|
|
|
|
|
|
Huertas wygrywa na zalanym Motorland Aragon | |
Carlos Huertas wygrał drugi wyścig World Series by Renault na zalanym torze Motorland Aragon.
Warunki na torze były od samego początku ciężkie, ponieważ kierowców przywitał na polach startowych dosyć mocny deszcz. Huertas, który był największym zaskoczeniem podczas dzisiejszych kwalifikacji, awansował na czoło stawki po tym, jak ruszający z pole position Norman Nato wypadł z toru na pierwszym okrążeniu.
Na czwartym kółku pojawił się na torze samochód bezpieczeństwa i kiedy tylko z niego zjechał, Stoffel Vandoorne rozpoczął walkę o drugą pozycję z Sergiejem Sirotkinem. Taki rozwój wydarzeń był na rękę Huertasowi, który z każdym okrążeniem co raz bardziej powiększał swoją przewagę.
Czwarty na mecie pojawił się Will Stevens, piąty Nico Muller, a szósty Nigel Melker, który zrzucił na siódme miejsce Antonio Felixa da Costę okrążenie przed metą. Lider mistrzostw – Kevin Magnussen, ukończył zmagania na dziewiątym miejscu, za które wywalczył dwa punkty.
•FR3.5/V8 > 2013 > Hiszpania 1/2, Motorland Aragon - 5,345 km | | | | | P. | # | Kierowca | Nar. | Zespół | Samochód | Okr. | Czas/strata | Pkt. |
|
1. | 11 | Carlos Huertas | | Carlin | Dallara T12 Renault | 14 | 33:19,005 | 25 |
2. | 7 | Siergiej Sirotkin (D) | | ISR Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +0:11,921 | 18 |
3. | 5 | Stoffel Vandoorne (D) | | Fortec Motorsports | Dallara T12 Renault | 14 | +0:16,429 | 15 |
4. | 21 | Will Stevens | | P1 by Strakka Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +0:24,691 | 12 |
5. | 18 | Nico Muller | | International Draco Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +0:26,826 | 10 |
6. | 2 | Nigel Melker | | Tech 1 Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +0:36,735 | 8 |
7. | 3 | Antonio Felix da Costa | | Arden Caterham | Dallara T12 Renault | 14 | +0:42,074 | 6 |
8. | 17 | Andre Negrao | | International Draco Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +0:44,125 | 4 |
9. | 20 | Kevin Magnussen | | DAMS | Dallara T12 Renault | 14 | +0:44,988 | 2 |
10. | 9 | Marco Sorensen | | Lotus | Dallara T12 Renault | 14 | +0:55,215 | 1 |
11. | 1 | Michaił Aloszyn | | Tech 1 Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +1:00,192 | |
12. | 12 | Jazeman Jaafar (D) | | Carlin | Dallara T12 Renault | 14 | +1:00,787 | |
13. | 28 | Yann Cunha | | AV Formula | Dallara T12 Renault | 14 | +1:17,038 | |
14. | 22 | Matias Laine (D) | | P1 by Strakka Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +1:22,401 | |
15. | 15 | Danił Mowe | | Comtec Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +1:34,292 | |
16. | 16 | Lucas Foresti | | Comtec Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +1:36,191 | |
17. | 6 | Oliver Webb | | Fortec Motorsports | Dallara T12 Renault | 14 | +1:44,026 | |
18. | 4 | Pietro Fantin (D) | | Arden Caterham | Dallara T12 Renault | 14 | +1:45,955 | |
19. | 25 | Zoel Amberg | | Pons Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +1:48,671 | |
20. | 19 | Norman Nato (D) | | DAMS | Dallara T12 Renault | 14 | +1:55,868 | |
21. | 26 | Nikołaj Marcenko | | Pons Racing | Dallara T12 Renault | 14 | +2:10,822 | |
22. | 24 | Matheo Tuscher (D) | | Zeta Corse | Dallara T12 Renault | 13 | 1 okr. | |
|
Niesklasyfikowani | |
| 8 | Christopher Zanella (D) | | ISR Racing | Dallara T12 Renault | 9 | | |
| 23 | Mihai Marinescu | | Zeta Corse | Dallara T12 Renault | 5 | | |
| 27 | Arthur Pic | | AV Formula | Dallara T12 Renault | 1 | | |
| 10 | Marlon Stockinger (D) | | Lotus | Dallara T12 Renault | 0 | | |
| |
|
Źródło: autosport.com
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|