|
|
|
|
|
|
| |
•Trident Racing > Rezultaty w sezonie 2010 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
25.04.10 | Czechy 1 | A. Zaugg | | 8. | +0:29,133 | 1 |
| J. Leal | | 10. | +0:30,466 | - |
25.04.10 | Czechy 2 | A. Zaugg | | 2. | +0:00,486 | 5 |
| J. Leal | | 4. | +0:04,365 | 3 |
22.05.10 | Włochy 1/1 | F. Leo | | 9. | +0:38,237 | - |
| J. Leal | | 14. | +7 okr. | - |
23.05.10 | Włochy 1/2 | F. Leo | | 5. | +0:16,153 | 2 |
| J. Leal | | 8. | +0:19,978 | - |
27.06.10 | Belgia 1 | J. Leal | | 7. | +0:28,282 | 2 |
| F. Crestani | | 11. | +0:52,517 | - |
27.06.10 | Belgia 2 | F. Crestani | | 8. | +0:09,942 | - |
| J. Leal | | NS | - | - |
10.07.10 | Francja 1 | J. Leal | | 9. | +0:23,993 | - |
11.07.10 | Francja 2 | J. Leal | | 7. | +0:13,117 | - |
25.09.10 | Hiszpania 1 | J. Leal | | 1. | 0h36m59,514 | 10 |
| J. Leal | | | PP 1:30,322 | 1 |
| J. Leal | | | FL 1:28,642 | 1 |
26.09.10 | Hiszpania 2 | J. Leal | | NS | +17 okr. | - |
02.10.10 | Włochy 2/1 | F. Leo | | 5. | +0:12,964 | 4 |
| J. Leal | | 8. | +0:15,092 | 1 |
03.10.10 | Włochy 2/2 | J. Leal | | 4. | +0:08,644 | 3 |
| F. Leo | | 7. | +0:19,758 | - |
|
Wygrane: 1, suma punktów: 33, pozycja w klasyfikacji: 4 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|