pozwolił mi dowieźć punktów.
Do R2 startowałem z P2 i udało mi się jeszcze przed T1 na pierwsze miejsce wskoczyć. Niestety gra mi strasznie zaczęła przycinać (trochę mnie to zaskoczyło bo w R1 problem nie istniał) przez co spadłem na P3. Potem sytuacja się poprawiła i trzymałem równe, lecz niezbyt szybkie tempo i pozycję. Po dość optymistycznym ataku Rafalskiego na nawrocie spadłem na P4 i tak bym dojechał gdyby nie incydent (po raz kolejny) na 3 zakręty przed metą. Spadek na P6 i ponownie strata kilku punktów jak to często w tym sezonie.”
Następną rundą eliminacji mistrzostw GP2 będzie Francja i słynny tor Magny-Cours.
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|