F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Ellinas wygrywa drugi wyścig FR 3.5 na Nurburgringu
    Paweł Zając, 13 wrze?nia 2015<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

    Tio Ellinas świetnie poradził sobie z trudnymi i zmieniającymi się warunkami, dzięki czemu wygrał drugi wyścig Formuły Renault 3.5 na torze Nurburgring. Cypryjczyk poprowadził dublet dla ekipy Strakka Racing, gdyż Gustav Malja finiszował 2,2 sekundy za nim.

    Wyścig rozpoczął się na torze, który w większości był suchy, jednak mokre plamy zaowocowały różnymi doborami opon. Ostatecznie nawierzchnia stała się sucha, jednak nie do końca wyścigu, gdyż opady powróciły na 4 okrążenia przed końcem.

    Startujący z pierwszego pola Rowland zdecydował się na slicki, co zaowocowało wolnym startem w porównaniu do kierowców ruszających na mokrych gumach. Jego szanse na dobry wynik przepadły jednak ostatecznie dopiero po zbyt późnym pit stopie, który nastąpił dopiero po neutralizacji wywołanej zatrzymaniem się Aureliena Panisa w pierwszym zakręcie.

    Podium uzupełnił junior McLarena, Nyck de Vries, któremu udało się pokonać rywali dzięki strategii oraz pit stopowi tuż przed neutralizacją. Czwarty był Alfonso Celis, przed Orudżewem, Stonemanem, który także nie zjechał przed samochodem bezpieczeństwa oraz Stockingerem. Czołową dziesiątkę uzupełnili Binder, Fantin i Oliver Rowland.

    FR3.5/V8 > 2015 > Niemcy 2, Nurburgring - 5,148 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 11Tio Ellinas (D)Strakka RacingDallara T12 Renault2242:32,50625
    2. 12Gustav Malja (D)Strakka RacingDallara T12 Renault22+0:02,24018
    3. 1Nyck de Vries (D)DAMSDallara T12 Renault22+0:04,43015
    4. 15Alfonso Celis JrAV FormulaDallara T12 Renault22+0:11,01612
    5. 6Jegor Orudżew (D)Arden MotorsportDallara T12 Renault22+0:14,10910
    6. 2Dean Stoneman (D)DAMSDallara T12 Renault22+0:17,7938
    7. 10Marlon StockingerLotusDallara T12 Renault22+0:21,1876
    8. 40Rene BinderPons RacingDallara T12 Renault22+0:23,4614
    9. 19Pietro FantinDraco RacingDallara T12 Renault22+0:29,8032
    10. 4Oliver RowlandFortec MotorsportsDallara T12 Renault22+0:30,2401
    11. 9Mathieu VaxiviereLotusDallara T12 Renault22+0:34,088
    12. 20Bruno Bonifacio (D)Draco RacingDallara T12 Renault22+0:35,926
    13. 39Yu Kanamaru (D)Pons RacingDallara T12 Renault22+0:37,609
    14. 26Tom Dillmann (D)Carlin Dallara T12 Renault22+0:40,166
    15. 16Beitske VisserAV FormulaDallara T12 Renault22+0:51,188
    16. 25Sean Gelael (D)Carlin Dallara T12 Renault22+1:24,729
    17. 3Jazeman JaafarFortec MotorsportsDallara T12 Renault211 okr.
    18. 17Roy Nissany (D)Tech 1 RacingDallara T12 Renault211 okr.
    Niesklasyfikowani
    18Aurelien Panis (D)Tech 1 RacingDallara T12 Renault5
    5Nicholas LatifiArden MotorsportDallara T12 Renault1
    Pole position: Oliver Rowland (Fortec Motorsports) - 1:40,637
    Najszybsze okrążenie: Tom Dillmann (Carlin) - 1:43,306
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Kamikadze2000, 13.09.2015 19:02[!]
    Jak słaby jest tegoroczny sezon i jej stawka, tak ten wyścig na prawdę można zaliczyć do najlepszych w ogóle w tym roku, jeżeli chodzi o samochodówki. :) Vaxiviere upododał sobie jak widzę miejsce za Rowland'em. No cóż, Brytyjczyk na obecną chwilę pewnie jedzie po majstra. Francuz musiałby odrabiać, ale albo sam spapra, a jak nie, to jego zespół. ;)

    Co do samej serii - FR3.5 podupadła wyraźnie... może przyda jej się rozbrat z Renówką, która jest już chyba przeklęta w wyścigach single-seater... ;) Szkoda, że mistrz nie dostanie w przyszłym roku tyle samo punktów, co czempion GP2 i F2, bo notowania serii jeszcze bardziej polecą. Jest słabo, a teraz może być tylko gorzej, a szkoda...
    Adakar, 13.09.2015 23:01[!]
    @Kamikadze2000 Kamikadze jak rozbrat z dostawca ma byc pomoca dla serii ?
    Przeciez to w Renault seria ma swoje korzenie. Co wiecej seria ma dwie ... matki.
    Krotka historia.
    Ta seria, bujczucnie zwaca sie "World Series" narodzila sie z hiszpanskiej Formuly Renault i silniki Nissana wsadzane tam od 1998 do podwozi Coloni przypominaly bolidy Formuly Palmer Audi.
    Bolidy stawaly sie coraz bardziej plaskie i szerokie, przypominajac Formule 1 z poczatku lat 90tych. ale seria ciagle byla "hiszpanska", chociazby za sprawa sponsora -> Telefonica czy Fortuna. Z tego co pamietam, dali tez "pomysl" na Superleague Formula bo jak sie R.Zonta scigal to FC Barcelona czy inny klub ich sponsorowal...

    A pamietacie taki "format" wyscigowy na EuroSport pod tytulem "Super Racing Weekend" ? Tam bylo i GT, SuperTouringi i wlasnie Formuly. Tyle ze Renault samo "stworzylo" kolejny twor pod tytulem Formula Renault V6 Eurocup. Przetrwal 2 lata a pozniej polaczyly sie oba formaty i powstalo to co dzis mamy czyli World Series by Renault z bolidamy Dallary.
    przy Formula Renault V6 Eurocup bylo tez "world series lights". Ogolnie te bolidy to byly podpomowane bolidy Formuly Renault 2.0.

    Anyway, bez producenta dostarczajacego silniki i sponsora strategicznego, skoncza jak Formula 3000 albo Formula2. Nie wspominajac o A1GP czy Superleague i GrandPrix Masters.

    Renault woli sie bawic swoimi "bolidami" na baterie majac wylacznosc z FIA na prowadzenie calej eko-serii pod swoim logo.
    L00Kass, 14.09.2015 03:45[!]
    Rowland jakby na wlasne życzenie. Vaxiviere też sie ślizgał, ale wyścig fenomenalny! Heh, rozbrat serii z Renault. Ciekawe co z Lotusem...
    Kamikadze2000, 14.09.2015 19:44[!]
    @Adakar - Renault już ewidentnie ma wyrąbane na tą serie. Powoli zwijają manatki. Wiec jeżeli znajdzie sie ktoś, kto bedzie chciał na nowo "wskrzesić" te serie, to tym lepiej dla niej. Dzieki za przedstawienie historii, a raczej przypomnienie, bo znam ją. :) Sam Alonso stawiał tam pierwsze kroki w wyścigach samochodowych i był mistrzem w 1999 roku.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca