W przyszłym roku oczekuje Sirotkina zobaczyć w GP3. :)
@Kamikadze2000 A ja oczukuje GP2 dla Varhauga i Quaife-Hobbsa.
Ciekawy wyścig AGP na zakończenie sezonu. Liczę, że w przyszłym, z nowymi bolidami wyścigi w tej serii będą jeszcze fajniejsze i więcej kierowców na starcie. Gratulacje dla Adriana za mistrzostwo.
@Kamikadze2000, też jestem ciekawa co w 2013 z Sirotkinem, może jeszcze rok w Auto GP i mistrzostwo? Bo na GP3 chyba będzie musiał mieć więcej kasy. No i właśnie gdzie, w jakiej serii zaczepi się Quaife-Hobbs, bo z kolei u niego kolejny rok tutaj, to raczej strata, a w GP3 już się chyba ścigał. A Pal tutaj sobie całkiem dobrze radził, aż szkoda, że w 2011 został w GP2 tak zdemolowany przez Groszka.
@matinson
Wolałbym Adriana w FR3.5, tam chyba lepiej możnaby zweryfikować jego umiejętności.
@katinka - nie wiem, czy GP3 jest droższe od tej serii. Bolidy są słabsze i wyścigi są tylko w Europie. Ale to prawdziwa seria juniorska, a nie jakiś tam twór prze-ambitnych osobistości. Pal został zdemolowany przez Romka, bo Norweg jest cienki, jak polsilver. Może wróci mocniejszy, ale jego wyniki tutaj są żadnym wyznacznikiem. Sergiej to żółtodziób w tak mocnym bolidzie i jedynie Quaife-Hobbs jakoś wygląda. Reszta to słabeusze. Tylko tutaj Serenelli może otrzeć się o podium. ;] Ktoś narzeka na GP2?? Niech spojrzy na AutoGP - seria nie ma racji bytu i oby szybko zniknęła. Pzdr ;)
P.S. Na prawdę sądzisz, że Adrian zostałby w tej serii jeszcze na jeden rok?? ;)
@Kamikadze2000, a Ty znowu swoje ;) Ja mam nadzieję, że AGP zostanie, maja fajne, mocne bolidy i ciekawe wyścigi, FR 3.5 przy tym to nuda. A czasem nawet zdażają się tu talenty jak Groszek czy Sirotkin.
Nie wiem naprawdę, czy Adrian Quaife-Hobbs jeszcze 1 rok chciałby zostac w tej serii, ale gdyby nie miał żadnej propozycji z GP2 czy nawet GP3, to może by i został w Auto GP. Bo sam powiedz, to chyba lepsza opcja niż turystyki, jesli mierzy sie w GP2 czy F1, co nie? Pozdr :)
@katinka - to byłaby najgłupsza możliwa decyzja. Powinien iść do FR3.5, jak nie stać go na GP2. W AutoGP poziom jest żaden i zapewniam Cię, że nic się w tym kierunku nie zmieni. Nikt poważny na tę serię nie patrzy poważnie. Już tyle było tych tworów. Sam fakt, iż mieli duże plany automatycznie ich skreśla - AutoGP World Series - dziękuje bardzo, ale rundy rozmieszczone po całym świecie to głupota w przypadku takiej serii. ;] Pzdr :)
Serenelii dał dobry wyznacznik poziomu tej serii w pierwszym race, gdzie bezproblemowo dowiózł punkty - what was that? :o Mimo to też chcę widzieć, jak Qualfe-Hobbs poradziłby sobie w GP2, Sirotkin obowiązkowo do GP3 - ta seria to idealny test dla kierowców jego maści. Resztę spokojnie można odesłać do wyścigowego lamusa. Varhaug już pokazał na co go stać, a w Auto GP tylko jedzie na doświadczeniu za kierownicą single seaterów.
|