F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    BMW odnosi podwójne zwycięstwo po dramatycznym finiszu (akt.)
    Marek Roczniak, 23 maja 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Andy Priaulx i Augusto Farfus zapewnili BMW podwójne zwycięstwo w WTCC na torze Monza po tym, jak na ostatnim okrążeniu gumy złapali kierowcy jadący do tego momentu na dwóch pierwszych pozycjach – Gabriele Tarquini (SEAT) i Rob Huff (Chevrolet).

    Huff wyprzedził na starcie zdobywcę pole position – Farfusa, którego następnie pokonał także startujący dopiero z siódmej pozycji Tarquini. Następnie aktualny mistrz świata dopadł Huffa na początku drugiego okrążenia i objął prowadzenie przed pierwszą szykaną.

    Obaj kierowcy jechali w tej kolejności do ostatniego okrążenia, kiedy w okolicy szykany Ascari przytrafiły im się problemy z oponami – najpierw w samochodzie Tarquiniego, który od razu stracił prowadzenie, a następnie zwolnić musiał także Huff i na ostatnim zakręcie został wyprzedzony przez kierowców BMW. Wygrał Priaulx, który w pewnym momencie wyścigu znalazł się przed Farfusem, jednak realizatorzy transmisji najwyraźniej przegapili ten moment.

    Huff ostatecznie zajął trzecie miejsce, a Tarquiniego wyprzedzili dodatkowo Yvan Muller (Chevrolet) i dwaj kierowcy Seata – Tom Coronel i Fredy Barth, tak więc Włoch zajął siódme miejsce. Punktowaną dziesiątkę zamknęli Michel Nykjaer i Tiago Monteiro z Seata oraz Mehdi Bennani (BMW) – najwyżej sklasyfikowany niezależny kierowca.

    Aktualizacja: Mehdi Bennani stracił zwycięstwo w klasyfikacji kierowców niezależnych w pierwszym wyścigu po tym, jak sędziowie nałożyli na niego karę doliczenia 30 sekund do końcowego rezultatu za ścinanie szykan. W tej sytuacji zwycięzcą tego wyścigu wśród niezależnych kierowców został Harry Vaulkhard.

    WTCC > 2010 > Włochy 1, Monza - 5,793 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 11Andy PriaulxBMW Team RBMBMW 320si918:32,00825
    2. 10Augusto FarfusBMW Team RBMBMW 320si9+0:00,24818
    3. 7Robert HuffChevroletChevrolet Cruze LT9+0:01,65315
    4. 6Yvan MullerChevroletChevrolet Cruze LT9+0:01,82012
    5. 2Tom CoronelSR-SportSEAT Leon TDi9+0:02,27110
    6. 18Freddy Barth (D)SUNRED EngineeringSEAT Leon TDi9+0:02,3088
    7. 1Gabriele TarquiniSR-SportSEAT Leon TDi9+0:02,3756
    8. 17Michel Nykjaer (D)SUNRED EngineeringSEAT Leon TDi9+0:02,7264
    9. 3Tiago MonteiroSR-SportSEAT Leon TDi9+0:03,2432
    10. 19Harry Vaulkhard (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Lacetti9+0:09,0321
    11. 26Stefano D'Aste (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si9+0:10,000
    12. 25Sergio Hernandez (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si9+0:11,575
    13. 16Andrej Romanow (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320si9+0:30,320
    14. 21Mehdi Bennani (N)Wiechers-SportBMW 320si9+0:33,972
    15. 33Fabio Fabiani (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si9+0:59,155
    16. 4Jordi GeneSR-SportSEAT Leon TDi81 okr.
    17. 8Alain MenuChevroletChevrolet Cruze LT81 okr.
    18. 34Leonel Pernia (D)Chevrolet Motorsport SwedenChevrolet Cruze LT72 okr.
    19. 5Norbert Michelisz (D)Zengo Dension MotorsportSEAT Leon TDi72 okr.
    Niesklasyfikowani
    15Franz Engstler (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320si3
    20Darryl O'Young (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Lacetti1
    24Kristian Poulsen (N)Poulsen MotorsportBMW 320si1
    Pole position: Augusto Farfus (BMW) - 2:00,672
    Najszybsze okrążenie: Gabriele Tarquini (SEAT C. T.) - 2:01,590 na 8 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant, N - niezależny kierowca
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: Autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    kemek, 23.05.2010 14:39[!]
    Dobry wyścig. Menu jechał okrążenie z otwartą maską.
    Niezłe zamieszanie na ostatniej prostej przed Paraboliką.

    PS: Pierwszy raz na mod LIGNA WTCC można spojrzeć jako realistyczny pod względem opon. (;
    Piotrek15, 23.05.2010 15:40[!]
    Drugi wyścig też dramat, tyle dla że Nykjaer'a :D
    Adakar, 23.05.2010 15:55[!]
    zwyciestwo sie należało Nykjaer'owi. Prowadził po karze Gabriele, Yvan w żaden sposób nie mógł zniwelować tej 1,5 sekundy ...
    Przecież te auta korzystają z systemów jak MoTeC które zbierają wiele danych, dostępnych w czasie rzeczywistym dla kierowcy ... takie dane poza temp. wody, oleju, hamulców, obrotów, aktualnego biegu, mają też odczyt temperatury opon ... Nie było widać super mocnych hamowań z dymkiem w wykonaniu Duńczyka i wątpię aby coś ocierało się o koło. To problem ustawień Seatów i doprowadzenia opon do maksimum. One nie tyle co były zużyte co przetarte. To przypominało mieszankę super duper hiper soft.

    Freddy Barth na starcie chyba przeczyszczał wydech Seata
    michal2111, 23.05.2010 17:38[!]
    Mało kto ma takiego pecha, jak miał dzisiaj Seat. Priaulx i Muller dostali te wygrane z nieba.
    Ducsen, 23.05.2010 21:26[!]
    Zaraz po starcie szykane scielo chyba z 3 czy 4 kierowcow z czolowki w tym jesli sie nie myle ktores BMW. Potem tez ciagle ktos wypadal, a na koncu kare dostaje 1 kierowca, ktory jechal w srodku stawki. Tylko nie mowcie, ze nic na tym nie zyskali :| Jak dla mnie to nieporozumienie. Szkoda Nykjaera i Michelisza.
    AdrianAdrian, 23.05.2010 22:50[!]
    Super wyścigi były. A o co chodzi z tymi kierowcami niezależnymi ?
    sneer, 23.05.2010 23:57[!]
    Śmiech na sali. Wyprzedzali przy żółtej fladze i mają zwycięstwo....
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca