F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Sirotkin wygrywa na zakończenie sezonu
    Paweł Zając, 24 wrze?nia 2012<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Sergiej Sirotkin wygrał ostatni tegoroczny wyścig Auto GP na torze Sonoma. Podium uzupełnili Adrian Quaife-Hobbs i Sergio Campana.

    Rosjanin już podczas startu awansował o jedną pozycję, a dobry pit stop przeprowadzony na początku piątego okrążenia pozwolił mu wrócić na tor przed Quaife-Hobbsem.

    Tegoroczny mistrz z każdym okrążeniem delikatnie tracił do lidera i kwestia zwycięstwa rozstrzygnęła się już na szóstym okrążeniu. Walki nie brakowało natomiast za ich plecami. Sergio Campana szarżą przedzierał się w górę stawki i po wyprzedzeniu Spavone i Varhauga zapewnił sobie najniższy stopień podium na cztery okrążenia przed metą. Na tym etapie Włoch miał już 15 sekund straty do Sirotkina, więc dogonienie liderów nie było możliwe.

    Czwarty na mecie był Antonio Spavone, który musiał bronić się przed szaleńczymi atakami Pala Varhauga. Na szóstej pozycji linię mety minął Daniel de Jong, który w końcówce poradził sobie z Maksimem Sniegirowem. Trzy punkty za ósme miejsce zgarnęła Pippa Mann. Brytyjka jako ostatnia zjechała na zmianę opon i dzięki temu przez kilka okrążeń znajdowała się na czele wyścigu. Czołową dziesiątkę zamknęli Dracone i La Rosa, który rozbił się już za linią mety.

    Antonio Pizzonia, który zdominował rundę w Brazylii, nie zaliczy występu w USA do udanych. Były kierowca F1 we wczorajszym wyścigu miał wypadek, a dziś musiał się wycofać przez problemy z bolidem. Do mety nie dojechali także Ricci, Serenelli, Cipriani oraz Kotaro Sakurai, który nie ruszył ze swojego pola startowego.

    Auto GP World Series > 2012 > Stany Zjednoczone 2, Sonoma - 4,024 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 12Siergiej Sirotkin (D)Euronova RacingLola B05/522133:12,87920
    2. 10Adrian Quaife-Hobbs (D)Super Nova InternationalLola B05/5221+0:03,27215
    3. 8Sergio CampanaZele RacingLola B05/5221+0:18,61512
    4. 23Antonio SpavoneOmbra RacingLola B05/5221+0:28,69510
    5. 7Pal Varhaug (D)Virtuosi UKLola B05/5221+0:30,7318
    6. 32Daniel de JongManor MP MotorsportLola B05/5221+0:31,3226
    7. 3Maksim Sniegirow (D)Campos RacingLola B05/5221+0:38,0454
    8. 1Pippa MannCampos RacingLola B05/5221+1:12,7643
    9. 6Francesco DraconeVirtuosi UKLola B05/5221+1:13,0922
    10. 71Michele la RosaTeam MLR71Lola B05/5221+1:23,1051
    Niesklasyfikowani
    5Giacomo RicciTeam MLR71Lola B05/5214
    9Antonio PizzoniaZele RacingLola B05/5211
    45Giancarlo Serenelli (D)Ombra RacingLola B05/528
    2Giuseppe CiprianiCampos RacingLola B05/527
    14Kotaro SakuraiEuronova Racing Lola B05/520
    Najszybsze okrążenie: Daniel de Jong (Manor MP Motorsport) - 1:27,691 (+1 pkt.)
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Kamikadze2000, 24.09.2012 09:33[!]
    W przyszłym roku oczekuje Sirotkina zobaczyć w GP3. :)
    matinson, 24.09.2012 12:11[!]
    @Kamikadze2000 A ja oczukuje GP2 dla Varhauga i Quaife-Hobbsa.
    katinka, 24.09.2012 12:43[!]
    Ciekawy wyścig AGP na zakończenie sezonu. Liczę, że w przyszłym, z nowymi bolidami wyścigi w tej serii będą jeszcze fajniejsze i więcej kierowców na starcie. Gratulacje dla Adriana za mistrzostwo.

    @Kamikadze2000, też jestem ciekawa co w 2013 z Sirotkinem, może jeszcze rok w Auto GP i mistrzostwo? Bo na GP3 chyba będzie musiał mieć więcej kasy. No i właśnie gdzie, w jakiej serii zaczepi się Quaife-Hobbs, bo z kolei u niego kolejny rok tutaj, to raczej strata, a w GP3 już się chyba ścigał. A Pal tutaj sobie całkiem dobrze radził, aż szkoda, że w 2011 został w GP2 tak zdemolowany przez Groszka.
    Adam2iak, 24.09.2012 13:07[!]
    @matinson
    Wolałbym Adriana w FR3.5, tam chyba lepiej możnaby zweryfikować jego umiejętności.
    Kamikadze2000, 24.09.2012 15:24[!]
    @katinka - nie wiem, czy GP3 jest droższe od tej serii. Bolidy są słabsze i wyścigi są tylko w Europie. Ale to prawdziwa seria juniorska, a nie jakiś tam twór prze-ambitnych osobistości. Pal został zdemolowany przez Romka, bo Norweg jest cienki, jak polsilver. Może wróci mocniejszy, ale jego wyniki tutaj są żadnym wyznacznikiem. Sergiej to żółtodziób w tak mocnym bolidzie i jedynie Quaife-Hobbs jakoś wygląda. Reszta to słabeusze. Tylko tutaj Serenelli może otrzeć się o podium. ;] Ktoś narzeka na GP2?? Niech spojrzy na AutoGP - seria nie ma racji bytu i oby szybko zniknęła. Pzdr ;)

    P.S. Na prawdę sądzisz, że Adrian zostałby w tej serii jeszcze na jeden rok?? ;)
    katinka, 25.09.2012 08:20[!]
    @Kamikadze2000, a Ty znowu swoje ;) Ja mam nadzieję, że AGP zostanie, maja fajne, mocne bolidy i ciekawe wyścigi, FR 3.5 przy tym to nuda. A czasem nawet zdażają się tu talenty jak Groszek czy Sirotkin.
    Nie wiem naprawdę, czy Adrian Quaife-Hobbs jeszcze 1 rok chciałby zostac w tej serii, ale gdyby nie miał żadnej propozycji z GP2 czy nawet GP3, to może by i został w Auto GP. Bo sam powiedz, to chyba lepsza opcja niż turystyki, jesli mierzy sie w GP2 czy F1, co nie? Pozdr :)
    Kamikadze2000, 25.09.2012 10:29[!]
    @katinka - to byłaby najgłupsza możliwa decyzja. Powinien iść do FR3.5, jak nie stać go na GP2. W AutoGP poziom jest żaden i zapewniam Cię, że nic się w tym kierunku nie zmieni. Nikt poważny na tę serię nie patrzy poważnie. Już tyle było tych tworów. Sam fakt, iż mieli duże plany automatycznie ich skreśla - AutoGP World Series - dziękuje bardzo, ale rundy rozmieszczone po całym świecie to głupota w przypadku takiej serii. ;] Pzdr :)
    yaper, 26.09.2012 17:31[!]
    Serenelii dał dobry wyznacznik poziomu tej serii w pierwszym race, gdzie bezproblemowo dowiózł punkty - what was that? :o Mimo to też chcę widzieć, jak Qualfe-Hobbs poradziłby sobie w GP2, Sirotkin obowiązkowo do GP3 - ta seria to idealny test dla kierowców jego maści. Resztę spokojnie można odesłać do wyścigowego lamusa. Varhaug już pokazał na co go stać, a w Auto GP tylko jedzie na doświadczeniu za kierownicą single seaterów.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca