F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Toyota wygrywa przerwany wyścig na Fuji
    Paweł Zając, 20 pa?dziernika 2013<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Zwycięstwo na Fuji powędrowało do Toyoty, po tym jak wyścig Długodystansowych Mistrzostw Świata został przerwany po raz trzeci.

    Pogoda nie pozwoliła na rozegranie sześciogodzinnych zmagań. Po dwóch czerwonych flagach sędziowie zdecydowali się na jeszcze jedną próbę, jednak warunki nadal były zbyt trudne i wyścig ostatecznie przerwano w połowie pierwszego okrążenia po restarcie.

    Ostatecznie kierowcy pokonali 16 okrążeń, wszystkie za samochodem bezpieczeństwa, jednak i tak zostanie przyznana za to połowa punktów. Zwycięstwo przypadło Kazukiemu Nakajimie, z którym zmieniać się mieli Alex Wurz i Nicolas Lapierre, jednak najpewniej wszyscy kierowcy będą punktować podczas tego wyścigu, nawet jeśli ani razu nie pojawili się za kierownicą. Drugie miejsce przypadło Audi prowadzonemu przez Loica Duvala, Allana McNisha i Toma Kristensena, a podium uzupełniła Lola Rebellion w składzie Andrea Belicchi i Mathias Beche.

    Teoretycznie, skoro cały dystans przejechano za samochodem bezpieczeństwa, wygrać powinno Audi z numerem 1, które wywalczyło wczoraj pole position, jednak już podczas pierwszej próby rozegrania wyścigu Andre Lotterer musiał zjechać do alei serwisowej z powodu problemów z silnikiem. Druga z Toyot również miała problemy i wypadła z podium, gdyż Anthonemu Davidsonowi nie udało się na czas opuścić alei serwisowej przed rozpoczęciem wyścigu.

    W klasie LMP2 zwycięzcami została ekipa OAK Racing w składzie Bertrand Baguette, Martin Plowman i Ricardo Gonzalez. W GTE Pro Aston Martin utrzymał pierwsze miejsce wywalczone w kwalifikacjach. Za kierownicą modelu Vantage GTE mieli zmieniać się Frederic Makowiecki, Darren Turner oraz Stefan Mucke. W GTE Am również najlepsza okazała się brytyjska marka z Bruno Senną, Christofferem Nygaardem oraz Kristianem Poulsenem na pokładzie.


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    robertunio, 20.10.2013 13:22[!]
    Fuji fajny tor byl. Brakuje mi go w kalendarzu F1. Powinno byc GP Japonii na Suzuce i GP Azji na Fuji.
    kabans, 20.10.2013 15:03[!]
    beznadziejna była ta prosta bo miała 1,5km a ze względu na krętość toru samochody rozpędzały się tylko do 310. Czego brakuje nowym torom? Charakteru. Herman upycha w nich wszystko jak 5 letnie dziecko w paintcie.
    Artello96, 20.10.2013 15:06[!]
    Też bardzo lubię ten obiekt. Organizatorzy mogliby zastosować rotację Fuji - Suzuka, tak jak ma to miejsce w przypadku rozgrywania GP Niemiec. Ja bym się z tego powodu na pewno nie obraził :)
    Gilles, 20.10.2013 15:34[!]
    @kabans,fuji nie jest nowym torem, i ta prosta była tam zawsze, a nawet dłuższa była, jak T1 było owalem. Ten tor niewiele się zmienił od 1 wyścigu f1 ('76), wiec nie przesadzaj. Tak poza tym.. z tego co widzę pan Tilke trochę zmądrzał ostatnio. :)
    Kubuś Fatalista, 20.10.2013 15:48[!]
    Jezu Chryste Panie własnym oczom nie wierzę ... Fuji rotacyjnie z Suzuką. Najlepszy obiekt w Azji do tego jeden z najlepszych na świecie miałby ustąpić miejsca temu czemuś pod wulkanem ? Nigdy !
    kabans, 20.10.2013 20:34[!]
    Cytat Gilles :
    ..
    Tylko że tor od 2007 ma prawie dwa razy mniej zakrętów. Zamiast 1 i 2 był długi nawrót a zakręty od 10 do 16 nie istniały bo był to jeden bardzo długi łuk na prostą. Już nie wspominając o tym, że zakręty mimo że miały takie same to były łagodniejsze. Faktycznie mała różnica poza taką, że dzisiejszy bolid przejechałby tamtą wersje hamując może ze trzy razy
    marrcus, 20.10.2013 23:24[!]
    tez jakoś tesknie za Fuji
    adnowseb, 20.10.2013 23:44[!]
    Brawo Toyota. Kibicuję im po odejściu Peugeot'a.
    Audi musiało ''obejść się smakiem"':))
    Kamikadze2000, 21.10.2013 10:21[!]
    Jeżeli taka pogoda miałaby być tam co roku, to lepiej, że w tamtych rejonach GP nie ma... ;)
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca