F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Toyota: Formuła 1 stała się zbyt elitarna
    Marek Roczniak, 19 maja 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Były szef zespołu Toyoty – Tadashi Yamashina uważa, że japoński producent samochodów nie powróci do Formuły 1 przy jej obecnym wizerunku, ponieważ jego zdaniem sport ten stał się zbyt elitarny.

    Yamashina, który pozostał na stanowisku starszego dyrektora zarządzającego w Toyocie sądzi, że F1 nie oferuje już producentom wystarczającej więzi z ich klientami – według niego rolę taką pełnią znacznie lepiej inne obszary sportów motorowych. „Jest zbyt duży dystans pomiędzy Formułą 1 a faktycznymi użytkownikami samochodów” – powiedział w rozmowie z Automotive News.

    „F1 pozostaje królową wyścigów samochodowych, ale jej wizerunek urósł do zbyt elitarnego. Podczas takich wyścigów, jak 24 Godziny Nurburgringu, fani mogą wejść do pit-lane, obcować z zespołami i dotykać samochodów. Mogą wchłaniać atmosferę i czuć się częścią imprezy. Dla kontrastu przeciętni fani F1 nie mają szans na wejście na padok podczas rundy F1. Jest to tylko dostępne dla grona wybrańców, których stać na to. Myślę, że najlepsze są wyścigi takie jak ten, w których ludzie mogą znaleźć się blisko akcji”.

    Członkowie rady nadzorczej Toyoty będą obecni w ten weekend na torze Monza podczas rundy World Touring Car Championship (WTCC), aby rozważyć zaangażowanie japońskiej firmy w przyszłości w wyścigi samochodów turystycznych.

    Źródło: Autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
    quattro75, 19.05.2010 21:50[!]
    Elitarny = nie dla toyoty :-) dla nich tylko wyścigi po prostej tak aby nie przeszkadzał zablokowany pedał gazu:-)
    Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca