F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    WTCC: Priaulx chce większej różnorodności w karierze
    Mariusz Karolak, 2 pa?dziernika 2009<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Wielokrotny mistrz WTCC Andy Priaulx rozważa możliwość przejścia do innej serii. W grę wchodzą mistrzostwa DTM lub wyścigi długodystansowe.

    Kierowca fabryczny BMW stwierdził niedawno, że jeśli bawarski koncern zdecyduje się w przyszłości na przejście do DTM, to będzie on bardziej niż zadowolony, mogąc ścigać się tam razem z nimi. „O tak! Z całą pewnością. To jest jazda szybszym samochodem z większym dociskiem” – powiedział Priaulx.

    Brytyjczyk kilka dni temu rywalizował po raz pierwszy w wyścigu Petit Le Mans w Stanach Zjednoczonych. Poprowadził szybkie BMW M3 GT2 z numerem startowym 90, należące do zespołu Rahal Letterman Racing. Był to jego debiut w wyścigach długodystansowych. Jego partnerami byli Bill Auberlen i Joey Hand.

    „Chcę się rozwijać i jeśli spojrzymy na karierę Allana McNisha to zobaczymy, jak bardzo pomogła mu różnorodność wyścigów. Chciałbym, aby moja kariera przebiegała podobnie. Uwielbiam jazdę samochodami turystycznymi, ale nie podoba mi się ta ciągła zmiana przepisów. W ostatnich latach to działało na moją niekorzyść i BMW”.

    Jednakże nawet jeśli BMW zdecyduje się na kontynuację programu WTCC, to Priaulx nie będzie nieszczęśliwy. „DTM byłoby świetne, wyścigi GT także, ale będę też szczęśliwy, mogąc nadal jeździć w WTCC. To są na prawdę trudne mistrzostwa. Piętnastu facetów jeździ naprawdę blisko siebie”.

    O odejściu z WTCC myśli też Valmiro Presenzini Mattoli, szef prywatnego zespołu Proteam Motorsport. Tym razem kierunkiem docelowym nie jest jednak DTM, ale Superstars – włoskie mistrzostwa samochodów turystycznych. „Superstars to bardzo interesujące wyścigi i seria, do której podchodzimy poważnie” – stwierdził Mattoli.

    Tymczasem ekipa ORECA, która wystawia obecnie dwa fabryczne Seaty dla Yvana Mullera i Tiago Monteiro zapowiedziała, że w przyszłym roku na 100% nie będzie już współpracowała z hiszpańskim producentem samochodów. Szef ekipy Hughes de Chaunac ujawnił, że SEAT zamierza mocno zredukować swój fabryczny program na sezon 2010. Szef SEAT Motorsport – Jamie Puig powiedział jednak, że ostateczna decyzja będzie zależała od tego, jakie będą obowiązywały przepisy w przyszłym roku.

    Źródło: TouringCarTimes.com

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca