F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Huff ponownie na pole position w WTCC
    Michal2_F1, 23 kwietnia 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Robert Huff (Chevrolet) po raz drugi z rzędu wygrał kwalifikacje WTCC i do jutrzejszego wyścigu na torze Zolder wystartuje z pierwszego miejsca. Dla Brytyjczyka jest to siódme pole position.

    Bardzo dobrze zaprezentowali się także dwaj pozostali zawodnicy Chevroleta. Alain Menu wystartuje obok Huffa do pierwszego wyścigu, a Yvan Muller zajął czwarte miejsce. Jedynym, który nawiązał walkę z kierowcami niebieskiej marki był Gabriele Tarquini (Seat), który uplasował się na P3.

    Najlepszym z niezależnych okazał się Kristian Poulsen (BMW), pokonując innego reprezentanta BMW – Michelisza. Tymczasem z pole position do drugiego wyścigu wystartuje Freddy Barth (Seat), dzięki zajęciu dziesiątego miejsca w Q1. Obok Szwajcara ustawi się Franz Engstler (BMW).

    Q1

    Kwalifikacje rozpoczęły się przy słonecznej pogodzie. Jako pierwszy na tor wyjechał Muller, a za nim cała reszta kierowców. Francuz, Huff i Menu przejechali tylko okrążenie zapoznawcze, podczas gdy reszta zawodników zaczęła od razu walkę z czasem. Po chwili nad torem została wywieszona czerwona flaga z powodu zatrzymanego na poboczu samochodu Nykjaera. Na ten moment najszybszy był Engstler, a rezultaty miało ustanowione 6 kierowców.

    Restart nastąpił o 14:13, a do końca sesji pozostawało nieco poniżej 16 minut. Prawie wszyscy kierowcy od razu wyjechali na belgijski obiekt. Na pierwsze miejsce wskoczył Monteiro z czasem 1:38,952, wyprzedzając o 0,3s Poulsena. Na dalszych miejscach znajdowali się Menu, Huff, Michelisz, Engstler, Muller, Barth, Bennani i Oriola. Tarquini jako ostatni opuścił boksy i po przejechaniu swojego okrążenia pomiarowego awansował na P6.

    W końcówce Q1 Bennani wskoczył na trzecie miejsce, a tuż za nim znalazł się Muller. Pozostali czołowi zawodnicy nie poprawili się, tak więc zwycięzcą pierwszej części okazał się Monteiro. Dziesiąte miejsce zajął Barth, co oznacza, że wystartuje on z pole position do drugiego wyścigu. Obok niego ustawi się Engstler (P9 w Q1), a za nimi na polach startowych uplasują się Tarquini (P8) i Michelisz (P7). Tymczasem z rywalizacji w dalszej części kwalifikacji odpadli Coronel, Oriola, Dahlgren, O'Young, Dudukało, Lee, Taniguchi, Sonderegger, Fabiani, Nykjaer (bez czasu) i Villa (bez czasu z powodu awarii turbo). Wystartują oni do jutrzejszych wyścigów z miejsc 11-21.

    Q2

    Wszyscy poza Micheliszem i Bennanim od razu ruszyli na tor. Jednakże obydwaj reprezentanci BMW po trzech minutach od rozpoczęcia sesji również wyjechali z boksów. Po pierwszych okrążeniach na czele znajdował się Huff z rezultatem 1:38,458. Co ciekawe, Brytyjczyk nie ustanowił rekordu w żadnym z sektorów. Za nim znajdowali się Muller (prawie 0,3s wolniej od lidera), Tarquini, Monteiro, Menu, Poulsen i Engstler. Barth nie ustanowił czasu.

    W międzyczasie doszło do kontaktu pomiędzy Engstlerem i Barthem, a Poulsen wykonał obrót wokół własnej osi. Michelisz po przejechaniu swojego kółka zajmował siódmą lokatę, a Bennani dziewiątą. W ostatnich minutach Q2 kierowcy ruszyli do swoich decydujących okrążeń. Muller (popełnił błąd w 4 zakręcie) i Monteiro nie poprawili się, natomiast Tarquini wskoczył na drugie miejsce. Mogłoby być lepiej, gdyby Włoch nie został blokowany przez Mullera.

    Po chwili Menu zepchnął kierowcę Seata z tej pozycji i to on ruszy z Huffem z pierwszego rzędu do jutrzejszego wyścigu. Brytyjczyk po raz drugi z rzędu okazał się najszybszy podczas kwalifikacji. Obok Tarquiniego ustawi się trzeci reprezentant Chevroleta – Muller, a czołową piątkę uzupełni Monteiro. Najlepszym z kierowców niezależnych był Poulsen na P6, przed Micheliszem, Engstlerem, Barthem i Bennanim (wszyscy niezależni).

    Wyniki kwalifikacji na torze Zolder
    P.Kierowca Samochód Czas Q1 Czas Q2 
    1.Robert Huff Chevrolet Cruze 1.6T 1:39.373 1:38.458 
    2.Alain Menu Chevrolet Cruze 1.6T 1:39.367 1:38.598 
    3.Gabriele Tarquini SEAT Leon 2.0 TDI 1:39.493 1:38.723 
    4.Yvan Muller Chevrolet Cruze 1.6T 1:39.365 1:38.738 
    5.Tiago Monteiro SEAT Leon 2.0 TDI 1:38.952 1:38.907 
    6.Kristian Poulsen (N) BMW 320 TC 1:39.293 1:39.398 
    7.Norbert Michelisz (N) BMW 320 TC 1:39.417 1:39.450 
    8.Franz Engstler (N) BMW 320 TC 1:39.583 1:39.962 
    9.Fredy Barth (N) SEAT Leon 2.0 TDI 1:39.638 1:40.015 
    10.Mehdi Bennani (N) BMW 320 TC 1:39.328 1:40.438 
    11.Tom Coronel BMW 320 TC 1:39.680  
    12.Pepe Oriola (N) SEAT Leon 2.0 TDI 1:39.780  
    13.Robert Dahlgren Volvo C30 1:39.807  
    14.Darryl O'Young (N) Chevrolet Cruze 1.6T 1:39.931  
    15.Aleksei Dudukało (N) SEAT Leon 2.0 TDI 1:40.110  
    16.Marchy Lee (N) BMW 320 TC 1:40.406  
    17.Yukinori Taniguchi (N) Chevrolet Cruze 1.6T 1:41.712  
    18.Urs Sonderegger (N) BMW 320 TC 1:43.537  
    19.Fabio Fabiani (N) BMW 320si 1:44.820  
    20.Michel Nykjaer (N) SEAT Leon 2.0 TDI   
    21.Javier Villa (N) BMW 320 TC   
    Minimum kwalifikacyjne 107% - 1:45,878
    (N) - kierowca niezależny

    Kolejność startowa do I wyścigu
    P.Kierowca Samochód  
    1.Robert Huff Chevrolet  
    2.Alain Menu Chevrolet  
    3.Gabriele Tarquini SEAT  
    4.Yvan Muller Chevrolet  
    5.Tiago Monteiro SEAT  
    6.Kristian Poulsen BMW  
    7.Norbert Michelisz BMW  
    8.Franz Engstler BMW  
    9.Freddy Barth SEAT  
    10.Mehdi Bennani BMW  
    11.Tom Coronel BMW  
    12.Pepe Oriola SEAT  
    13.Robert Dahlgren Volvo  
    14.Darryl O'Young Chevrolet  
    15.Aleksei Dudukało Chevrolet  
    16.Marchy Lee BMW  
    17.Yukinori Taniguchi Chevrolet  
    18.Urs Sonderegger BMW  
    19.Fabio Fabiani BMW  
    20.Michel Nykjaer SEAT  
    21.Javier Villa BMW  
    Kolejność startowa do II wyścigu
    P.Kierowca Samochód  
    1.Freddy Barth SEAT  
    2.Franz Engstler BMW  
    3.Gabriele Tarquini SEAT  
    4.Norbert Michelisz BMW  
    5.Robert Huff Chevrolet  
    6.Alain Menu Chevrolet  
    7.Yvan Muller Chevrolet  
    8.Mehdi Bennani BMW  
    9.Kristan Poulsen BMW  
    10.Tiago Monteiro SEAT  
    11.Tom Coronel BMW  
    12.Pepe Oriola SEAT  
    13.Robert Dahlgren Volvo  
    14.Darryl O'Young Chevrolet  
    15.Aleksei Dudukało Chevrolet  
    16.Marchy Lee BMW  
    17.Yukinori Taniguchi Chevrolet  
    18.Urs Sonderegger BMW  
    19.Fabio Fabiani BMW  
    20.Michel Nykjaer SEAT  
    21.Javier Villa BMW  

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    BARBP, 23.04.2011 15:23[!]
    Aż żal obecne patrzeć na tą serie. Jeszcze kilka lat temu jedna z najlepszych które się ciekawie oglądało, tylu producentów miało, ciekawe nazwiska kierowców a obecnie "szefowie" WTCC przez te swoje debilne pomysły jak chociażby z balastami aut zniszczyli ją ale mówi się trudno. Walka Chevroletów między sobą plus biedny Tarquini który chce nawiązać z nimi walke to chyba szczególnie nic ciekawego.
    Cieszy mnie fakt że DTM ma się dobrze, BMW dojdzie, jakieś dwie inne marki też rozważają start w tej serii.
    SkC, 23.04.2011 16:03[!]
    2 Race to dublet BMW
    MarcinPuz, 23.04.2011 17:14[!]
    Mam pytanie. Czy Eurosport ten 1 transmituje WTCC?? Jak tak to mozna prosic o jaka godzinne:)
    THC-303, 23.04.2011 17:23[!]
    Jeszcze rok temu oglądałem tę serię uważnie, była naprawdę ciekawa, a teraz? Walka Chevroletów, Tarquini i Monteiro nie mają szans w swoich samochodach, ale nie dano im statusu niezależnych (mimo, że wszystkie kryteria spełniają) bo sa za dobrzy. Zal patrzeć jak rozlatuje się na naszych oczach tak fajna seria... O nowym formacie kwalafikacji nawet nie wspomnę: Monteiro, 5 czas - P5, P10, Michelisz 7 czas - P7, P4. Tak samo Engstler startuje 3 pozycję wyżej niż Huff w R2, a w czasach różniło ich 1,5 sekundy!
    Maraz, 23.04.2011 17:28[!]
    @MarcinPuz - ale czy to tak trudno wejść na stronę eurosport.pl i kliknąć na program TV? :)

    http://tv.eurosport.pl/tvschedule.shtml
    AleQ, 23.04.2011 18:59[!]
    WTCC stacaza się na dno i jest to niestety smutne , bo przynajmniej w sezonie 2009 miała wartość ,ale w tym roku poziom serii jest beznadziejny . DTM bije ich ponad głowę ,a nawet BTCC jest bardziej atrakcyjne niż WTCC. Nie wspominając już po raz kolejny o idiotycznym przepisie dotyczącym balastu ...
    Saruto, 23.04.2011 23:13[!]
    ten idiotyczny przepis jest w każdej serii o której wspomniałeś ;)
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca