|
|
|
|
|
|
| |
•Signature > Rezultaty w sezonie 2010 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
10.04.10 | Le Castellet 1 | E. Mortara | | 1. | 0h36m15,649 | 10 |
| M. Wittmann | | 2. | +0:00,788 | 8 |
| L. Vanthoor | | NS | +14 okr. | - |
| M. Wittmann | | | FL 1:53,533 | - |
11.04.10 | Le Castellet 2 | E. Mortara | | 2. | +0:07,477 | 5 |
| M. Wittmann | | 3. | +0:08,557 | 4 |
| L. Vanthoor | | 5. | +0:10,338 | - |
24.04.10 | Hockenheim 1/1 | M. Wittmann | | 1. | 0h28m16,473 | 10 |
| E. Mortara | | 2. | +0:06,411 | 8 |
| L. Vanthoor | | NS | +17 okr. | - |
| M. Wittmann | | | PP 1:33,021 | - |
| E. Mortara | | | FL 1:33,246 | - |
25.04.10 | Hockenheim 1/2 | E. Mortara | | 3. | +0:01,412 | 4 |
| M. Wittmann | | 4. | +0:02,104 | 3 |
| L. Vanthoor | | NS | - | - |
22.05.10 | Walencja 1 | E. Mortara | | 1. | 0h30m04,467 | 10 |
| L. Vanthoor | | 5. | +0:15,904 | 4 |
| M. Wittmann | | 11. | +0:33,342 | - |
| E. Mortara | | | PP 1:28,583 | - |
23.05.10 | Walencja 2 | L. Vanthoor | | 3. | +0:10,747 | 4 |
| E. Mortara | | 6. | +0:14,443 | 1 |
| M. Wittmann | | 7. | +0:14,993 | - |
03.07.10 | Norisring 1 | E. Mortara | | 1. | 0h30m27,998 | 10 |
| M. Wittmann | | 2. | +0:01,068 | 8 |
| L. Vanthoor | | 9. | +0:10,730 | - |
| E. Mortara | | | PP 0:48,831 | - |
| E. Mortara | | | FL 0:48,983 | - |
04.07.10 | Norisring 2 | M. Wittmann | | 2. | +0:01,937 | 5 |
| E. Mortara | | 3. | +0:02,524 | 4 |
| L. Vanthoor | | 5. | +0:13,458 | - |
| E. Mortara | | | FL 0:48,941 | - |
07.08.10 | Nürburgring 1 | E. Mortara | | 1. | 0h30m57,701 | 10 |
| L. Vanthoor | | 2. | +0:01,387 | 8 |
| M. Wittmann | | 5. | +0:05,781 | - |
| E. Mortara | | | PP 1:22,658 | - |
| E. Mortara | | | FL 1:23,631 | - |
08.08.10 | Nürburgring 2 | M. Wittmann | | 2. | +0:00,780 | 5 |
| E. Mortara | | 6. | +0:14,745 | 1 |
| L. Vanthoor | | 11. | +2 okr. | - |
21.08.10 | Zandvoort 1 | E. Mortara | | 1. | 0h29m38,034 | 10 |
| M. Wittmann | | 3. | +0:01,406 | 6 |
| L. Vanthoor | | 7. | +0:18,615 | - |
| E. Mortara | | | PP 1:31,281 | - |
| E. Mortara | | | FL 1:32,153 | - |
22.08.10 | Zandvoort 2 | L. Vanthoor | | 2. | +0:00,265 | 5 |
| M. Wittmann | | 6. | +0:11,347 | 1 |
| E. Mortara | | 11. | +0:33,841 | - |
| E. Mortara | | | FL 1:32,750 | - |
04.09.10 | Brands Hatch 1 | E. Mortara | | 1. | 0h28m19,770 | 10 |
| L. Vanthoor | | 2. | +0:03,761 | 8 |
| M. Wittmann | | 3. | +0:04,406 | - |
| L. Vanthoor | | | PP 0:40,696 | - |
| M. Wittmann | | | FL 0:40,953 | - |
05.09.10 | Brands Hatch 2 | M. Wittmann | | 5. | +0:05,509 | 2 |
| L. Vanthoor | | 7. | +0:10,912 | - |
| E. Mortara | | NS | - | - |
18.09.10 | Oschersleben 1 | E. Mortara | | 6. | +0:40,615 | 3 |
| M. Wittmann | | 7. | +0:41,423 | 2 |
| L. Vanthoor | | 13. | +2 okr. | - |
19.09.10 | Oschersleben 2 | M. Wittmann | | 2. | +0:02,151 | 5 |
| L. Vanthoor | | 4. | +0:04,373 | 3 |
| E. Mortara | | NS | - | - |
16.10.10 | Hockenheim 2/1 | E. Mortara | | 1. | 0h31m16,386 | 10 |
| M. Wittmann | | 3. | +0:07,961 | 6 |
| L. Vanthoor | | 6. | +0:28,059 | - |
| E. Mortara | | | PP 1:18,604 | - |
17.10.10 | Hockenheim 2/2 | M. Wittmann | | 7. | +0:29,877 | - |
| L. Vanthoor | | ZD | +0:13,321 | - |
| E. Mortara | | ZD | +1 okr. | - |
|
Wygrane: 8, suma punktów: 193, pozycja w klasyfikacji: 1 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|