F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Podwójne zwycięstwo Chevroleta w 1 wyścigu WTCC (aktualizacja)
    Marek Roczniak, 18 lipca 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Yvan Muller i Robert Huff utrzymali dwa czołowe miejsca przez cały pierwszy wyścig WTCC na torze Brands Hatch, zapewniając Chevroletowi drugie podwójne zwycięstwo w tym sezonie.

    Niewiele zabrakło, aby całe podium zajęliby kierowcy Chevroleta, jednak jadący przez większą część wyścigu na trzeciej pozycji Alain Menu zaczął zwalniać w samej końców ze względu na problemy z oponami lub samochodem i spadł na siódme miejsce. Tymczasem na najniższy stopień podium wskoczył niezależny kierowca Colin Turkington (BMW).

    Anglik na pierwszym okrążeniu stracił czwarte miejsce na rzecz Gabriele Tarquiniego (SEAT), ale później wyprzedził Włocha i do końca wyścigu jechał już za trójką kierowców Chevroleta, by na ostatnim kółku skorzystać z problemów Menu. Szwajcara zdołali wyprzedzić wtedy także Tom Coronel (SEAT) i Augusto Farfus (BMW), tak więc Menu musiał zadowolić się tylko sześcioma punktami.

    Ósme miejsce po zaciętej i bezpardonowej walce z Tiago Monteiro zajął Andy Priaulx (BMW), zapewniając sobie tym samym pierwsze pole startowe do drugiego wyścigu. Punktowaną dziesiątkę zamknął Norbert Michelisz. W drugiej połowie wyścigu na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa po pożarze samochodu Cacy Bueno. Nie spowodowało to jednak większych przetasowań w stawce.

    Aktualizacja: Po wyścigu sędziowie uznali, że Menu zwolnił zbyt gwałtownie przed metą, a spróbować zapewnić sobie pole position do drugiego wyścigu (poprzez zajęcie ósmego miejsca) i nałożyli na niego karę doliczenia 30 sekund, co spowodowało jego spadek z 7 na 22 pozycję. Ponadto Poulsen otrzymał taką samą karę za zbyt wczesne wyprzedzenie rywala pod koniec neutralizacji. Niemiec spadł w efekcie z 15 na 23 pozycję.

    WTCC > 2010 > Wielka Brytania 1, Brands Hatch - 3,703 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 6Yvan MullerChevroletChevrolet Cruze LT1628:05,20425
    2. 7Robert HuffChevroletChevrolet Cruze LT16+0:00,29618
    3. 29Colin Turkington (N)WSRBMW 320si16+0:00,84815
    4. 1Gabriele TarquiniSR-SportSEAT Leon TDi16+0:02,61512
    5. 2Tom CoronelSR-SportSEAT Leon TDi16+0:03,15810
    6. 10Augusto FarfusBMW Team RBMBMW 320si16+0:04,3578
    7. 11Andy PriaulxBMW Team RBMBMW 320si16+0:05,1706
    8. 3Tiago MonteiroSR-SportSEAT Leon TDi16+0:05,2954
    9. 5Norbert Michelisz (D)Zengo Dension MotorsportSEAT Leon TDi16+0:05,5052
    10. 4Jordi GeneSR-SportSEAT Leon TDi16+0:06,1031
    11. 18Freddy Barth (D)SUNRED EngineeringSEAT Leon TDi16+0:06,460
    12. 41Robert DahlgrenVolvo Olsbergs Green RacingVolvo C3016+0:06,988
    13. 38Tom Boardman (N)SUNRED EngineeringSEAT Leon 2.0 TFSI16+0:09,405
    14. 15Franz Engstler (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320si16+0:09,602
    15. 17Michel Nykjaer (D)SUNRED EngineeringSEAT Leon TDi16+0:10,661
    16. 25Sergio Hernandez (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si16+0:12,540
    17. 19Harry Vaulkhard (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Lacetti16+0:12,979
    18. 26Stefano D'Aste (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si16+0:14,108
    19. 21Mehdi Bennani (N)Wiechers-SportBMW 320si16+0:14,497
    20. 42Tim Coronel (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320si16+0:15,220
    21. 20Darryl O'Young (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Lacetti16+0:19,150
    22. 8Alain MenuChevroletChevrolet Cruze LT16+0:35,041
    23. 24Kristian Poulsen (N)Poulsen MotorsportBMW 320si16+0:40,148
    Niesklasyfikowani
    9Caca Bueno (D)ChevroletChevrolet Cruze LT7
    Pole position: Yvan Muller (Chevrolet) - 1:32,481
    Najszybsze okrążenie: Andy Priaulx (BMW) - 1:34,078 na 5 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: N - niezależny kierowca, D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    mbg, 18.07.2010 14:24[!]
    pokaz geniuszu Turkingtona. Mimo że jestem fanem Chevroleta, to cieszę się że Colin znalazł się na podium po problemach Menu. Pokazał że zasługuje na stały fotel w WTCC.
    Kajek, 18.07.2010 14:34[!]
    lepiej wygladal Barth na p2 ;)
    Maraz, 18.07.2010 14:38[!]
    Cicho :P
    Saruto, 18.07.2010 15:17[!]
    a nie mówiłem, że Colin będzie groźny :D
    Pointrox, 18.07.2010 15:23[!]
    Na dwa okrążenia przed końcem myślałem że tylko cud może umożliwić Turkingtonowi miejsce na podium. Tymczasem chwilę potem Colin wskoczył elegancko przed Alaina. Chociaż taki spadek można wytłumaczyć chyba tylko awarią techniczną.

    Ten samozapłon u Caci Bueno wyglądał dość groźnie - mam nadzieję że kierowcy się nic nie stało.
    Maraz, 18.07.2010 15:48[!]
    Nic, wysiadł od razu z auta i wszystko z nim OK.
    Mr President, 18.07.2010 18:52[!]
    Seaty coś łatwo dają się objeżdżać
    tomekf248, 18.07.2010 20:28[!]
    Menu i Poulsen ukarani. Zaktualizujcie newsa.
    Mr President, 19.07.2010 12:11[!]
    Kara dla Menu po drugim wyścigu to jakaś paranoja. Z PP ruszałby Monteiro i dlatego inna byłaby kolejność na mecie drugiego wyścigu. I znów sędziowie pokpili sprawę - mieli jakieś 1,75 godziny na zastanawianie, chyba że sędziowali też F2.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca