|
|
|
|
|
|
| |
•Veltins MRS Racing > Rezultaty w sezonie 2010 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
13.03.10 | Bahrajn 1 | J. Seyffarth | | 3. | +0:02,536 | 16 |
| N. Siedler | | 23. | +2:10,856 | - |
| N. Siedler | | | FL 2:32,658 | - |
14.03.10 | Bahrajn 2 | N. Siedler | | 5. | +0:09,067 | 12 |
| J. Seyffarth | | 11. | +0:34,490 | 5 |
09.05.10 | Barcelona | N. Siedler | | 1. | 0h26m39,555 | 20 |
| J. Seyffarth | | 6. | +0:07,219 | 10 |
16.05.10 | Monako | N. Siedler | | 12. | +0:29,213 | 5 |
| J. Seyffarth | | 18. | +0:39,063 | - |
27.06.10 | Walencja | N. Siedler | | 2. | +0:07,259 | 18 |
| J. Seyffarth | | 11. | +0:28,730 | 5 |
11.07.10 | Wielka Brytania | N. Siedler | | 4. | +0:09,332 | 14 |
| J. Seyffarth | | 9. | +0:19,597 | 7 |
25.07.10 | Niemcy | J. Seyffarth | | 2. | +0:02,226 | 18 |
| N. Siedler | | 6. | +0:09,606 | 10 |
01.08.10 | Węgry | J. Seyffarth | | 8. | +0:12,555 | 8 |
| N. Siedler | | NS | - | - |
29.08.10 | Belgia | J. Seyffarth | | 4. | +0:11,378 | 14 |
| N. Siedler | | 16. | +0:30,469 | 3 |
12.09.10 | Włochy | N. Siedler | | 3. | +0:02,714 | 16 |
| J. Seyffarth | | 5. | +0:04,478 | 12 |
|
Wygrane: 1, suma punktów: 193, pozycja w klasyfikacji: 3 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|