F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Martin i Makowiecki dominują w Chinach i wygrywają główny wyścig GT1
    Paweł Zając, 4 wrze?nia 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Frederic Makowiecki i Maxime Martin po zwycięstwach w kwalifikacjach i wyścigu kwalifikacyjnym okazali się również najszybsi w wyścigu głównym Mistrzostw Świata GT1 na Ordos i wywiozą z Chin komplet punktów.

    Załoga Forda prowadziła od startu do mety i przez większość czasu jechała niezagrożona. Jedynie przy wyjeździe z boksów, załoga Nissana JRM mocno zbliżyła się kierowców belgijskiej ekipy, jednak ostatecznie nic z tego nie wyszło. Największymi przegranymi wyścigu są David Brabham i Jamie Campbell-Walter, którzy z powodu słabej zmiany kierowców stracili aż cztery pozycje i minęli linie mety jako siódmi.

    Problemy rywali bezlitośnie wykorzystała ekipa Hexis AMR, która jak zwykle popisała się fantastycznymi pit stopami, dzięki którym przeskoczyła nie tylko przed Nissana Sumo Power, ale także przed Astona Martina ekipy Young Driver. Samochody Hexisa uplasowały się na trzecim i czwartym miejscu. Szóste miejsce to Aston, prowadzony przez Stefana Mucke i Darrena Turnera.

    Najwięcej walki toczyło się o pozycję od szóstej w dół. Druga połowa wyścigu upłynęła na walce Labrgohgini All-Inkl.com i Nissana Sumo Power. Włoski bolid znów nie zachwycał tempem, jednak mądra jazda Dominika Schwagera pozwoliła mu na utrzymanie za sobą Davida Brabhama, który szarżował po słabym pit stopie. Nie pomogła mu nawet neutralizacja, przez co musiał zadowolić się zaledwie siódmym miejsce. Za jego plecami finiszowało drugie Lambo niemieckiej ekipy, które z powodu niezgodności samochodu z regulaminem po wyścigu kwalifikacyjnym startowało z końca stawki. Markus Winkelhock wykonał jednak fantastyczną robotę i podczas swojej zmiany przedarł się do pierwszej dziesiątki. Niestety Marc Basseng nie jechał już tak fantastycznym tempem i bardziej skupiał się na bronieniu pozycji niż atakowaniu rywali.

    Zaraz za nimi uplasowali się liderzy klasyfikacji generalnej – Krumm i Luhr, którzy starali się minimalizować straty po słabym wyścigu kwalifikacyjnym. Błędy innych kierowców mocno ułatwiły zadanie i Niemcom udało się wskoczyć na 9. miejsce, dzięki czemu stracili zaledwie dwa oczka ze swojego prowadzenia. O ostatnie punktowane miejsce w wyścigu głównym walczono do samego końca i ostatecznie przypadł on załodze drugiego Forda Marc VDS, która wyprzedziła siostrzaną ekipę Belgian Racing o zaledwie 0.003s.

    Punkty na własne życzenie stracił Michael Rossi, który w samej końcówce wyścigu, tuż po neutralizacji, dodał zbyt dużo gazu na wyścig z zakrętu i obrócił swoją Corvettę. Drugi samochód chińskiej ekipy ukończył wyścig na 12 pozycji. Rywalizacja była zakłócona dwoma neutralizacjami. Pierwsza z nich nastąpiła po tym jak Nick Catsburg wypadł z toru i zakopał się w żwirze, a druga po problemach z tarką na wyścigu z siódmego zakrętu, jednak restarty nie przyniosły zbyt dużych przetasowań w stawce.

    Kolejna runda GT1 już za tydzień na torze Goldenport, który zastępuje odwołaną rundę w Kurytybie. W klasyfikacji prowadzą Luhr i Krumm z przewagą 12 punktów nad Bassengiem i Winkelhockiem. Trzecie miejsce zajmują kierowcy Astona ekipy Hexis – Piccini i Hohenadel, którzy tracą do lidera 17 oczek.

    GT1 Championship > 2011 > Chiny 1 (główny), Ordos - 3,751 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 41Maxime Martin
    Frederic Makowiecki


    Marc VDS Racing TeamFord GT341h01m29,51025
    2. 22Richard Westbrook
    Peter Dumbreck


    JR MotorsportsNissan GT-R34+0:00,78618
    3. 3Stef Dusseldorp (D)
    Clivio Piccione (D)


    Hexis AMRAston Martin DB934+0:05,57015
    4. 4Andrea Piccini
    Christian Hohenadel


    Hexis AMRAston Martin DB934+0:09,90912
    5. 8Darren Turner
    Stefan Mucke


    Young Driver AMRAston Martin DB934+0:11,39710
    6. 37Nicky Pastorelli
    Dominik Schwager


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV34+0:12,0318
    7. 21David Brabham (D)
    Jamie Campbell-Walter (D)


    Sumo Power GTNissan GT-R34+0:12,2746
    8. 38Markus Winkelhock (D)
    Marc Basseng (D)


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV34+0:14,5914
    9. 23Michael Krumm
    Lucas Luhr


    JR MotorsportsNissan GT-R34+0:14,8682
    10. 40Marc Hennerici
    Bas Leinders


    Marc VDS Racing TeamFord GT34+0:20,3211
    11. 10Antoine Leclerc
    Yann Clairay


    Belgian RacingFord GT34+0:20,324
    12. 11Ho-Pin Tung (D)
    Jeroen Den Boer (D)


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z0634+0:20,713
    13. 48Jonathan Kennard (D)
    Christopher Bruck (D)


    DKR EngineeringLamborghini Murcielago R-SV34+0:23,698
    14. 7Tomas Enge
    Alex Müller


    Young Driver AMRAston Martin DB934+0:25,153
    15. 47Benjamin Leuenberger (D)
    Manuel Lauck (D)


    DKR EngineeringLamborghini Murcielago R-SV34+0:26,056
    16. 12Michael Rossi (D)
    Sergio Jimenez (D)


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z0634+0:30,159
    Niesklasyfikowani
    9Christoffer Nygaard
    Jonathan Hirschi


    Belgian RacingFord GT13
    20Enrique Bernoldi
    Nick Catsburg


    Sumo Power GTNissan GT-R2
    Pole position: Frederic Makowiecki (Marc VDS Racing) - 60:57,534
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    witek2403, 04.09.2011 15:41[!]
    Ping-Pong na mecie!!! ;)
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca