F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Audi zdobywa dublet również w głównym wyścigu GT1 na Nogaro
    Paweł Zając, 9 kwietnia 2012<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Stephane Ortelli i Laurens Vanthoor w Audi R8 wygrali również główny wyścig Mistrzostw Świata GT1 na torze Nogaro. Na drugim miejscu ponownie znaleźli się Oliver Jarvis i Frank Stippler, a czołową trójkę uzupełnili Marc Basseng i Markus Winkelhock.

    Tym razem kierowcy ścigali się na suchym torze. Toni Vilander dobrze wystartował i po pierwszym okrążeniu był już drugi. Jeszcze lepiej przez zamieszanie na początku wyścigu przedarł się Frederic Makowiecki, który z ostatniego pola przeskoczył na dziewiąte miejsce. Francuz niedługo cieszył się tą pozycją, gdyż na trzecim okrążeniu musiał się wycofać z powodu problemów z silnikiem. Thurn und Taxis kompletnie zepsuł start i trzecią pozycję zamienił na walkę o 14 miejsce.

    Vilander mimo dobrego startu nie mógł dogonić Audi prowadzonego przez Stephane Ortellego. Co więcej, Fin zaliczył falstart, tak jak Mike Parisy w Porsche, przez co został ukarany karą przejazdu przez boksy. Samochód numer 32 tylko na chwilę stracił prowadzenie, po obowiązkowej zmianie kierowców, na rzecz drugiego Audi. Oliver Jarvis nie był w stanie utrzymać Laurensa Vanthoora za plecami i musiał zadowolić się drugim miejscem.

    Markus Winkelhock próbował gonić Audi, jednak zabrakło mu czasu i ostatecznie stracił 0,7s do Jarvisa. Ekipa All-Inkl.com zaliczyła dobrą zmianę kierowców. O ile Mercedes z numerem 38 wyprzedził Enzo Ide przed zjazdem do boksów, o tyle drugi Mercedes przeskoczył Ferrari na zmianie kierowców, przez co udało im się zdobyć czwarte miejsce. Piąty do mety dojechał Francesco Castellacci, a szósty był Filip Salaquarda, który w końcówce musiał bronić się przed szaleńczymi atakami Petera Koxa. Niemiec po zmianie kierowców był najszybszy na torze, jednak nie udało mu się znaleźć sposobu na Ferrari, które było wyraźnie szybsze na prostej od Lamborghini.

    Ósmy był Tomas Enge, szybka zmiana kierowców i dobra jazda Czecha pozwoliły na chociaż częściowe odrobienie strat poniesionych przez księcia Taxisa. Przedostatnie punktowane miejsce zajęli Matt Halliday i Mike Parisy. Załoga Porsche w pewnym momencie znalazła się na czwartym miejscu, jednak kara przejazdu przez boksy za falstart sprawiła, że Francuz i Nowozelandczyk mogli walczyć już tylko o punkty. Ostatnie oczko przypadło BMW Z4 z numerem 18. Ekipy Hexisa nie zobaczyły flagi w szachownicę, gdyż w trakcie zmiany kierowców również w drugim McLarenie doszło do problemów z silnikiem.

    GT1 Championship > 2012 > Francja (główny), Nogaro - 3,636 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 32Laurens Vanthoor
    Stephane Ortelli


    Belgian Audi Club WRTAudi R8 LMS401h00m26,80125
    2. 33Frank Stippler
    Oliver Jarvis


    Belgian Audi Club WRTAudi R8 LMS40+0:03,73118
    3. 38Marc Basseng
    Markus Winkelhock


    All-Inkl.com Münnich MotorsportMercedes SLS AMG GT340+0:04,42115
    4. 37Nicky Pastorelli
    Thomas Jager


    All-Inkl.com Münnich MotorsportMercedes SLS AMG GT340+0:06,36612
    5. 4Francesco Castellacci
    Enzo Ide


    AF CorseFerrari 458 Italia GT340+0:18,92510
    6. 3Filip Salaquarda
    Toni Vilander


    AF CorseFerrari 458 Italia GT340+0:21,2318
    7. 24Peter Kox
    Darryl O'Young


    Reiter EngineeringLamborghini Gallardo LP 60040+0:21,6826
    8. 25Tomas Enge
    Albert von Thurn und Taxis


    Reiter EngineeringLamborghini Gallardo LP 60040+0:35,2344
    9. 9Mike Parisy
    Matt Halliday


    Exim Bank Team ChinaPorsche 911 GT3 R40+0:49,6192
    10. 18Michael Bartels
    Yelmer Buurman


    BMW Team Vita4OneBMW E89 Z440+1:00,3071
    11. 17Mathias Lauda
    Nikolaus Mayr-Melnhof


    BMW Team Vita4OneBMW E89 Z440+1:05,808
    12. 7Aleksiej Wasiliew
    Maxime Martin


    Valmon Racing Team RussiaAston Martin DBRS940+1:27,167
    13. 6Siergiej Afanasjew
    Andreas Zuber


    Valmon Racing Team RussiaAston Martin DBRS9391 okr.
    14. 11Matteo Cressoni
    Milos Pavlovic


    SUNREDFord GT382 okr.
    15. 8Benjamin Lariche
    Ren Wei


    Exim Bank Team ChinaPorsche 911 GT3 R373 okr.
    Niesklasyfikowani
    2Alvaro Parente
    Gregoire Demoustier


    Hexis RacingMcLaren MP4-12C GT318
    1Frederic Makowiecki
    Stef Dusseldorp


    Hexis RacingMcLaren MP4-12C GT33
    Pole position: Stephane Ortelli (Audi WRT) - 60:26,351
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    MatiXF1, 09.04.2012 20:24[!]
    Znakomicie Audi, dobrze też Mercedes. W stosunku do kwalifikacji Ferrari nie wypadło zbyt dobrze. Więcej też oczekiwałem od Lambo. Katastrofalnie Astony, Fordy i Porsche. Szkoda McLarenów, mogli być wysoko. Ciekawie się ten rok mimo wszystko szykuje.
    Mr President, 09.04.2012 21:30[!]
    Ciekawie ułożona stawka osiągnęła linie mety: auta tych samych ekip skończyły bardzo blisko siebie. Audi było zdecydowanie najszybsze przez cały weekend, a ich jedyni konkurenci w wyścigu głównym prędko się wykruszyli: Mclaren nr 2 miał problemy z silnikiem, książę Thurn und Taxis zepsuł start, a Vilander dostał karę drive trough. Pełni swych możliwośći nie pokazały Lamborghini i Mclaren, które wyglądały na szybsze od Ferrari. Przed nami pasjonujący sezon.
    Kamikadze2000, 10.04.2012 00:03[!]
    Debiut marzenie dla Vanthoora. Oby tak dalej! :))
    Adakar, 10.04.2012 08:10[!]
    ale ogólnie ... jest nuda.
    Oba Audi WRT rządzą i dzielą. SLS-y i Mclareny mają tempo ale jakby tylko w jednym zawodniku (poczekam jeszcze do następnej rundy, może Hexis będzie miał bezproblemowy weekend), to samo np. Reiter z Lambo Tomasa Enge, tak samo Porsche. Aston Martin, the same thing, jak wsiada Rosjanin, ten czy inny, spada w dół stawki.
    Ferrari -> poniżej oczekiwań
    BMW z Vitaphone ... totalna porażka
    Fordy GT ... jeszcze większa porażka

    Tor, za ciasny, to wręcz tor kartingowy dla takich maszyn GT.
    Zawodnicy Pucharu KIA Picanto mogliby tutaj mówić w niektórych partiach o wąskim torze.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca