F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Antonio Felix da Costa wygrywa drugi wyścig na Monzy
    Łukasz Godula, 7 kwietnia 2013<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Antonio Felix da Costa nie poddał się presji ze strony Kevina Magnussena i wygrał drugi wyścig Formuły Renault 3.5 na Monzy.

    Junior Red Bulla wygrał fantastyczną walkę na czele stawki podczas pierwszych okrążeń, gdy na pierwszym miejscu tasowali się razem ze Stoffelem Vandoornem i Magnussenem.

    Vandoorne wysunął się na prowadzenie zaraz po starcie, jednak da Costa odzyskał pozycję lidera dzięki manewrowi wyprzedzania w pierwszej szykanie na drugim okrążeniu. Vandoorne zmuszony był ściąć szykanę po próbie obrony na dohamowaniu, przez co spadł za da Costę i Magnussena.

    Później Portugalczyk odparł atak Magnussena w drugiej szykanie, dając tym samym małą szansę Duńczykowi na wyjściu z drugiego Lesmo. Magnussen poczekał do Parabolici na manewr, objeżdżając rywala po zewnętrznej. Również tym razem nie udało się zagościć na czele na dłużej, gdyż da Costa wyprzedził go po zewnętrznej w pierwszym zakręcie.

    Od tego momentu dwójka nieco oddaliła się od Vandoorne'a i reszty stawki, a Magnussen nigdy nie dał Portugalczykowi odjechać na więcej niż 1,2 sekundy. Mimo to lider nie dał się presji, przez co Duńczyk musiał uznać jego wyższość, a dodatkowo musiał zwolnić na przedostatnim okrążeniu, gdy element sekcji bocznej bolidu zaczął odpadać.

    Vandoorne uzupełnił podium, podczas gdy Arthur Pic po szarży z 16 pola dojechał na czwartej pozycji przed Nico Mullerem. Oliver Webb był na dobrej drodze do zajęcia szóstej lokaty, jednak po uszkodzeniu lewej tylnej części bolidu, udało się wywalczyć jedynie dziewiąte miejsce.

    FR3.5/V8 > 2013 > Włochy 2, Monza - 5,793 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 3Antonio Felix da CostaArden CaterhamDallara T12 Renault2946:24,40525
    2. 20Kevin MagnussenDAMSDallara T12 Renault29+0:02,76718
    3. 5Stoffel Vandoorne (D)Fortec MotorsportsDallara T12 Renault29+0:05,92215
    4. 27Arthur PicAV FormulaDallara T12 Renault29+0:11,60012
    5. 18Nico MullerInternational Draco RacingDallara T12 Renault29+0:16,80510
    6. 19Norman Nato (D)DAMSDallara T12 Renault29+0:28,4678
    7. 4Pietro Fantin (D)Arden CaterhamDallara T12 Renault29+0:29,1066
    8. 8Christopher Zanella (D)ISR RacingDallara T12 Renault29+0:37,5244
    9. 6Oliver WebbFortec MotorsportsDallara T12 Renault29+0:41,3142
    10. 23Mihai MarinescuZeta CorseDallara T12 Renault29+0:51,7371
    11. 2Nigel MelkerTech 1 RacingDallara T12 Renault29+0:52,018
    12. 10Marlon Stockinger (D)LotusDallara T12 Renault29+0:52,250
    13. 17Andre NegraoInternational Draco RacingDallara T12 Renault29+0:52,921
    14. 1Michaił AloszynTech 1 RacingDallara T12 Renault29+1:01,439
    15. 28Yann CunhaAV FormulaDallara T12 Renault29+1:06,629
    16. 11Carlos HuertasCarlinDallara T12 Renault29+1:09,426
    17. 24Emmanuel Piget (D)Zeta CorseDallara T12 Renault29+1:11,811
    18. 9Marco SorensenLotusDallara T12 Renault281 okr.
    19. 7Siergiej Sirotkin (D)ISR RacingDallara T12 Renault263 okr.
    20. 25Zoel AmbergPons RacingDallara T12 Renault263 okr.
    Niesklasyfikowani
    15Danił MoweComtec RacingDallara T12 Renault23
    21Will StevensP1 by Strakka RacingDallara T12 Renault17
    26Nikołaj MarcenkoPons RacingDallara T12 Renault17
    12Jazeman Jaafar (D)CarlinDallara T12 Renault6
    16Lucas ForestiComtec RacingDallara T12 Renault0
    22Matias Laine (D)P1 by Strakka RacingDallara T12 Renault0
    Pole position: Antonio Felix da Costa (Arden) - 1:47,865
    Najszybsze okrążenie: Arthur Pic (AV Formula) - 1:34,994 na 22 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Kamikadze2000, 07.04.2013 15:41[!]
    Ależ agresja w jeździe da Costy - widać, że zależało mu na tym zwycięstwie. Czeka nas pasjonująca walka o tytuł między nim, Magnussenem i Vandoorne. Pic, Muller, Sirotkin i kilku innych mogą sprawić kilka miłych niespodzianek.
    Kim Jeong Yeop, 07.04.2013 17:01[!]
    Czuję, że wczoraj także by wygrał, gdyby nie awaria.
    Simi, 07.04.2013 17:13[!]
    Fantastyczny wynik da Costy. Myślę, że bardzo chciał się odgryźć po pierwszym wyścigu i sądzę, że udało mu się to całkiem nieźle. ;))
    Z pewnością jest jednym z najgłówniejszych kandydatów do tytułu.
    Niezły debiut Zanelli. Pokazał się z dobrej strony. Vandoorne także bardzo dobry początek, powalczy o tytuł na pewno.
    Kamikadze2000, 07.04.2013 19:03[!]
    Zanella jest bardzo dużym zaskoczeniem. Nigdy nie postawiłbym pieniędzy na miejsce w pierwszej piątce, a co dopiero podium. Widocznie go nie doceniłem. Brawo. :)
    adnowseb, 07.04.2013 19:57[!]
    Kurcze, nie widziałem wyścigu :((
    @Kamikadze2000 i nie stawiaj tych pieniędzy.Pierwsza piątka poza jego zasięgiem. ;) (Zartuję, wczoraj ładnie pojechał 3miejsce zasłużone)
    Stoffel jest najbardziej obiecującym młodzieńcem tej serii. Debiutant jeżdżący jak stary wyjadacz,naprawdę WIELKI talent.
    Gratulacje dla Antonio - potwierdzają się nasze przypuszczenia,kto zostanie mistrzem serii.
    edit:
    Za chwilę Indy.     Honda Indy GP of Alabama
    Kamikadze2000, 07.04.2013 21:38[!]
    Obecnie oglądam MotoGP. :)
    Kim Jeong Yeop, 07.04.2013 21:54[!]
    Kamikadze2000 - Wyścig pełen emocji. ; )
    IceMan11, 07.04.2013 22:51[!]
    Rossi dał radę ;)
    SirKamil, 07.04.2013 23:42[!]
    Format podwójnych kwalifikacji może jest mniej widowiskowy, ale znacznie uczciwszy. W GP2 AFdC miały po tej awarii ustawiony nie tylko pierwszy ale i drugi wyścig startując z końca stawki.

    Oczywiście brawo- Ci po których oczekiwano najlepszej jazdy nie zawodzą.
    Campeon, 08.04.2013 09:59[!]
    @SirKamil - zgadza się, aczkolwiek odwrócony start w sprincie GP2 jest zgodny z polityką Michela - ma być widowiskowo pod każdym względem. Czy to przy użyciu takich właśnie zasad czy przez sam fakt, że wyścigi towarzyszą F1 i korzystają z niemal takich samych opon, co ma działać na świadomość widzów i sponsorów.

    Co do wczorajszego wyścigu, to na pierwszych okrążeniach siedziałem jak na szpilkach. Gdy Stoffel bronił P1 na dojeździe do szykany, modliłem się, by nie przesadził i nie zrobił znowu flatspota, co w ostatecznym rozrachunku byłoby zdecydowanie gorszym rozwiązaniem niż przestrzelenie szykany.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca