F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Tarquini: Przegrałem tytuł w WTCC z powodu nierównej jazdy
    Mariusz Karolak, 19 listopada 2008<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Gabriele Tarquini stwierdził, że musi nauczyć się lepiej kontrolować swoje wrodzone instynkty, jeśli chce myśleć o wygraniu mistrzostw świata samochodów turystycznych (WTCC). Włoch był jedynym kierowcą przed ostatnią rundą tegorocznych mistrzostw, mającym jeszcze matematyczne szanse na pokonanie kolegi z zespołu SEAT – Yvana Mullera.

    Tarquini rozbił jednak auto w trakcie kwalifikacji w Makau i nie był później w stanie zbliżyć się w wyścigu do Francuza, a musiał – myśląc o tytule – zredukować stratę 14 punktów. Włoch, mający za sobą siedem sezonów spędzonych w Formule 1 w latach 80. i 90. przyznał jednak, że przegranie tytułu nie było rezultatem samej rundy w Makau, a raczej jego nierównej jazdy w całym sezonie.

    „Bywało tak, że niekiedy nie zdobywałem żadnego punktu w całej rundzie, a żeby myśleć o mistrzostwie, trzeba kompletować punkty w każdej eliminacji.” – powiedział Gabriele. „Niekiedy było to spowodowane brakiem szczęścia, a innym razem moim błędem. Moim celem w każdym wyścigu zawsze była walka o zwycięstwo, nie chciałem kończyć jako drugi czy trzeci. Jednakże jeśli mam być szczery, to nie w Makau straciłem mistrzostwo, bo byłem naprawdę daleko od Yvvana. On miał fantastyczny sezon i zdobył mnóstwo punktów. Myślę, że byłoby ciężko go pokonać”.

    W klasyfikacji generalnej Muller zdobył 114 punktów, Tarquini 88, a trzeci Robert Huff z Wielkiej Brytanii 87. Zeszłoroczny mistrz Andy Priaulx znalazł się teraz na czwartym miejscu z dorobkiem 81 punktów.

    Źródło: Autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    im9ulse, 19.11.2008 10:17[!]
    Jak ten facet mnie leczył w grze "GT Evolution" - ta jego wymowa i dykcja...brrrr :)
    alfistamariusz, 19.11.2008 11:50[!]
    Jest jeszcze jedna rzecz - Tarquini miał wygrany jeden z wyścigów na torze Monza lecz oddał prowadzenie Y.Mullerowi
    - wtedy jeszcze Seat obstawiał tylko Y. Mullera.
    rannt, 19.11.2008 13:07[!]
    I facet ma klasę, mówi, że to on przegrał sezon, a nie zespół / mechanicy / awarie / nieprzyjemny szef i to wszystko czego się wysłuchuje dziś w F1 - a przynajmniej wśród głównych kierowców, jakich akurat dzisiaj mamy.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca