|
|
|
|
|
|
| |
•Persson Mercedes > Rezultaty w sezonie 2010 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
25.04.10 | Hockenheim 1 | J. Green | | 3. | +0:01,841 | 6 |
| S. Wolff | | 11. | +0:28,944 | - |
23.05.10 | Walencja | J. Green | | 9. | +0:18,382 | - |
| S. Wolff | | 10. | +0:31,041 | - |
06.06.10 | Lausitz | J. Green | | 3. | +0:05,323 | 6 |
| S. Wolff | | 7. | +0:17,105 | 2 |
04.07.10 | Nürnberg | J. Green | | 1. | 1h08m05,282 | 10 |
| S. Wolff | | 15. | +1 okr. | - |
08.08.10 | Nürburgring | J. Green | | 5. | +0:21,590 | 4 |
| S. Wolff | | NS | - | - |
22.08.10 | Zandvoort | J. Green | | 10. | +0:22,880 | - |
| S. Wolff | | 15. | +0:49,235 | - |
05.09.10 | Brands Hatch | J. Green | | 10. | +0:26,573 | - |
| S. Wolff | | NS | +91 okr. | - |
19.09.10 | Oschersleben | J. Green | | 7. | +0:26,709 | 2 |
| S. Wolff | | 10. | +0:51,086 | - |
17.10.10 | Hockenheim 2 | S. Wolff | | 7. | +0:20,946 | 2 |
| J. Green | | 8. | +0:21,276 | 1 |
31.10.10 | Adria | J. Green | | 12. | +0:57,321 | - |
| S. Wolff | | 14. | +1:04,430 | - |
28.11.10 | Shanghai | J. Green | | 6. | +0:18,152 | 3 |
| S. Wolff | | 11. | +0:35,086 | - |
|
Wygrane: 1, suma punktów: 36, pozycja w klasyfikacji: 5 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|