|
|
|
|
|
|
Intercont. Le Mans Cup > 2011 > Najważniejsze zasady
Typowy harmonogram weekendów
Piątek:
I sesja treningowa – 60 minut
II sesja treningowa – 60 minut
Podczas najdłuższych rund w Sebring, Le Mans i Road Atlanta dodatkowe sesje testowe przed wyścigiem, a także sesja treningowa w nocy.
Sobota:
III sesja treningowa – 60 minut
Kwalifikacje dla klas GTE Pro i GTE Am – 20 minut
Kwalifikacje dla klas LMP1 i LMP2 – 20 minut
Niedziela:
Rozgrzewka – 20 minut
Wyścig – 6 godzin (12 godzin w Sebring, 24 w Le Mans, 10 w Road Atlanta)
Punktacja
Wyścig
Miejsca na mecie 1-11 są punktowane według skali 15-13-11-9-8-7-6-5-4-3-2. Wszyscy pozostali kierowcy, którzy ukończyli wyścig otrzymują 1 punkt. Dodatkowy punkt jest przyznawany za zdobycie pole position. Do klasyfikacji ILMC są jednak brani pod uwagę jedynie kierowcy zgłoszeni do całego sezonu, a punkty są rozdzielane zgodnie z zajętym miejscem. Dla wyścigu 24 godziny Le Mans skala punktowa wygląda następująco (30-26-22-18-16-14-12-10-8-6-4, pozostali którzy ukończyli 2 pkt).
UWAGA: Aby otrzymać otrzymać punkty za dany weekend należy ukończyć wyścig.
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|