F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Nowy samochód GP3 przeszedł pierwsze testy
    Paweł Zając, 13 lipca 2012<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Organizatorzy GP3 poinformowali, że samochód, który będzie używany w przyszłym sezonie, ma już za sobą pierwsze testy.

    Za kierownicą poprawionego bolidu zasiadł były kierowca GP2, Ben Hanley, który po shakedownie na torze Varano odbył dwa dni testów na francuskim Magny-Cours.

    Didier Perrin, dyrektor techniczny serii, przyznał, że pierwsze jazdy skupiały się przede wszystkim na silniku, gdyż w przyszłym roku zawodnicy będą korzystać z jednostek wolnossących, a obecne silniki turbo pójdą w odstawkę.

    „Testy w Magny-Cours skupiały się na znalezieniu odpowiedniej strategii wspólnej pracy dla silnika i skrzyni biegów” – powiedział Perrin. „Na tak wczesnym etapie rozwoju silnik i skrzynia biegów są kluczowe. Podczas kolejnych testów będziemy pracować nad osiągami samochodu, więc podczas kolejnego kroku zajmiemy się aerodynamiką. Musimy sprawdzić czy dane z tunelu aerodynamicznego Dallary znajdą odzwierciedlenie na torze”.

    Hanley przyznał, że jest pod wrażeniem samochodu, który zostanie pokazany publicznie podczas ostatniej rundy na torze Monza. „Przejściu na silniki V6 towarzyszy spory wzrost mocy” – powiedział Brytyjczyk. „Mocno poprawił się też jego dźwięk, naprawdę dostrzegłem to podczas jazdy. Samochód jest znacznie trudniejszy w prowadzeniu, trzeba jechać na krawędzi i myślę, że jazda nowym bolidem będzie znacznie przyjemniejsza. Wizualnie również jest lepiej, więc to zdecydowanie poprawi poziom serii”.

    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    michal132, 13.07.2012 21:06[!]
    ja pier.... wszystkie serie się rozwijają a F1 uwstecznia
    Kamikadze2000, 13.07.2012 21:27[!]
    @michal132 - hehehe... życie... ;]

    Cóż, Hanley jak widac dorabia na testach. W sumie dobra opcja - 30-cha na karku i bez perspektyw. To dobra praca. :) Nowe bolidy są mocniejsze i fajnie, że tak jest. Luka między nimi, a GP2 jest ciut przydłuuga. ;]
    katinka, 13.07.2012 22:19[!]
    Zapowiada się nieźle w GP3, 400 KM, czyli o 120 więcej, Pirelki zblizone do tych z GP2 i F1, nowy nos i pokrywa silnika. Zobaczymy jak szybko kierowcy przyzwyczają sie do tych nowych bolidów, maja być szybsze o 3-4 sek na kółku. Ciekawe też, jak będą się prezentowały na torze, bo obecne jak dla mnie pod żadnym względem nie umywają się do bolidów Loli z AutoGP.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca