|
|
|
|
|
|
| |
•Andretti Autosport > Rezultaty w sezonie 2015/16 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
24.10.15 | Pekin | R. Frijns | | 10. | +1:09,260 | 1 |
| S. de Silvestro | | NS | +-46:-23,522 | - |
07.11.15 | Putrajaya | R. Frijns | | 3. | +0:29,776 | 15 |
| S. de Silvestro | | 13. | +1:24,464 | - |
19.12.15 | Punta del Este | R. Frijns | | 10. | +1:03,840 | 1 |
| S. de Silvestro | | 11. | +0:16,349 | - |
06.02.16 | Buenos Aires | R. Frijns | | 8. | +0:18,685 | 4 |
| S. de Silvestro | | 14. | +0:36,171 | - |
12.03.16 | Mexico City | R. Frijns | | 5. | +0:28,477 | 10 |
| S. de Silvestro | | 14. | +0:43,971 | - |
02.04.16 | Long Beach | S. de Silvestro | | 9. | +0:10,505 | 2 |
| R. Frijns | | 15. | +1 okr. | - |
23.04.16 | Paryż | R. Frijns | | 7. | +0:05,141 | 6 |
| S. de Silvestro | | 15. | +0:16,049 | - |
21.05.16 | Berlin | R. Frijns | | 6. | +0:06,501 | 8 |
| S. de Silvestro | | 9. | +0:12,473 | 2 |
02.07.16 | Londyn 1 | S. de Silvestro | | 14. | +1:03,079 | - |
| R. Frijns | | NS | +14 okr. | - |
03.07.16 | Londyn 2 | R. Frijns | | NS | +22 okr. | - |
| S. de Silvestro | | NS | +24 okr. | - |
|
Wygrane: 0, suma punktów: 49, pozycja w klasyfikacji: 7 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|