Volvo za bardzo zagrażało tuzom, to trzeba je było uziemić dodatkową toną balastu. Cudownie żałosna seria.
Cóż, WTCC idzie w dół niczym WRC. Obie serie to dno i aż trudno uwierzyc, że to MŚ. A ponoc Todt miał skupic również uwagę na tych seriach, które zaniedbał Mosley. ;]
@Kamikadze2000
I żadnych perspektyw na uatrakcyjnienie tych serii :(
Pozdrawiam.
WRC się pozbiera. Dołączyło Mini, auto przygotowywuje VW. Planowane jest wydłużenie rajdów i ekspansja na nowe rynki. A co do WTCC to rzeczywiście, perspektyw brak.
@Sar trek
Hirvo i Latvala kilka dni temu mówili, że nie są pewni, czy Ford zostanie na przyszły rok.
@kpawel Ford już od 3 lat tak mówi ;)
o co chodzi z Volvo? bo nic nie słyszałem o balaście
Dostało 10kg balastu za dobrą postawę w ostatnich 3 rundach. Nie jestem w stanie interesować się każdą serią, ale jestem przeszczęśliwy, że już za rok będę mógł moja atencję przenieść w stronę DTM i znowu kibicować duetowi Praiulx-Farfus. Tym samym WTCC chyba pójdzie w niepamięć. Chyba że nie wiem - może wycofa się Chevrolet i pozostaną same prywatne zespoły. Ten fikcyjny podział na fabryczne i niezależne jest kuriozalny. Zwłaszcza Yokohama Trophy, z 1 zawodnikiem. Nie znam serii, która nagradzałaby podczas dekoracji kierowcę za to, że startuje sam w dalej kategorii.
oj kpawel chyba jednak przydałoby się uzupełnienie wiedzy o WTCC.
@pyciek Być może. Nie zawsze chce mi się nadążać za wszystkimi njusami czy przepisami, gdy nie sprawia mi to specjalnej przyjemności.
//
Chodziło mi pewnie o Jay Ten Trophy (to chyba dla diesli?) i patrząc po klasyfikacji, w trzech rundach walczyło po jednym zawodniku.
to klasyfikacja dla modeli z 2010 roku
co do DTMów to nie wiem czy będzie tak ciekawie jak zapowiadają... oby było bo obecnie najwięcej się w boksach dzieje
Jest taka seria. Wpisując wyniki na swoją zdziwiło mnie że w klasie Supersport Europejskich mistrzostw GT4 ciągle wygrywa Gianni Giudici.
nic dziwnego skoro w znacznej większości, o ile nie we wszystkich wyścigach jako jedyny jeździł w tej klasie.
http://sporty-mot...11&viewclass=SPS
@kpawel - cudownie żałosna to jest FIA. ;) W F1 dzieje się to samo co w WTCC. Tylko, że w WTCC jest to bardzo czytelne - dowala się balast i z głowy. W F1 rozwiązuje się to w bardziej "zawoalowany" sposób na przykład w trakcie sezonu zabrania się pewnych rozwiązań. Co może być równie skuteczne, a nieczytelne dla 90% kibiców. Bo rozumiesz "chodzi o widowisko" :>
Jedynym sposobem jest bycie aż tak dobrym jak Chevrolet lub Red Bull, żeby takie sztuczki nie zagroziły dominacji nad resztą. Całe szczęście, że są takie zespoły, które ośmieszają trochę FIA dzięki swojemu profesjonalizmmowi.
Wyścig zapowiada się ciekawie w środku stawwki. Alain Menu jest 6, a Tarquini 3. Jednak Huff i Muller uciekną na pewno i będzie ciężko ich dogonić.
|