F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Na Monzy zaprezentowano nowy samochód GP3
    Paweł Zając, 3 wrze?nia 2015<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

    Przed rozpoczęciem weekendu na Monzy organizatory serii GP3 zaprezentowali nowy samochód, który wejdzie do użytku od przyszłego sezonu.

    Pod pokrywą Dallary GP3/16 znajdzie się zupełnie nowy silnik przygotowany przez Mecachrome. Jednostka V6 o pojemności 3.4 litra ma generować 400 koni mechanicznych, co wraz z poprawioną aerodynamiką ma ułatwić wyprzedzanie. Najbardziej rzucającą się w oczy modyfikacją w tym zakresie jest nowy nos, który jest bardziej spiczasty i niżej ulokowany.

    Zmiany nie ominęły także samego monokoku, który ma teraz ułatwić jazdę wyższym kierowcom. Ponadto poprawiono przednie i tylne struktury zderzeniowe, co ma wznieść bezpieczeństwo na obecne standardy Formuły 1. Samochód testowano jak na razie podczas pięciu dni jazd na Magny-Cours oraz Circuit de Catalunya. Zespoły mają otrzymać nową maszynę na początku sezonu 2016.

    „Jestem zadowolony z nowej generacji samochodu. Pierwsze dwie sprostały oczekiwaniom w postaci przygotowania kierowców na kolejne kroki kariery” – powiedział szef serii, Bruno Michel. „Podczas procesu projektowania skupiliśmy się na trzech obszarach. Pierwszym jest poprawa aerodynamiki, która ułatwi wyprzedzanie oraz zwiększy widowisko. Szukaliśmy także rozwiązań, które będą sensowne pod względem kosztów. Ponadto bolid GP3/16 spełnia najnowsze wymagania bezpieczeństwa F1, co jest jednym z naszych najważniejszych celów. Jesteśmy pewni, że nowy bolid przez kolejne trzy lata będzie przyciągał kierowców chcących dostać się do królowej sportów motorowych”.


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    kabans, 03.09.2015 20:44[!]
    Bardzo dobrze wygląda w tym malowaniu
    matinson, 03.09.2015 20:47[!]
    @kabans Racja, zresztą od dłuższego czasu mam wrażenie, że wszystkie auta GP3 są bezbarwne i niczym się od siebie nie różnią. Nawet te czerwone, swoją drogą też przynajmniej dwa zespoły mają takie malowania.

    A co do artykułu, to w tym sezonie w GP3 według mnie i tak jest więcej akcji niż w latach poprzednich.
    I to nie tylko ze względu na emocje związane z Polakami.
    rno2, 04.09.2015 09:32[!]
    silnik 3,4 litra? Ogłupieli? Jean Todt powinien wymusić 0,8 litra i tylne światełko na dynamo, żeby było pro eko...
    nygga, 04.09.2015 20:19[!]
    jest piękny

    ile pali na 100km?
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca