LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 19-21.09Bahrajn
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
2. 03-05.10Chiny
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
3. 24-26.10Malezja
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
4. 31.10-02.11Japonia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
5. 14-16.11Makau
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
6. 28-30.11Hiszpania
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
7. 12-14.12Węgry
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
8. 19-21.12Turcja
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
9. 09-11.01Monako
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
10. 23-25.01Francja
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
11. 06-08.02Europa
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
12. 20-22.02Austria
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
13. 06-08.03W. Brytania
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
14. 20-22.03Włochy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
15. 17-19.04Belgia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
16. 24-26.04Brazylia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2

  Klasyfikacja kierowców
1. Rafalski92230 
2. Kamarinho156 
3. Cube109 
4. MiStRzU_F1104 
5. Serek66 
6. Patryk39 
7. Jenson35 
8. Igor Szmidt31 
9. Adrian28 
10. Marcinus25 
11. Rubiq20 
12. Dan17 
13. Przemek Str17 
14. Pyciek14 
15. Master13 

  Klasyfikacja zespołów
1. Fisichella Motor Sport Int.265 
2. Mercedes-Benz Racing195 
3. Ferrari GP2 Team170 
4. Powerade Gp2 Team126 
5. Mild Seven Renault GP2 Team60 
6. Aston Martin Racing44 
7. Piquet Sports31 
8. Master Cube GP2 Team25 
9. Pit-Lane PRO Team23 
10. The Gunners GP10 
  Sezon GP2 2009 / 2010 > Chiny - Wyścig 1, 03.10.2009
Wyniki kwalifikacji
P.KierowcaZespółOponyCzas okr.Strata
1. rafalski92 Fisichella Motor Sport International1:44.217-
2. SerekFerrari GP2 Team1:44.515+0.298
3. FreeqNoName GP2 Team1:44.581+0.364
4. ColdManPit-Lane PRO Team1:45.026+0.809
5. PatrykMercedes-Benz Racing1:45.353+1.136
6. JensonFisichella Motor Sport International1:45.429+1.212
7. RubiqMaster Cube GP2 Team1:45.445+1.228
8. Przemek StrPowerade Gp2 Team1:45.586+1.369
9. kamarinhoMercedes-Benz Racing1:45.633+1.416
10. CubePowerade Gp2 Team1:45.677+1.460
11. InfospecThe Gunners GP1:45.822+1.605
12. MasterMaster Cube GP2 Team1:46.362+2.145
13. witekPit-Lane PRO Team1:46.534+2.317
14. AdrianMild Seven Renault1:46.552+2.335
15. PinekAston Martin Racing1:46.692+2.475
16. pyciekPiquet Sports1:47.875+3.658
17. MiStRzU_F1Ferrari GP2 Team--
18. MarcinusMild Seven Renault--
 +2 pkt za PP
Rezultat wyścigu
P.KierowcaZespółOpony Okr. Czas/strata
1. Rafalski92Fisichella Motor Sport Int.2849:27.798
2. RubiqMaster Cube GP2 Team28+0:15.207
3. ColdManPit-Lane PRO Team28+0:24.568
4. SerekFerrari GP2 Team28+0:25.404
5. MiStRzU_F1Ferrari GP2 Team28+0:36.515
6. JensonFisichella Motor Sport Int.28+0:52.167
7. FreeqNoName GP2 Team28+0:54.089
8. CubePowerade Gp2 Team28+0:56.048
9. KamarinhoMercedes-Benz Racing28+0:59.766
10. Przemek Str Powerade Gp2 Team28+1:10.091
11. PinekAston Martin Racing28+1:17.576
12. AdrianMild Seven Renault GP2 Team28+1:26.590
13. InfospecThe Gunners GP28+1:29.421
14. PyciekPiquet Sports28+1:37.310
15. WitekPit-Lane PRO Team28+1:41.538
Niesklasyfikowani
 MarcinusMild Seven Renault GP2 Team14DNF (Fuel)
 MasterMaster Cube GP2 Team3DNF (DNF)
 Patryk Mercedes-Benz Racing2DNF (Engine)
Najszybsze okrążenie: Rubiq 1m44.045s (+1 pkt za FL)
 +15 sek. za kolizję z kamarinho
 +5 pozycji na starcie R1 w Malezji

Dane wyścigu

Shanghai International Circuit
Lokalizacja: Szanghaj, Chiny
Liczba okrążeń: 28, 19










Szczegółowe statystyki bez uwzględnienia ewentualnych kar

Wyścig 1
Wyścig 2

Komentarze prasowe

Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Aston Martin Racing

Igor„Nie startowałem w pierwszym wyścigu, co oznaczało automatyczny start z końca stawki w wyścigu drugim. Startowałem z piętnastej pozycji, po starcie byłem już chyba 12, lub 11 i cały czas coś się przede mną działo. Udało mi się wyprzedzić wielu kierowców na torze, miałem też trochę szczęścia, jak na przykład odpadnięcie z wyścigu Rubiqa, czy awaria MiStRzA_F1. Mimo to, byłem dziś bardzo szybki, samochód sprawował się świetnie i w efekcie udało się dojechać na trzecim miejscu. Przed startem nie myślałem o tym, którą pozycję zajmę, lecz gdzieś podświadomie miałem nadzieję na punkty, ale nie aż tyle! Był to zdecydowanie mój najlepszy wyścig w dotychczasowej karierze! Ta forma napawa mnie optymizmem przed następnym wyścigiem w Malezji, postaramy się o jak najlepszy wynik. Mam również nadzieję, że w końcu jakieś punkty dla zespołu dowiezie Kajek, którego konto na razie jest puste.”

Pinek„R1 był dla mnie dobrym wyścigiem choć startując z P15 nie mogłem liczyć na punkty, ale fakt wygrania rywalizacji z kilkoma dobrymi kierowcami napawał mnie optymizmem przed R2. W którym to startowałem z 10 pola wystartowałem dobrze ale znalazłem się w kanapce i puściłem. Na 2 okrążeniu niestety obróciłem się i znalazłem się na ostatniej pozycji. Podążałem koszmarnym tempem za Qnikiem na samym końcu poszła opona, wyścig zakończyłem w żwirowej pułapce.”

Powerade GP2 Team

Cube„Kwalifikacje miałem bardzo słabe i zająłem dopiero10 pozycję. R1 również miałem nieudany, po dosyć równym pierwszym stincie zajmowałem chyba 6 lub 5 pozycję, podczas pit stopu sam pozbawiłem siebie punktów spinując na wjeździe do alei serwisowej. Ostatecznie dojechałem na metę dziewiąty. Podczas startu do R2 Rubiq trochę zaspał, przez co straciłem kilka miejsc, dalej stopniowo zyskiwałem pozycję po błędach rywali. Na ostatnich okrążeniach opony już nie wyrabiały i przegrałem walkę o P5 meldując się na mecie na szóstej pozycji. Ogolenie cały weekend był słaby w moim wykonaniu, gdyby nie błąd w R1 i mocno zużywające się opony w R2 byłaby szansa wywieźć stąd trochę więcej. Mimo wszystko 1 zdobyty punkt też mnie cieszy, bo jak to się mówi "Lepszy Rydz niż nic";).”

Przemek Str„Kolejny nieudany weekend dla mnie i mojego zespołu. Po bardzo nieudanych kwalifikacjach udało mnie się dowieźć ósmą lokatę, ale po kolizji z jednym kierowcą McLarena na pewno tą pozycję utracę. W drugim wyścigu pojawił się ponownie kłopot z oponami poprzez zły dobór ciśnień. Była szansa na podium ale około 7 okrążeń przed metą opony całkowicie straciły przyczepność i nie mogłem utrzymywać swojego tempa. Dwa okrążenia przed metą lewa przednia opona o mało co nie pękła i musiałem zjechać na pitstop co zaprzepaściło szansę na dobry wynik. Ale na świeżym komplecie opon i małej ilości paliwa udało się uzyskać najszybsze okrążenie co dało jeden punkcik dla mnie i mojego zespołu. W GP Malezji będzie na pewno o wiele lepiej.”

Fisichella Motor Sport International

Rafalski92„Lepiej nie mogłem sobie wymarzyć weekendu w Chinach. Pole Position, wygrana w race 1, wygrana w race 2 jest wyśmienitym wynikiem dla mnie i mojego Teamu. W wyścigu 1 miałem klarowną sytuację, prowadziłem praktycznie od startu do mety. Do wyścigu 2 wystartowałem z ósmej lokaty, wiedziałem, że jeżeli chce zająć miejsce na podium muszę starać się o dwie rzeczy: jak najszybciej przebić sie do przodu i oszczędzać opony. Od początku wyścigu walczyłem jednak z kierowcami na pozycjach 4-10 i ciężko było jechac szybkim tempem. Jednak po paru okrążeniach stawka się rozciągła co ułatwiło mi wyprzedzanie. Kiedy jechałem za Przemkiem Str jadącym wtedy na 3 miejscu widziałem, jak Mistrzu_F1 kończy wyścig. Wtedy wiedziałem, że muszę wyprzedzić Przemka by dogonić przez 8 okrążeń ColdMan'a. Udało się, wcześniej zaoszczędzone opony pomogły mi szybko dogonić ColdMan'a i na ostatnim okrążeniu wyprzedziłem go na 1 zakręcie.
Gratulacje dla tych co dojechali na podium wyścigu 1 i wyścigu 2. Czekam już z niecierpliwością na GP Malezji.”


Jenson„Pierwszy wyścig poszedł mi całkiem nieźle. Kwalifikacje ukończyłem na 6 miejscu i na tej samej pozycji dojechałem do mety. Sporo walki miałem tylko na pierwszych okrążeniach ale potem wszystko się uspokoiło i po pierwszym pit stopie miałem czysty tor i mogłem jechać swoim tempem dzięki czemu grupka zawodników jadących kilka sekund za mną nie dogoniła mnie. Drugi wyścig poszedł fatalnie już od samego startu, przed pierwszym zakrętem spadłem z 2 na 5 pozycje, następnie stoczyłem bardzo dużo walki z Serkiem, mieliśmy też sporo kolizji. Potem utknąłem za wolniejszym Infospecem i gdy w końcu go wyprzedziłem dostałem strzała w tył od jego partnera z zespołu. W końcówce znowu dogoniłem go dogoniłem i przy walce on zaspinował i dzięki temu wyjechałem na 7 miejsce i dowlokłem się jakoś do mety.”

Mercedes-Benz Racing

kamarinho1991„Wyścig główny – Wiele walki w środku stawki. Miałem słabe tempo i przez to zgubiłem szanse na punkty. Po tankowaniu wszystko było już OK, miałem sporo przyczepności i goniłem Cube'a , Przemka STR i Freeqa. Na ostatnim okrążeniu, a właściwie na dwa zakręty do końca wyścigu byłem na równi z Przemkiem na 8 pozycji i byłem po wewnętrznej i ten nagle taranuje mnie w stylu amerykańskich policjantów, którzy uderzają w tył ściganego pojazdu, tyle że on nie uderzył mnie w tył, a w bok. Oczywiście konsekwencją tego była banda i utrata nosa. Straciłem szanse na punkt i PP w sprincie. Ostatecznie P10. Sprint – Startowałem z P9 i po T1 objechałem dwóch rywali po zewnętrznej i P7. Potem wyprzedziłem 3 kierowców i awansowałem na P4 i nagle...lag. Trwał około 3 sekund. Jadę, a tu kierowca który był za mną jakąś sekundę, nagle jest przede mną. Dalej miałem słabe tempo i traciłem kolejne pozycje i znalazłem się na P8. Pod koniec wyścigu moi rywale mieli dużo większe problemy z oponami niż ja i po kolei ich wyprzedzałem . P4 i 3 punkty to niezły wynik jak na tak słabo ustawiony samochód. Teraz Malezja i mam nadzieję, że tam będziemy razem z Patrykiem bardzo konkurencyjni.”

Ferrari GP2 Team

MiStRzU_F1„R1: Wyścig dla mnie udany, chociaż wiem że mogło być lepiej gdybym na T1 nie dostał strzała i spadl na ostatnią pozycje z rozwalonym skrzydlem. Na starcie wyprzedziłem bodajże już 6-7 kierowców i wbiłem się w czołówke, jednaże jak powiedziałem wczesniej incydent nie pozwolil mi juz pozniej jechac szybko.. czasy na poziomie 1.45.xxx a moglo byc spokojnie 1.44.5xx. No ale stała walka i udało mi się dojechać na dobrym punktowanym 5 miejcu. R2: Start z 3 pozycji, wyśmienity start i odrazu P1... Potem ucieczka i ponad 6 sekund przewagi nad Coldem, jednakze powtorka z Bahrainu kiera zrzuca 3 biegi w doł i Fire Fire in my Engine ;/ No i po 6 ptk moze i nawet 7.”

Total-Bacardi GP2

Qnik„W pierwszym wyścigu niestety nie było mi dane wystartować. Natomiast w drugim start z końca stawki wcale nie oznaczał, że będzie łatwo. Mimo przyzwoitego startu i złapania dobrej linii w pierwszym zakręcie popełniłem błąd, przez co postawiło mnie bokiem i na dzień dobry miałem trzy sekundy straty do zawodnika jadącego przede mną. Postanowiłem jednak próbować i ukończyłem wyścig na 11 pozycji korzystając przede wszystkim z pecha innych. Trochę walki w końcu stawki jednak było i powiem szczerze, że uważam ten wyścig za udany. Zebrałem sporo doświadczenia i mam nadzieję robić dalsze postępy w kolejnych rundach.”

Piquet Sports

Pyciek„Ogólnie to dla mnie nic ciekawego w ten weekend. Kwal słaby, R1 słaby, R2 bez chęci do jazdy. Zdecydowanie odstaje od pozostałych zawodników i jeżeli w najbliższym czasie nie uda mi się tej straty zmniejszyć to będę musiał poważnie przemyśleć swoje starty w tej lidze, a szkoda bo stawka jest na prawdę fajna, a w zeszłym roku walczyłem nawet o zwycięstwa co było moim celem na ten rok.”

Mild Seven Renault GP2 Team

Adias„Nie było mnie podczas GP Bahrainu ponieważ mógłbym stanowić zagrożenie jeżdżąc na takim sprzęcie. Niestety w Chinach to samo- ale jednak spróbowałem. Pomimo, że to były polowe warunki- udało mi się dojechać, a mój cel jaki sobie postawiłem, czyli nie zostanie zdublowanym- został wykonany. Jestem bardzo zadowolony z rezultatu w R1. W R2 nie byłem, bo musiałem wyjechać. Na następnym GP Będę już w pełni sił i w pełni przygotowany. Powalczę o jak najlepsze lokaty i wreszcie pomogę Marcinusowi”




F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca