Jeżeli auto nie będzie zawodziło, sprawę tytułu na sezon 2014 mamy właśnie się rozwiązała :/. Bardziej mnie teraz będzie ciekawiło który kierowca będzie pełnił rolę "jedynki" w zespole... To będzie ciekawe :)
A od razu ktoś musi pełnić rolę nr1 w zespole?? W Chevrolecie nikt nie był nr 1 i jakoś mogli wygrać tytuł w 2012 i 2011 i 2010 ;p
Ciekawe czy Yvan przełknie tak łatwo bycie numerem DWA w zespole i dzielenie się wszystkimi informacjami, setami z Loebem ...
Nareszcie Yvan poczuje się jak Alan czy Huffy swego czasu w Chevy.
@Adakar
Dlaczego miało by tak być? To Muller jest 4-krotnym mistrzem świata turystyków, a nie Loeb, więc nie wiem z jakiej racji ma zostać nr2 w zespole.
Tak , mistrza znamy , no chyba ,że Cruze nadal będzie najlepszy :D
Ciekawe ile będzie nowych aut, stawiam na 6-8, do tego nie zdziwiłbym się jakby Łada się wycofała z końcem sezonu.
@matinson
Łada już przygotowała autko pod nowe regulacje.
Dobrze jak 5-6 aut będzie "nowych" na pierwszym wyścigu.
@Unikalny.Nick
a co Ty tu robisz ? ;-)
Muller ma 4 tytuły MŚ, Loeb ma 10 (+S1600) ;-)
Co więcej, to on jest super-star, nie Yvan. Zespół jest zbudowany pod Sebę, tak jak RML jeździł pod Yvanka, któremu zazwyczaj wszystko uchodziło. Muller jest im potrzebny, żeby rozwinąć Cytrynę do takiego poziomu do jakiego doszedł Chevy z Cruzem na tle reszty stawki.
Tak jak ekipa rajdowa od 10 lat śmigała pod Sebę, tak teraz Cytryna Racing też będzie ukierunkowana na jeden kokpit.
Będę BARDZO zdziwiony, jak będzie inaczej. BARDZO.
No to bedzie dominacja kolejnej marki.
@Adakar oj spokojnie ;) poczekajmy na testy i początek sezonu. Citroen jest nastawiony na wygraną, a Loeb może sobie nie poradzić aż tak świetnie na początku sezonu. Trzeba pamiętać, że WTCC jest dość kontaktowe.
@Adakar - wierzysz w to, iż Loeb powalczy o tytuł w WTCC? Nie prędzej, jak w 2016r. To zupełnie inna bajka... ;)
1 bedzie Muller tak jak cyferka na jego wozie
|