F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Toyota zgarnia pierwszy rząd w Bahrajnie
    Paweł Zając, 29 listopada 2013<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Alex Wurz i Kazuki Nakajima zdobyli pole position przed ostatnim rundą Długodystansowych Mistrzostw Świata na torze w Bahrajnie.

    Duet, do którego jutro dołączy Nicolas Lapierre, poprowadził japońskiego producenta do dubletu z przewagą ponad pół sekundy nad Audi.

    Drudzy Sarrazin i Davindson zanotowali czas o trzy dziesiąte gorszy od swoich kolegów zespołowych, jednak po kwalifikacjach Anthony przyznał, że z powodu korku musiał anulować okrążenie pomiarowe, a na kolejnym nie udało mu się dogrzać opon do odpowiedniej temperatury.

    Trójkę uzupełnili Andre Lotterer i Marcel Fassler, którzy wyprzedzili Loica Duvala i Allana McNisha o niespełna dwie dziesiąte sekundy.

    W klasie LPM2 najszybsza była Oreca ekipy Pecom prowadzona przez Nicolasa Minassiana i Pierre Kaffera. Dla zdobywców pole position jest to powrót do Formy po trudnościach w ostatnich lam wyścigach. Drugie miejsce przypadło OAK Racing z Olivierem Pla i Alexem Brundle z kierownicą. Trójkę uzupełnili ich koledzy zespołowi – Bertrand Baguette i Martin Plowman.

    W klasie GTE Pro poprawiona wersja 911 RSR po prostu zmiotła rywali i zajęła dwa pierwsze miejsca. Najszybsi byli Richard Lietz i Marc Lieb, którzy o nieco ponad jedną dziesiątą pokonali Patricka Pilet i Jorga Bergmeistera. Trójkę uzupełnili Stefan Mucke i Darren Turner w Aston Martinie – zaledwie jedną dziesiątą przed Gianmarią Brunim w Ferrari, który jest ich głównym rywalem w walce o tytuł. Podczas tej rundy Włoch będzie zmieniał się z Toni Vilanderem, aby zwiększyć swoje szanse na mistrzowską koronę. W klasie GTE Am najszybszy był Aston Martin prowadzony przez Nickiego Thiima i Christoffera Nygaarda.


    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca