F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Yvan Muller najszybszy w kwalifikacjach WTCC na Ricardo Tormo
    Paweł Zając, 3 wrze?nia 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Zgodnie z oczekiwaniami, Yvan Muller ponownie zdominował kwalifikacje, pokonując swoich rywali o przeszło pół sekundy na torze Ricardo Tormo podczas dziewiątej rundy WTCC.

    Francuz okazał się najszybszy w obu dzisiejszych treningach, w trakcie kwalifikacji przejechał okrążenie hiszpańskiego toru w czasie 1:42,649s. Z drugiego pola wystartuje lider klasyfikacji generalnej, Robert Huff, jednak jego czas to zaledwie 1:43,105s.

    Gabriele Tarquini zajął trzecie miejsce, jednak dzisiejszy dzień był dla niego dość stresujący. Włoch stracił mniej niż jedną dziesiątą do Huffa, pomimo problemów z hamulcami i dyferencjałem. Czwarty był Tiago Monteiro w drugim Seacie ekipy Sunred. Tuż za nim uplasował się Tom Coronel w BMW. Trzeci z Chevroletów – Alain Menu był szósty, za nim znalazł się Norbert Michelisz w BMW i lokalny bohater – Javier Villa, również w samochodzie niemieckiego producenta.

    Wyniki kwalifikacji
    P.Kierowca Zespół Czas okr. Strata/część 
    1.Yvan Muller Chevrolet 1'42.649  
    2.Robert Huff Chevrolet 1'43.105 0.456 
    3.G.Tarquini SUNRED SEAT 1'43.182 0.533 
    4.Tiago Monteiro SUNRED SEAT 1'43.269 0.620 
    5.Tom Coronel ROAL BMW 1'43.367 0.718 
    6.Alain Menu Chevrolet 1'43.387 0.738 
    7.Norbert Michelisz Zengo BMW 1'43.731 1.082 
    8.Javier Villa Proteam BMW 1'43.759 1.110 
    9.Franz Engstler Engstler BMW 1'44.077 1.428 
    10.Michel Nykjaer SUNRED SEAT 1'44.836 2.187 
    11.Pepe Oriola SUNRED SEAT 1'44.614 Q1 
    12.Kristian Poulsen Engstler BMW 1'44.734 Q1 
    13.Darryl O'Young Bamboo Chevrolet 1'44.741 Q1 
    14.Dawid Sigaczew KK BMW 1'44.768 Q1 
    15.Fredy Barth SUNRED SEAT 1'44.849 Q1 
    16.Stefano D'Aste Wiechers BMW 1'44.905 Q1 
    17.Robert Dahlgren Polestar Volvo 1'45.082 Q1 
    18.Yukinori Taniguchi Bamboo Chevrolet 1'45.096 Q1 
    19.Aleksei Dudukalo SUNRED SEAT 1'45.113 Q1 
    20.Fabio Fabiani Proteam BMW 2'04.283 Q1 
    21.Mehdi Bennani Proteam BMW  Q1 

    Kolejność startowa do II wyścigu
    P.Kierowca Zespół  
    1.Franz Engstler Engstler BMW  
    2.Tom Coronel ROAL BMW  
    3.Michel Nykjaer SUNRED SEAT  
    4.Javier Villa Proteam BMW  
    5.Yvan Muller Chevrolet  
    6.Tiago Monteiro SUNRED SEAT  
    7.Rob Huff Chevrolet  
    8.Norbert Michelisz Zengo BMW  
    9.Alain Menu Chevrolet  
    10.Gabriele Tarquini SUNRED SEAT  
    11.Pepe Oriola SUNRED SEAT  
    12.Kristian Poulsen Engstler BMW  
    13.Darryl O'Young Bamboo Chevrolet  
    14.Dawid Sigaczew KK BMW  
    15.Fredy Barth SUNRED SEAT  
    16.Stefano D'Aste Wiechers BMW  
    17.Robert Dahlgren Polestar Volvo  
    18.Yukinori Taniguchi Bamboo Chevrolet  
    19.Aleksei Dudukalo SUNRED SEAT  
    20.Fabio Fabiani Proteam BMW  
    21.Mehdi Bennani Proteam BMW  

    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    kpawel, 03.09.2011 19:40[!]
    Volvo za bardzo zagrażało tuzom, to trzeba je było uziemić dodatkową toną balastu. Cudownie żałosna seria.
    Kamikadze2000, 03.09.2011 19:49[!]
    Cóż, WTCC idzie w dół niczym WRC. Obie serie to dno i aż trudno uwierzyc, że to MŚ. A ponoc Todt miał skupic również uwagę na tych seriach, które zaniedbał Mosley. ;]
    adnowseb, 03.09.2011 19:58[!]
    @Kamikadze2000
    I żadnych perspektyw na uatrakcyjnienie tych serii :(
    Pozdrawiam.
    Sar trek, 03.09.2011 21:00[!]
    WRC się pozbiera. Dołączyło Mini, auto przygotowywuje VW. Planowane jest wydłużenie rajdów i ekspansja na nowe rynki. A co do WTCC to rzeczywiście, perspektyw brak.
    kpawel, 03.09.2011 21:06[!]
    @Sar trek
    Hirvo i Latvala kilka dni temu mówili, że nie są pewni, czy Ford zostanie na przyszły rok.
    Saruto, 03.09.2011 22:35[!]
    @kpawel Ford już od 3 lat tak mówi ;)

    o co chodzi z Volvo? bo nic nie słyszałem o balaście
    kpawel, 03.09.2011 23:56[!]
    Dostało 10kg balastu za dobrą postawę w ostatnich 3 rundach. Nie jestem w stanie interesować się każdą serią, ale jestem przeszczęśliwy, że już za rok będę mógł moja atencję przenieść w stronę DTM i znowu kibicować duetowi Praiulx-Farfus. Tym samym WTCC chyba pójdzie w niepamięć. Chyba że nie wiem - może wycofa się Chevrolet i pozostaną same prywatne zespoły. Ten fikcyjny podział na fabryczne i niezależne jest kuriozalny. Zwłaszcza Yokohama Trophy, z 1 zawodnikiem. Nie znam serii, która nagradzałaby podczas dekoracji kierowcę za to, że startuje sam w dalej kategorii.
    pyciek, 04.09.2011 00:42[!]
    oj kpawel chyba jednak przydałoby się uzupełnienie wiedzy o WTCC.
    kpawel, 04.09.2011 01:03[!]
    @pyciek Być może. Nie zawsze chce mi się nadążać za wszystkimi njusami czy przepisami, gdy nie sprawia mi to specjalnej przyjemności.

    //

    Chodziło mi pewnie o Jay Ten Trophy (to chyba dla diesli?) i patrząc po klasyfikacji, w trzech rundach walczyło po jednym zawodniku.
    Saruto, 04.09.2011 01:30[!]
    to klasyfikacja dla modeli z 2010 roku

    co do DTMów to nie wiem czy będzie tak ciekawie jak zapowiadają... oby było bo obecnie najwięcej się w boksach dzieje
    damian27, 04.09.2011 08:33[!]

    Jest taka seria. Wpisując wyniki na swoją zdziwiło mnie że w klasie Supersport Europejskich mistrzostw GT4 ciągle wygrywa Gianni Giudici.
    nic dziwnego skoro w znacznej większości, o ile nie we wszystkich wyścigach jako jedyny jeździł w tej klasie.

    http://sporty-mot...11&viewclass=SPS
    Huckleberry, 04.09.2011 08:51[!]
    @kpawel - cudownie żałosna to jest FIA. ;) W F1 dzieje się to samo co w WTCC. Tylko, że w WTCC jest to bardzo czytelne - dowala się balast i z głowy. W F1 rozwiązuje się to w bardziej "zawoalowany" sposób na przykład w trakcie sezonu zabrania się pewnych rozwiązań. Co może być równie skuteczne, a nieczytelne dla 90% kibiców. Bo rozumiesz "chodzi o widowisko" :>
    Jedynym sposobem jest bycie aż tak dobrym jak Chevrolet lub Red Bull, żeby takie sztuczki nie zagroziły dominacji nad resztą. Całe szczęście, że są takie zespoły, które ośmieszają trochę FIA dzięki swojemu profesjonalizmmowi.
    nicker007, 04.09.2011 09:50[!]
    Wyścig zapowiada się ciekawie w środku stawwki. Alain Menu jest 6, a Tarquini 3. Jednak Huff i Muller uciekną na pewno i będzie ciężko ich dogonić.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca