F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Kubica wróci do Citroena?
    Paweł Zając, 15 pa?dziernika 2014<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Francuski magazyn Autonews sugeruje, że w przyszłym roku Robert Kubica mógłby przejść do Citroena, gdzie zaliczyłby pełny sezon w WRC, a także niekolidujące z rajdami rundy WTCC.

    Polak już jakiś czas temu sugerował, że jego relacje z M-Sportem nie układają się najlepiej, a w kuluarach mówi się wręcz, że pozostanie Roberta w stajni z Cockermouth wręcz nie jest możliwe.

    Jeśli Kubica chce pozostać w rajdach, to nie ma zbyt wielu opcji, szczególnie że sponsoring Lotosu koliduje z umowami poszczególnych zespołów. Wyjściem miałby być Citroen, który podobno nadal zainteresowany jest pozyskaniem Roberta na pełny sezon WRC oraz częściowy program w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

    Plotki mówią, że Francuzi chcą się pozbyć Madsa Ostbega i to jego zastąpiłby Kubica. Ponadto na oesach mielibyśmy oglądać również trzecie auto dla Khalida al-Qassimiego oraz juniorów ekipy – Sebastiena Chardonnet czy Stephane Lefebre. Według doniesień magazynu w WTCC zwolnić ma miejsce Yvan Muller, który będzie szukał innych opcji. Podstawowy skład mają wtedy stworzyć Lopez, Loeb i Hua, a Robert przejąłby od Chińczyka gościnne starty za kierownicą C-Elysee.

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    No70, 15.10.2014 15:38[!]
    Równie dobrze RK mógłby skorzystać z M-Sportowego Bentleya GT3 i dzielic starty z rajdami. Nie dość że auto szybsze, to jeszcze coraz szerszy program startów który pewnie mógłby ciekawie spersonalizować. USA w PWC, BES, British GT czy VLN w Europie albo np Asian GT- wybór jest potężny.

    Cytat :
    Jeśli Kubica chce pozostać w rajdach, to nie ma zbyt wielu opcji, szczególnie że sponsoring Lotosu koliduje z umowami poszczególnych zespołów.

    Zespół fabryczny obejdzie sie bez lokalnego sponsora.


    @FuX08 mylisz pojęcia, lub zgubiłes 'r' w ostatnim słowie. ;]
    FuX08, 15.10.2014 16:09[!]
    Mam nadzieję, że rzuci rajdy i ponownie zobaczymy go na torze. To jest jego naturalne środowisko w motosporcie.
    Kamikadze2000, 15.10.2014 16:41[!]
    Gdyby tylko mógł, na pewno by wrócił. Ale zdrowie już na to po prostu nie pozwala...
    dejacek, 15.10.2014 17:12[!]
    ale citroen jest sponsorowany przez totala, a to bezpośrednia konkurencja lotosa
    Adakar, 15.10.2014 17:57[!]
    A moim zdaniem LOTOS ma dość rolek Kubicy na każdym rajdzie i duuuuuuuużych faktur jakie dostają regularnie (duh!) od M-Sportu ... i teraz Kubica już szuka nowego gniazda, bo wie, że na "pay Fiestę" w "pay M-Sporcie" nie ma kasy.

    Citroen będący w WRC już na pół-gwizdka, może dać "last blast" Kubicy w rajdach.
    A pytanie za 100% ... jakie oleje/płyny chlupią w Fieście Kubicy ? Castrol czy Lotos ? :D
    enstone, 15.10.2014 23:16[!]
    Fiesta WRC to totalna porażka. M-Sport nie ma kasy, Ford nie chce rozwijać auta to ścigają się tym co mają. Niech idzie do francuzów nawet bez tego Lotosu.....
    Zastanawia mnie jednak pewna sytuacja dotycząca sponsoringu firm paliwowych. Jak wiadomo PDVSA dogadało się z TOTALEM w sprawie sponsoringu Lotusa, ciekawe jakie oleje i paliwo tam stosują. Teraz słyszymy, że TOTAL rozstaje się z Lotusem z powodu jednostek Mercedesa jak wiadomo Mercedes zaleca wyroby firmy PETRONAS, jednakże na bolidach Williamsa, ForceIndia, oraz McLarena nigdzie nie ma firmy PETRONAS, tylko MOBIL 1, PETROBRAS, oraz ROSHFRANS. Nie rozumiem tego, czyżby TOTAL nie chciał żadnej "fuzji" ??
    el_diablo, 16.10.2014 10:25[!]
    "Żyję z rajdu na rajd. Co przyniesie przyszłość? Nie wiem. Zobaczę. Jestem zrelaksowany, bo wiem, że jeśli rajdy nie zadziałają, to wykręcę trzy-cztery numery w telefonie znajdę coś ciekawego do roboty. Najważniejsze dla mnie jest to, żebym mógł robić to, co chcę. Chcę, aby to, co robię dawało mi radość i to jest najważniejsze. Tego szukam."
    ICEman, 16.10.2014 17:07[!]
    M-Sport był pomyłką
    SirKamil, 16.10.2014 18:15[!]
    enstone, z księżyca spadłeś? główkujesz nad poznaniem faktów, z których nikt nie robi tajemnicy.

    Wszyscy użytkownicy silników Renault używają paliw i środków smarnych Total niezależnie od innych form współpracy marketingowej (PDVSA, Cepsa).

    Wszyscy użytkownicy silników Mercedesa poza McLarenem (ExxonMobile) używają paliw i środków smarnych Petronas. W przyszłym roku rolę wyjątku przejmie Williams używając paliw i środków smarnych Petrobras, bo obok współpracy komercyjnej warunkiem dołączenia do Williamsa przez firmę Petrobras, była też współpraca technologiczna, tj. dostarczenie swojej chemii do silnika. Mercedes się na to zgodził, bo taki był z kolei warunek Williamsa w kontrakcie na dostawę silników a Petrobras zobowiązał się nie wychodzić poza ramy współpracy z Mercedesem i Williamsem w kierunku innych dostawców silników, dzięki czemu uzyskają dostęp do części danych. Mercedes na tym nie traci, jest to najwyżej problem klienta, który nie uzyska tych samych parametrów, co na komponentach projektowych Petronas.

    Przecież boleśnie oczywiste jest, że jakakolwiek współpraca między Totalem a Mercedesem jest wykluczona, podobnie z resztą jak między Shellem a Mercedesem, Totalem a Ferrari, Shellem a Renault i tak dalej. Nikt w Lotusie nie jest zainteresowany jazdą na chemii Total w silnikach Mercedesa, co z resztą jest absolutnie niemożliwe przez wzgląd na sprzeciw Mercedesa i Petronasa.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca