F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Guerrieri wygrał drugi wyścig FR3.5 na Hockenheim (aktualizacja)
    Łukasz Godula, 5 wrze?nia 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Esteban Guerrieri (ISR) odniósł czwarte zwycięstwo w Formule Renault 3.5 w tym sezonie w lekkim zamieszaniu na torze Hockenheim.

    Na początku Argentyńczyk stracił prowadzenie na rzecz startującego również z pierwszego rzędu Daniela Zampieriego (Pons), jednak odzyskał pozycję w trzecim zakręcie po tym, jak dostał się w cień aerodynamiczny w Parabolice i wyprzedził kierowcę Ferrari Academy na wyjściu z nawrotu.

    Guerrieri zanotował następnie sekwencję najszybszych okrążeń i zbudował przewagę wynoszącą siedem sekund. Zampieri musiał tymczasem odpierać jeszcze ataki zdeterminowanego kierowcy zespołu Comtec – Stefano Colettiego, ale udało mu się zdobyć drugie miejsce. Jest to jego najwyższy finisz w tym sezonie.

    „Prowadzenie bolidu było dzisiaj przyjemnością” – powiedział Guerrieri. „Musiałem cisnąć na początkowych okrążeniach, ponieważ Zampieri i Coletti byli bardzo blisko. Muszę również podziękować chłopakom za dobry pit-stop. Na ostatnich trzech okrążeniach zacząłem tracić hamulce. Był to problem tylko w drugim zakręcie i w nawrocie, jednak miałem wystarczającą przewagę i pojechałem bezpiecznie”.

    Coletti naciskał na Zampieriego aż do fazy pit-stopów – na 12 okrążeniu obaj kierowcy wjechali koło w koło w nawrót. Z widoczną przewagą w prędkości, Coletti zdecydował się zostać na torze trzy okrążenia dłużej niż Zampieri i wykonał swój postój na 16 okrążeniu. Jednakże mały błąd okazał się bardzo kosztowny. „Popełniłem błąd zaraz przed moim pit-stopem” – powiedział Coletti. „Pojechałem szeroko w zakręcie i straciłem około dwie sekundy. Bez tego jestem pewien, że finiszowałbym na drugim miejscu”.

    Kierowca Draco – Nathanael Berthon zdobył czwarte miejsce, pomimo tego, iż był oskarżony przez Epsilon Euskadi o wypchnięcie z toru ich kierowcy – Alberta Costy na pierwszym okrążeniu. Popołudnie dla Costy okazało się wyjątkowo złe, gdy później złapał gumę po kontakcie z Nelsonem Panciaticim. Michaił Aloszyn powiększył swoją przewagę w mistrzostwach do ośmiu punktów po zdobyciu mocnego piątego miejsca dla ekipy Carlin. Rosjanin zyskał na słabym wyścigu jego najbliższego rywala w walce o tytuł – Daniela Ricciardo.

    Zwycięzca pierwszego wyścigu nie zdobył punktów po otrzymaniu kary przejazdu przez boksy za przekroczenie dozwolonej prędkości 60 km/h w pit-lane. Był to drugi taki przypadek tego dnia. „Rano już myślałem, że był to problem, ponieważ zmierzono mi 10 km/h ponad limit” – powiedział Ricciardo, „Zazwyczaj jestem zbyt ostrożny. Nie możemy pobrać danych na chwilę obecną, jednak mówią, że jechałem 73 km/h, podczas gdy w bolidzie widziałem 56 km/h. Włączyłem limiter normalnie, daleko przed linią. Zmieniliśmy w nocy silnik, więc może jest problem z transponderem”.

    Partner zespołowy Ricciardo, tegoroczny mistrz brytyjskiej Formuły 3 – Jean-Eric Vergne uzupełnił czołową szóstkę. Francuz zaprezentował mocne tempo i sporo podskoczył z 14 pozycji na starcie, zyskując również na wielu błędach swoich rywali. Najlepszy rezultat kwalifikacyjny w Formule Renault 3.5 Grega Mansela, czwarte miejsce, nie przełożył się na dobre miejsce w wyścigu z powodu kontaktu z Jonem Lancasterem w drugim zakręcie na pierwszym okrążeniu.

    Aktualizacja: Świetny weekend Daniela Zampieriego został zniszczony po wyścigu, gdy okazało się że bolid Włocha waży o 2 kg mniej niż wymaga tego regulamin. W efekcie tego kierowca Ferrari Driver Academy został wykluczony z wyścigu i odebrano mu wszystkie zdobyte dzisiaj punkty.

    FR3.5/V8 > 2010 > Hockenheim 2, Hockenheimring - 4,574 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 25Esteban GuerrieriISR RacingDallara Renault 3.53146:47,92515
    2. 18Stefano Coletti (D)Comtec RacingDallara Renault 3.531+0:05,89112
    3. 1Nathanael Berthon (D)Draco RacingDallara Renault 3.531+0:11,11210
    4. 3Michaił AloszynCarlinDallara Renault 3.531+0:13,9058
    5. 7Jean-Eric Vergne (D)Tech 1 RacingDallara Renault 3.531+0:14,4366
    6. 23Sten PentusFortec MotorsportDallara Renault 3.531+0:24,9875
    7. 26Filip SalaquardaISR RacingDallara Renault 3.531+0:25,7414
    8. 24Jon LancasterFortec MotorsportDallara Renault 3.531+0:29,1273
    9. 2Julian LealDraco RacingDallara Renault 3.531+0:29,7722
    10. 11Federico LeoPonsDallara Renault 3.531+0:35,9501
    11. 8Daniel Ricciardo (D)Tech 1 RacingDallara Renault 3.531+0:36,723
    12. 10Nelson Panciatici (D) Lotus Racing Junior TeamDallara Renault 3.531+0:46,583
    13. 16Keisuke KunimotoEpsilon EuskadiDallara Renault 3.531+1:02,956
    14. 29Bruno Mendez (D)FHV Interwetten.comDallara Renault 3.531+1:03,222
    15. 6Jan Charouz (D)P1 MotorsportDallara Renault 3.531+1:26,765
    16. 9Danił Mowe Lotus Racing Junior TeamDallara Renault 3.531+1:28,321
    17. 15Albert Costa (D)Epsilon EuskadiDallara Renault 3.5301 okr.
    18. 28Victor Garcia (D)KMP RacingDallara Renault 3.5292 okr.
    Niesklasyfikowani
    27Anton NiebylickijKMP RacingDallara Renault 3.512
    30Sergio Canamasas (D)FHV Interwetten.comDallara Renault 3.512
    5Walter Grubmüller (D)P1 MotorsportDallara Renault 3.58
    17Greg MansellComtec RacingDallara Renault 3.51
    Nie wystartowali
    4Jake Rosenzweig (D)CarlinDallara Renault 3.50
    Zdyskwalifikowani lub wykluczeni
    12Daniel Zampieri (D)PonsDallara Renault 3.5310h46m51,547
    Pole position: Esteban Guerrieri (ISR Racing) - 1:26,415
    Najszybsze okrążenie: Esteban Guerrieri (ISR Racing) - 1:28,921 na 15 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: Autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Pointrox, 05.09.2010 22:01[!]
    Zampieri zdyskwalifikowany za zbyt niską wagę bolidu.
    Mój ulubieniec Coletti znowu wysoko :)
    Aloszyn utrzymuje w miarę bezpieczny odstęp do Ricciardo.
    yaper, 06.09.2010 17:11[!]
    Guerrieri mi w tym sezonie imponuje. Jak zdobędzie mistrza w tym sezonie z obecną stratą do lidera to mi cenka opadnie :D A ma na to niemałe szanse. Aljoszyn jeździ ostatnio bez błysku i żyje z przewagi jaką wypracował na początku sezonu. Ricciardo to cholernie szybki i niebezpieczny kierowca, ale i jemu zdarzają się fatalne weekendy. Argentyńczyk jest za to niemal bezbłędny i prawie każdy jego start to podium - coś niesamowitego. Pomyśleć, że nie stratował we wszystkich wyścigach :D Rząd Argentyński powinien pompować kasę w jego karierę, a nie jakiegoś zakurzonego Jose Marię Lopeza :P
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca