|
|
|
|
|
|
| |
•Andretti Autosport > Rezultaty w sezonie 2013 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
07.04.13 | Honda Indy GP of Alabama | R. Hunter-Reay | | 1. | 1h52m04,545 | 50 |
24.03.13 | GP of St. Petersburg | J. Hinchcliffe | | 1. | 2h22m12,550 | 50 |
| M. Andretti | | 3. | +0:16,366 | 35 |
07.04.13 | Honda Indy GP of Alabama | M. Andretti | | 7. | +0:27,717 | 26 |
24.03.13 | GP of St. Petersburg | E. Viso | | 7. | +0:20,823 | 26 |
07.04.13 | Honda Indy GP of Alabama | E. Viso | | 12. | +1:01,433 | 18 |
24.03.13 | GP of St. Petersburg | R. Hunter-Reay | | 18. | +31 okr. | 12 |
07.04.13 | Honda Indy GP of Alabama | J. Hinchcliffe | | 26. | +87 okr. | 5 |
| R. Hunter-Reay | | | PP 1:07,087 | 1 |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 3 |
24.03.13 | GP of St. Petersburg | J. Hinchcliffe | | DP | (najedź myszką) | 1 |
21.04.13 | Toyota GP of Long Beach | M. Andretti | | 7. | +0:30,270 | 26 |
| E. Viso | | 22. | +27 okr. | 8 |
| R. Hunter-Reay | | 24. | +31 okr. | 6 |
| J. Hinchcliffe | | 26. | +46 okr. | 5 |
| E. Viso | | | FL 1:09,040 | - |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 1 |
05.05.13 | Sao Paulo Indy 300 | J. Hinchcliffe | | 1. | 2h09m34,738 | 50 |
| M. Andretti | | 3. | +0:01,138 | 35 |
| E. Viso | | 6. | +0:02,812 | 28 |
| R. Hunter-Reay | | 11. | +0:09,514 | 19 |
| R. Hunter-Reay | | | PP 1:20,431 | 1 |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 1 |
| M. Andretti | | DP | (najedź myszką) | 1 |
| J. Hinchcliffe | | DP | (najedź myszką) | 1 |
26.05.13 | 97th Indianapolis 500 | C. Munoz | | 2. | +0:00,116 | 54 |
| R. Hunter-Reay | | 3. | +0:00,248 | 44 |
| M. Andretti | | 4. | +0:00,363 | 45 |
| E. Viso | | 18. | +0:17,806 | 24 |
| J. Hinchcliffe | | 21. | +1 okr. | 16 |
01.06.13 | Chevrolet Detroit Grand Prix 1 | R. Hunter-Reay | | 2. | +0:12,971 | 40 |
| J. Hinchcliffe | | 15. | +1:06,178 | 15 |
| E. Viso | | 17. | +1:10,198 | 13 |
| M. Andretti | | 20. | +3 okr. | 10 |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 1 |
02.06.13 | Chevrolet Detroit Grand Prix 2 | M. Andretti | | 6. | +0:29,063 | 28 |
| E. Viso | | 17. | +9 okr. | 13 |
| R. Hunter-Reay | | 18. | +11 okr. | 12 |
| J. Hinchcliffe | | 19. | +13 okr. | 11 |
08.06.13 | Firestone 550K | R. Hunter-Reay | | 2. | +0:04,692 | 40 |
| M. Andretti | | 5. | +0:19,508 | 30 |
| J. Hinchcliffe | | 9. | +0:11,926 | 22 |
| E. Viso | | 10. | +0:20,448 | 20 |
| M. Andretti | | DP | (najedź myszką) | 1 |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 1 |
15.06.13 | Milwaukee IndyFest | R. Hunter-Reay | | 1. | 1h51m15,296 | 50 |
| E. Viso | | 4. | +0:06,251 | 32 |
| J. Hinchcliffe | | 5. | +0:06,463 | 30 |
| M. Andretti | | 20. | +74 okr. | 10 |
| M. Andretti | | | PP 0:42,858 | 1 |
| R. Hunter-Reay | | | FL 0:22,499 | - |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 1 |
| M. Andretti | | DP | (najedź myszką) | 1 |
| E. Viso | | DP | (najedź myszką) | 1 |
23.06.13 | Iowa Corn Indy 250 | J. Hinchcliffe | | 1. | 1h30m16,027 | 57 |
| R. Hunter-Reay | | 2. | +0:01,501 | 40 |
| M. Andretti | | 9. | +0:12,713 | 28 |
| E. Viso | | 10. | +0:17,615 | 20 |
| J. Hinchcliffe | | DP | (najedź myszką) | 3 |
07.07.13 | Pocono Indycar 400 | M. Andretti | | 10. | +0:18,458 | 20 |
| R. Hunter-Reay | | 20. | +39 okr. | 10 |
| E. Viso | | 21. | +56 okr. | 9 |
| J. Hinchcliffe | | 24. | - | 6 |
| M. Andretti | | | PP 1:21,347 | 1 |
| M. Andretti | | DP | (najedź myszką) | 3 |
13.07.13 | Honda Indy Toronto 1 | M. Andretti | | 4. | +0:03,727 | 32 |
| J. Hinchcliffe | | 8. | +0:08,658 | 24 |
| E. Viso | | 14. | +0:47,504 | 16 |
| R. Hunter-Reay | | 18. | +2 okr. | 12 |
14.07.13 | Honda Indy Toronto 2 | E. Viso | | 5. | +0:03,580 | 30 |
| M. Andretti | | 9. | +0:05,860 | 22 |
| R. Hunter-Reay | | 19. | +2 okr. | 11 |
| J. Hinchcliffe | | 21. | +4 okr. | 9 |
04.08.13 | Honda Indy 200 | R. Hunter-Reay | | 5. | +0:46,345 | 30 |
| M. Andretti | | 9. | +0:49,561 | 22 |
| J. Hinchcliffe | | 10. | +0:49,928 | 20 |
| E. Viso | | 17. | +1 okr. | 13 |
| R. Hunter-Reay | | | PP 1:05,352 | 1 |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 1 |
25.08.13 | Indy GP of Sonoma | M. Andretti | | 4. | +0:04,127 | 32 |
| R. Hunter-Reay | | 6. | +0:05,107 | 28 |
| J. Hinchcliffe | | 8. | +0:09,023 | 24 |
| E. Viso | | 14. | +0:18,521 | 16 |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 1 |
| J. Hinchcliffe | | DP | (najedź myszką) | 1 |
01.09.13 | Baltimore Grand Prix | J. Hinchcliffe | | 7. | +0:22,842 | 26 |
| M. Andretti | | 10. | +0:40,550 | 20 |
| E. Viso | | 13. | +1 okr. | 17 |
| R. Hunter-Reay | | 20. | +33 okr. | 10 |
| M. Andretti | | DP | (najedź myszką) | 1 |
05.10.13 | Grand Prix of Houston 1 | E. Viso | | 9. | +0:08,187 | 22 |
| M. Andretti | | 13. | +0:11,143 | 17 |
| R. Hunter-Reay | | 20. | +33 okr. | 10 |
| J. Hinchcliffe | | 24. | +89 okr. | 6 |
06.10.13 | Grand Prix of Houston 2 | J. Hinchcliffe | | 3. | +0:04,363 | 35 |
| E. Viso | | 16. | +1 okr. | 14 |
| M. Andretti | | 20. | +2 okr. | 10 |
| R. Hunter-Reay | | 21. | +3 okr. | 9 |
19.10.13 | California Indy 500 | J. Hinchcliffe | | 4. | +0:03,040 | 32 |
| M. Andretti | | 7. | +0:24,969 | 26 |
| R. Hunter-Reay | | 9. | +8 okr. | 22 |
| J. Hinchcliffe | | | FL 0:32,952 | - |
| R. Hunter-Reay | | DP | (najedź myszką) | 1 |
| M. Andretti | | DP | (najedź myszką) | 1 |
|
Wygrane: 5, suma punktów: 1796 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|