|
|
|
|
|
|
| |
•Rosberg Audi > Rezultaty w sezonie 2013 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
05.05.13 | Hockenheim 1 | F. Albuquerque | | 16. | +0:54,077 | - |
| E. Mortara | | NS | +21 okr. | - |
19.05.13 | Brands Hatch | F. Albuquerque | | 17. | +1 okr. | - |
| E. Mortara | | 21. | +11 okr. | - |
02.06.13 | Spielberg | E. Mortara | | 15. | +0:29,113 | - |
| F. Albuquerque | | 17. | +0:31,834 | - |
16.06.13 | Lausitz | E. Mortara | | 9. | +0:24,715 | 2 |
| F. Albuquerque | | 18. | +1:03,083 | - |
14.07.13 | Nürnberg | F. Albuquerque | | 12. | +0:42,675 | - |
| E. Mortara | | 17. | +2 okr. | - |
04.08.13 | Moskwa | F. Albuquerque | | 13. | +0:44,443 | - |
| E. Mortara | | NS | +43 okr. | - |
18.08.13 | Nürburgring | F. Albuquerque | | 11. | +0:40,908 | - |
| E. Mortara | | 12. | +0:42,629 | - |
15.09.13 | Oschersleben | F. Albuquerque | | 4. | +0:10,837 | 12 |
| E. Mortara | | 10. | +0:23,977 | 1 |
29.09.13 | Zandvoort | F. Albuquerque | | 8. | +0:05,060 | 4 |
| E. Mortara | | 14. | +0:09,992 | - |
20.10.13 | Hockenheim 2 | E. Mortara | | 15. | +1:06,528 | - |
| F. Albuquerque | | NS | +40 okr. | - |
|
Wygrane: 0, suma punktów: 19, pozycja w klasyfikacji: 11 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|