F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Huff wciąż niepokonany w kwalifikacjach WTCC
    Michal2_F1, 14 maja 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Robert Huff (Chevrolet) pozostał niepokonany w tegorocznych kwalifikacjach, zdobywając pierwsze pole startowe do jutrzejszego wyścigu nr 1 Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych (WTCC) na torze Monza.

    Brytyjczyk uzyskał czas 1:59,034 w Q2 i o niespełna 0,1s pokonał partnera z Chevroleta – Yvana Mullera. Aktualnie najlepszy zespół WTCC pracował zespołowo, pomagając sobie poprzez wykorzystywanie efektu cienia aerodynamicznego w celu zwiększenia prędkości na prostej i w rezultacie po raz kolejny zdominowali kwalifikacje, zdobywając trzy pierwsze lokaty.

    Huff przez bardzo długi czas znajdował się poza czołową dziesiątką w Q1, aż w końcu po wywieszeniu flagi w szachownicę wskoczył na dziewiąte miejsce, co oznacza, że także do drugiego wyścigu wystartuje z pierwszego rzędu. Dominację Chevroleta dopełnił Alain Menu, plasując się na trzeciej pozycji. Szwajcar uplasował się najwyżej z reprezentantów niebieskiej marki w Q1 i wystartuje z szóstego pola, dwa miejsca za Mullerem i cztery za Huffem.

    Z pozostałych ekip najlepiej zaprezentowało się BMW. Norbert Michelisz okazał się najlepszym niezależnym kierowcą, zajmując bardzo dobrą czwartą pozycję w Q2, przez pewien czas będąc nawet na drugim miejscu. Węgier był także szybki w Q1, na jego nieszczęście pokonał go tylko Coronel i będzie on musiał wystartować dopiero z dziewiątego miejsca do drugiego wyścigu. Tymczasem Holender pomimo wygrania Q1, stracił tempo w następnym bloku kwalifikacji i dzisiejsze zmagania ukończył dopiero na P8.

    Pole position do drugiego wyścigu wywalczył Tiago Monteiro (SEAT). Portugalczyk okazał się także najlepszym z zawodników Seata w Q2, gdzie finiszował na piątym miejscu. Mniej powodów do zadowolenia może mieć jego kolega z zespołu – Gabriele Tarquini. Włoch ze względu na przebitą boczną szybę był ostatni w finałowej części czasówki. Na pocieszenie mistrz tej serii z 2009 roku wystartuje z trzeciego miejsca do pierwszego wyścigu.

    Za Monteiro uplasowali się Darryl O'Young, który pojechał bardzo dobre kwalifikacje i do obydwu jutrzejszych wyścigów wyruszy odpowiednio z 6. i 7. pola, Poulsen, Coronel i Bennani (wszyscy BMW). Blisko awansu do Q2 byli dwaj Hiszpanie – Javier Villa (BMW) i Pepe Oriola (Seat). Ostatecznie obydwaj ukończyli rywalizację na 11 i 12 miejscu. Po raz kolejny słabo spisał się Michel Nykjaer, zajmując 14 miejsce, Robert Dahlgren (P16) i Freddy Barth, który został sklasyfikowany na siedemnastym miejscu.

    Wyniki kwalifikacji na torze Zolder
    P.Kierowca Samochód Czas Q1 Czas Q2 
    1.Robert Huff Chevrolet Cruze 1.6T 2:00,515 1:59,034 
    2.Yvan Muller Chevrolet Cruze 1.6T 2:00,382 1:59,131 
    3.Alain Menu Chevrolet Cruze 1.6T 2:00,279 1:59,433 
    4.Norbert Michelisz BMW 320 TC 1:59,961 1:59,458 
    5.Tiago Monteiro SEAT Leon 2.0 TDI 2:00,549 1:59,574 
    6.Darryl O'Young Chevrolet Cruze 1.6T 2:00,030 1:59,866 
    7.Kristian Poulsen BMW 320 TC 2:00,005 2:00,010 
    8.Tom Coronel BMW 320 TC 1:59,970 2:00,244 
    9.Mehdi Bennani BMW 320 TC 2:00,287 2:00,930 
    10.Gabriele Tarquini SEAT Leon 2.0 TDI 2:00,511 2:01,073 
    11.Javier Villa BMW 320 TC 2:00,803  
    12.Pepe Oriola SEAT Leon 2.0 TDI 2:00,861  
    13.Franz Engstler BMW 320 TC 2:00,912  
    14.Michel Nykjaer SEAT Leon 2.0 TDI 2:00,971  
    15.Yukinori Taniguchi Chevrolet Cruze 1.6T 2:01,534  
    16.Robert Dahlgren Volvo C30 2:01,823  
    17.Freddy Barth SEAT Leon 2.0 TDI 2:02,008  
    18.Aleksiej Dudukało SEAT Leon 2.0 TDI 2:02,009  
    19.Marchy Lee BMW 320 TC 2:04,088  
    20.Urs Sonderegger BMW 320 TC 2:04,682  
    21.Ibrahim Okyay BMW 320si 2:04,790  
    22.Fabio Fabiani BMW 320si 2:08,789  
    Minimum kwalifikacyjne 107% - 2:08,300

    Kolejność startowa do I wyścigu
    P.Kierowca Samochód  
    1.Robert Huff Chevrolet  
    2.Yvan Muller Chevrolet  
    3.Alain Menu Chevrolet  
    4.Norbert Michelisz BMW  
    5.Tiago Monteiro SEAT  
    6.Darryl O'Young Chevrolet  
    7.Kristian Poulsen BMW  
    8.Tom Coronel BMW  
    9.Mehdi Bennani BMW  
    10.Gabriele Tarquini SEAT  
    11.Javier Villa BMW  
    12.Pepe Oriola SEAT  
    13.Franz Engstler BMW  
    14.Michel Nykjaer SEAT  
    15.Yukinori Taniguchi Chevrolet  
    16.Robert Dahlgren Volvo  
    17.Freddy Barth SEAT  
    18.Aleksiej Dudukało SEAT  
    19.Marchy Lee BMW  
    20.Urs Sonderegger BMW  
    21.Ibrahim Okyay BMW  
    22.Fabio Fabiani BMW  
    Kolejność startowa do II wyścigu
    P.Kierowca Samochód  
    1.Tiago Monteiro SEAT  
    2.Robert Huff Chevrolet  
    3.Gabriele Tarquini SEAT  
    4.Yvan Muller Chevrolet  
    5.Mehdi Bennani BMW  
    6.Alain Menu Chevrolet  
    7.Darryl O'Young Chevrolet  
    8.Kristian Poulsen BMW  
    9.Norbert Michelisz BMW  
    10.Tom Coronel BMW  
    11.Javier Villa BMW  
    12.Pepe Oriola SEAT  
    13.Franz Engstler BMW  
    14.Michel Nykjaer SEAT  
    15.Yukinori Taniguchi Chevrolet  
    16.Robert Dahlgren Volvo  
    17.Freddy Barth SEAT  
    18.Aleksiej Dudukało SEAT  
    19.Marchy Lee BMW  
    20.Urs Sonderegger BMW  
    21.Ibrahim Okyay BMW  
    22.Fabio Fabiani BMW  

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Anderis, 14.05.2011 15:40[!]
    Huff wygranym kwalifikacji, ruszy z pierwszego rzędu do obu wyścigów. Chevrolet bardzo dobrze pracuje pod każdym względem.

    Muszę przyznać, że Q1 wyglądało ciekawie. :D
    BARBP, 14.05.2011 16:32[!]
    Anderis
    A któż może pokonać Chevroleta? Szczególnie to oni nie muszą się wysilać. Wystarczy że zrobią swoje. Gabriele Tarquini już taki mocny nie jest jak rok temu.
    Ciekawe kwalifikacje to były w DTM bo je oglądałem a WTCC niee więc ufam Ci na słowo :)
    Anderis, 14.05.2011 16:55[!]
    Zaznaczam, że Q1 wyglądało ciekawie z tej strony, że kierowcy celowali nie w tę pozycję, w którą raczej powinno się celować w wyścigach samochodowych. :)

    Chevrolet nie musi się wysilać, dlatego uważam, że pracują bardzo dobrze, bo ustawiają swoje pociągi w qualu, mimo, że pewnie i bez tego mieliby PP. Komentatorzy polskiego Eurosportu mówili też coś o jakimś urządzeniu przed ich garażem, które pozwala coś tam szybciej zmieniać w samochodach i szybciej zczytywać dane.
    BARBP, 14.05.2011 17:00[!]
    No to ciekawie musiało być. Gdyby takie coś zdarzyło się w F1 to już wyobrażam sobie jaka burza wybuchłaby :) Ile komentarzy ze strony byłych kierowców, gazet itd.
    Adakar, 14.05.2011 18:12[!]
    Darryl O'Young uuu ... Bennani też ładnie
    Anderis, 14.05.2011 19:16[!]
    O'Young wygląda na utalentowanego kierowcę, więc nic dziwnego, że nieźle sobie radzi od momentu, gdy dostał Cruze'a do dyspozycji. Być może niedługo zastąpi Menu w fabrycznym zespole, bo czas wiekowego Szwajcara w topowym zespole WTCC może zmierzać ku końcowi.
    Kamikadze2000, 14.05.2011 20:56[!]
    Chevrolet to jedyny fabryczny zespół w stawce, więc wstydem byłoby przegrywac z "prywaciarzami". ;]
    rafrocket, 14.05.2011 21:29[!]
    "Wyniki kwalifikacji na torze Zolder" A nie na Monzie ? :D
    Simi, 14.05.2011 21:35[!]
    To co się dzieje w WTCC nie jest zbyt dobre. Jestem ciekaw czy seria ta powróci kiedyś do dawnej formy...?
    Lolkoski, 14.05.2011 21:42[!]
    Miejmy nadzieję bo seria jest ciekawa ale przydało by się więcej fabrycznych ekip. Małe pytanko czy ktoś wie czy Toyota zamierza do tej serii wejść, bo gdzieś czytałem że mieli takie pany?
    Lochyzb, 14.05.2011 22:06[!]
    Jest błąd w kolejności startowej R1. O`Young ma Chevroleta, a nie Seata.
    Simi, 14.05.2011 22:13[!]
    Lolkoski - chyba już wszyscy "mieli plany"... Słyszałem o Fordzie, Toyocie i kilku innych producentach, ale jak na razie saldo migracji jest ujemne :)
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca