F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    BMW i SEAT będą miały mniejsze balasty w WTCC
    Igor Szmidt, 23 czerwca 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Kierowcy samochodów BMW i SEAT otrzymali zgodę na zmniejszenie wagi swoich pojazdów przed następną rundą Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych, która odbędzie się w Porto.

    Samochody BMW otrzymały zwiększenie balastu 30 kilogramów na ostatnią rundę w Brnie, co było spowodowane systemem kompensacji wagi, który ma wyrównywać formę samochodów i oparty jest na czasach okrążeń zliczanych z dwóch ostatnich rund.

    W modelu 320 TC, którym jeżdżą zespoły ROAL, Proteam, Zengo-Dension i Wiechers-Sport, wagę zmniejszono o 10 kilogramów, jednak ważące 1200 kg BMW wciąż jest najcięższym samochodem w stawce.

    Zespół SUNRED SEAT zmienił silniki z dwulitrowych turbodiesel na 1,6-litrowe turbodoładowane benzynowe silniki na torze Hungaroring, czym naraził się na dodatkowy balast dla nowych samochodów. Jednakże po dwóch ukończonych rundach przez nową kombinację samochód/silnik wszystkie Leony mogą teraz jeździć przy normalnych zasadach naliczania wag.

    W rezultacie jego samochody będą lżejsze o 60 kg niż w Brnie i będą ważyły 1130 kg. Liderujący w klasyfikacji producentów Chevrolet Cruze będzie najbardziej dociążonym samochodem w Porto, podczas gdy kara dodatkowych 40 kg podniesie jego wagę do 1190 kg. Polestar Volvo będzie jechało z taką samą wagą i od kolejnej rundy w Donington Park będzie mogło, podobnie jak SEAT, przejść pod normalne zasady kompensacji wagi.

    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    bartek199874, 23.06.2011 14:42[!]
    Głupota te balasty i tyle
    yaper, 23.06.2011 19:23[!]
    Albo rozwinięcie tematu jest błędne, albo ja czegoś nie rozumiem. BMW ma mieć wagę 1200 kg, a nie 1130 kg, które tyczy się Seata.

    Trochę dziwne, że Chevrolet, który jest najmocniejszy w stawce ma auto lżejsze od BMW.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca