F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Rast ponownie wygrywa w Bahrajnie, Giermaziak czternasty
    Paweł Zając, 14 marca 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Rene Rast wygrał drugi wyścig Porsche Supercup w Bahrajnie, wywożąc tym samym z toru Sakhir komplet 44 punktów. Podium uzupełnili Jeroen Bleekemolen oraz Nick Tandy. Zawodnicy Verva Racing Team niestety spisali się gorzej niż w sobotę. Kuba Giermaziak był czternasty, Robert Lukas dwudziesty.

    Start należał do Rasta i Bleekemolena. Zawodnicy zespołu Al Faisal Lechner nie pozostawili rywalom żadnych szans i prowadzili już w pierwszym zakręcie. Na dalszych pozycjach znaleźli się Nick Tandy i Stefan Rosina. Polakom niestety znów nie udał się start. Giermaziak w pierwszym zakręcie był 16, a Lukas 20.

    Na pierwszym okrążeniu jak zwykle sporo się działo. Jan Seyffarth obrócił się uderzony przez Siso Cunilla i do końca wyścigu musiał jechać z uszkodzonym zderzakiem. Polacy szybko rzucili się do odrabiania strat. Już na drugim okrążeniu Kuba był czternasty, a Robert szesnasty. Trzecie okrążenie upłynęło pod znakiem ostrej walki. Rober Lukas stracił swoją pozycję i spadł na dwudzieste miejsce. Rosina zaczął przymierzać się do Tandy'ego. Anglik musiał ostatecznie uznać wyższość Słowaka.

    Dodatkowo Sascha Maassen zaczął atakować jadącego na 10 miejscu Jana Seyffartha. Początek czwartego okrążenia był dość pechowy dla Lukasa. Polak trochę zbyt optymistycznie zaatakował jadącego przed nim arabskiego kierowcę. Zawodnik z Bielska-Białej próbował wyprzedzić od wewnętrznej. Kiedy był na wysokości mniej więcej trzech czwartych samochodu rywala, ten zamknął mu drzwi, samemu się obracając na wyjściu z zakrętu i zmuszając Lukasa do zatrzymania się na torze. Na szczęście żaden z samochodów nie ucierpiał i obaj mogli kontynuować zmagania.

    Na półmetku w czołówce było bez zmian. Rast powiększał swoją przewagę i zawodnicy z przodu stawki jechali dość spokojnie. W środku stawki Maassen w końcu wyprzedził Seyffartha, a ten manewr zapoczątkował ostrą walkę o pozycje od 8 do 13. Giermaziak nadal był czternasty, a Lukas po incydencie z wcześniejszego okrążenia spadł na ostatnią pozycję. Kolejne dwa okrążenia to walka kierowców w okolicach dziesiątego miejsca. W tym czasie Lukas przebił się na 21 pozycję. Giermaziak nadal był czternasty, utrzymując przez cały czas mniej więcej równą stratę do jadącego przed nim Al Khalifa.

    Na ósmym kółku Nick Tandy odzyskuje stracone wcześniej na rzecz Rosiny trzecie miejsce. Polacy utrzymują swoje pozycje, a w okolicach 10 miejsca toczy się ciągła walka. Na przedostatnim okrążeniu Maassen wyprzeda Sebastiaana Bleekemolena w 19 zakręcie. Robert Lukas przesuwa się o kolejne oczko i wskakuje na 20 pozycję, na której zakończy wyścig. Wygrywa Rast, przed Jeroenem Bleekemolenem i Nickiem Tandym. Giermaziak finiszuje czternasty, a na ostatnich metrach Jan Seyffarth podejmuje atak na Patricka Huismana i wskakuje na 11 miejsce.

    Kuba Giermaziak: „Cóż. zawaliłem start, będę musiał nad tym popracować podczas testów. Na pierwszym okrążeniu najechałem na jakieś części, które odpadły z samochodu Seyffartha, co całkowicie zmieniło mi geometrię. Na prostej miałem skręconą kierownicę o 45 stopni, ale ogólnie nie umiałem sobie poradzić z samochodem na wyścigu. Dojeżdżałem do rywali na prostej i później na wyjściu z zakrętów musiałem walczyć z autem. Będziemy musieli zmienić ustawienia przed następnym wyścigiem. Ogólnie jesteśmy trochę rozczarowali, bo po treningu i kwalifikacjach liczyliśmy na więcej. Jednak przed Barceloną będziemy mieli kilka dni testów i liczę, że będziemy mogli na stałe wejść do top 10”.

    Rywalizację na torze w Bahrajnie bezapelacyjnie wygrał Rast, zdobywając komplet punktów. Kuba Giermaziak podczas pierwszej rundy Porsche Supercup zdobył siedem oczek, a Robert Lukas sześć. Teraz kierowcy pucharu mają przerwę i ponownie pojawią się na torze podczas pierwszego europejskiego Grand Prix Formuły 1, które odbędzie się 9 maja na torze w Barcelonie.

    Porsche Supercup > 2010 > Bahrajn 2, Sakhir - 6,299 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 16Rene RastAl Faisal Lechner RacingPorsche 911 GT31025:51,07720
    2. 17Jeroen BleekemolenAl Faisal Lechner RacingPorsche 911 GT310+0:02,17118
    3. 1Nick Tandy (D)Konrad MotorsportPorsche 911 GT310+0:04,49416
    4. 4Stefan RosinaLechner RacingPorsche 911 GT310+0:07,02914
    5. 15Norbert SiedlerVeltins MRS RacingPorsche 911 GT310+0:09,06712
    6. 8Matt HallidaySANITEC GILTRAP RacingPorsche 911 GT310+0:09,56110
    7. 3Alessandro ZampedriLechner RacingPorsche 911 GT310+0:19,6349
    8. 6Tim Bridgman (D)Schnabl Engineering Parker RacingPorsche 911 GT310+0:28,6728
    9. 18Sascha MaasenTeam Abu Dhabi by TolimitPorsche 911 GT310+0:30,7337
    10. 11Sebastiaan BleekemolenBleekemolen Harders Plaza RacingPorsche 911 GT310+0:33,2156
    11. 14Jan SeyffarthVeltins MRS RacingPorsche 911 GT310+0:34,4905
    12. 21Patrick HuismanKonrad MotorsportPorsche 911 GT310+0:34,5314
    13. 30Salman Al KhalifaLechner RacingPorsche 911 GT310+0:35,123
    14. 10Kuba Giermaziak (D)VERVA Racing TeamPorsche 911 GT310+0:36,0333
    15. 19Sean EdwardsTeam Abu Dhabi by TolimitPorsche 911 GT310+0:37,5742
    16. 7William LanghorneSANITEC GILTRAP RacingPorsche 911 GT310+0:40,2221
    17. 31Abdulaziz Al FaisalAl Faisal Lechner RacingPorsche 911 GT310+0:45,979
    18. 12Robert van den BergBleekemolen Harders Plaza RacingPorsche 911 GT310+0:49,417
    19. 33Bandar AlesayiGT3 Cup Challenge Middle EastPorsche 911 GT310+0:51,412
    20. 9Robert Lukas (D)VERVA Racing TeamPorsche 911 GT310+0:58,063
    21. 20Khaled Al Qubaisi (D)Team Abu Dhabi by TolimitPorsche 911 GT310+1:00,097
    22. 32Fahad AlgosaibiGT3 Cup Challenge Middle EastPorsche 911 GT310+1:08,134
    23. 22Christian Engelhart (D)SANITEC GILTRAP RacingPorsche 911 GT391 okr.
    Niesklasyfikowani
    5Niall Breen (D)Schnabl Engineering Parker RacingPorsche 911 GT31
    2Siso CunillKonrad MotorsportPorsche 911 GT30
    Pole position: Rene Rast (Al Faisal Lechner Racing) - 2:30,849 (+2 pkt.)
    Najszybsze okrążenie: Rene Rast (Al Faisal Lechner Racing) - 2:33,928 na 3 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    opooona ;S, 14.03.2010 23:11[!]
    Wyścig ciekawy ,tylko szkoda że Robertowi poszło nie najlepiej ,Kuba całkiem .całkiem
    Powodzenia w następnym wyścigu.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca