F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Lopez zdominował zmagania na Nurburgringu
    Mateusz Szymkiewicz, 29 maja 2016<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

    Jose Maria Lopez zdominował zmagania WTCC na Nurburgringu i zwyciężył również w drugim wyścigu.

    Argentyńczyk zaliczył nienajlepszy start i od samego początku musiał mieć się na baczności, lecz ostatecznie finiszował jako pierwszy z przewagą prawie pół sekundy, na co wpłynął błąd popełniony w ostatnim sektorze ostatniego okrążenia. Drugi był Norbert Michelisz jadący przez chwilę na pozycji lidera, natomiast trzeci finiszował Tom Chilton, który musiał uważać na ataki czwartego Roberta Huffa.

    Piąty na mecie pojawił się Mehdi Bennani, natomiast szósty był Nicky Catsburg. Na siódmym i ósmym miejscu dojechali odpowiednio Fredrik Ekblom oraz Thed Bjork reprezentujący Volvo, którzy na ostatnim okrążeniu stoczyli pojedynek z dziewiątym Tarquinim na Dottinger Hohe. Z kolei jeden punkt za dziesiąte miejsce zainkasował Hugo Valente.

    Ze względu na uszkodzenia samochodów po pierwszym wyścigu, na starcie drugich zmagań nie pojawili się Yvan Muller, Tiago Monteiro oraz Tom Coronel.

    WTCC > 2016 > Nordschleife 2, Nordschleife - 25,378 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 37Jose Maria LopezCitroen RacingCitroen C-Elysee326:29,66525
    2. 5Norbert MicheliszHonda Racing Team JASHonda Civic 3+0:00,43518
    3. 3Tom Chilton (N)Sebastien Loeb RacingCitroen C-Elysee3+0:00,91515
    4. 12Robert HuffHonda Racing Team JASHonda Civic 3+0:01,90812
    5. 25Mehdi Bennani (N)Sebastien Loeb RacingCitroen C-Elysee3+0:02,43110
    6. 10Nick CatsburgLADA SportLADA Vesta WTCC3+0:04,9058
    7. 61Fredrik EkblomPolestar Cyan RacingVolvo S60 Polestar TC13+0:06,0726
    8. 62Thed BjorkPolestar Cyan RacingVolvo S60 Polestar TC13+0:08,0084
    9. 2Gabriele TarquiniLADA SportLADA Vesta WTCC3+0:08,6752
    10. 7Hugo ValenteLADA SportLADA Vesta WTCC3+0:13,8601
    11. 8Sabine Schmitz (N)Munnich Motorsport Chevrolet RML Cruze TC13+0:23,305
    12. 27John Filippi (N)Campos RacingChevrolet RML Cruze TC13+0:28,180
    13. 55Ferenc Ficza (D,N)Zengo MotorsportHonda Civic 3+0:33,913
    14. 11Gregoire Demoustier (N)Sebastien Loeb RacingCitroen C-Elysee3+0:38,285
    Nie wystartowali
    68Yvan MullerCitroen RacingCitroen C-Elysee0
    18Tiago MonteiroHonda Racing Team JASHonda Civic 0
    9Tom Coronel (N)ROAL MotorsportChevrolet RML Cruze TC10
    Pole position: Jose Maria Lopez (Citroen) - 8:35,541 (+5 pkt.)
    Premia za P2 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Yvan Muller (Citroen) +4 pkt.
    Premia za P3 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Tom Coronel (Chevrolet) +3 pkt.
    Premia za P4 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Norbert Michelisz (Honda) +2 pkt.
    Premia za P5 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Tom Chilton (Citroen) +1 pkt.
    Najszybsze okrążenie: Jose Maria Lopez (Citroen) - 8:48,359 na 1 okrążeniu
    Premia za pole position dla kier. niezależnych: Tom Coronel (Chevrolet) +1 pkt.
    Premia za najszybsze okrążenie wśród kier. niezależnych: Mehdi Bennani (Citroen) +1 pkt.
    Premia za punkty za kwalifikacje dla zespołu: Jose Maria Lopez (Citroen) +0 pkt.
    Premia za punkty za kwalifikacje dla zespołu: Norbert Michelisz (Honda) +0 pkt.
    Premia za punkty za kwalifikacje dla zespołu: Nick Catsburg (Łada) +0 pkt.
    Premia za punkty za kwalifikacje dla zespołu: Thed Bjork (Polestar) +0 pkt.
    Objaśnienie skrótów: N - niezależny kierowca, D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    matinson, 29.05.2016 09:24[!]
    Pomijając samą dominacje zespołu Citroena, bo do takiej sytuacji kibice WTCC zdążyli się przez lata przyzwyczaić (SEAT, Chevrolet) , to przykre jest to, że podczas gdy w stawce mamy 5 mark, to w wyścigach startuje sobie zaledwie kilkanaście aut(w zeszłym było więcej, bez Volvo !).
    Niegdyś na samą taką rundę na legendarnym torze jak Nordschleife zgłosiłoby się po 15 kierowców na występ gościnny, jak to było chociażby na Porsche na tym samym torze kilka lat temu.
    Zakrawa to na groteskę, że po zmianach punktacji w 2010 roku, od kiedy punktuje pierwsza dziesiątka, w wielu seriach nieraz wystarczy się nie rozbić, stawić się na mecie, żeby zdobyć punkty.

    Eurosport zdaje sobie sprawę z sytuacji i bodajże po raz pierwszy od Igrzysk w 2012 nie pokazał ani jednego wyścigu na żywo. Sytuacja byłaby do zrozumienia, ale na jakimś Moscow Raceway, a nie na Nurburgingu w starej wersji. Porsche dzisiejsze też olali, na szczęście mamy Polsat.
    marcin_114, 29.05.2016 09:44[!]
    Eurosport nie pokazał wyścigów, ponieważ w tym samym czasie były pokazywane mecze tenisowe i wyścig kolarski, które mają wyższy priorytet. Retransmisja WTCC była, ale o tej samej godzinie co dogrywka finału LM.
    enstone, 29.05.2016 09:48[!]
    Sytuacja w WTCC dot. producentów jest dziwna. Każdy producent, który chce wejść do mistrzostw narzuca swoje widzimisię dotyczące chociażby regulaminu tech. promotor widząc nową markę na choryzoncie zgadza sie na zmiany, po czym protestują marki, które już są obecne w tej serii i koło się zamyka. Tak było z Seatem i Bmw bo Seat miał niby faworyzowanego diesla......
    matinson, 29.05.2016 19:23[!]
    @Basshuntersw
    U mnie był komentarz, Grzegorz Gac samemu komentował, tym razem bez A.Mielczarka.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca