|
|
|
|
|
|
| |
•Carlin > Rezultaty w sezonie 2013 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
23.03.13 | Monza 1 | H. Tincknell | | 5. | +0:15,855 | 10 |
| J. King | | 7. | +0:24,316 | 6 |
| N. Latifi | | 16. | +0:57,796 | - |
| J. Mardenborough | | NS | +3 okr. | - |
24.03.13 | Monza 2 | H. Tincknell | | 5. | +0:06,964 | 10 |
| J. Mardenborough | | 12. | +0:12,842 | - |
| N. Latifi | | 16. | +0:16,496 | - |
| J. King | | NS | +3 okr. | - |
24.03.13 | Monza 3 | H. Tincknell | | 6. | +0:23,935 | 4 |
| J. King | | 9. | +0:37,723 | 1 |
| J. Mardenborough | | 14. | +0:47,397 | - |
| N. Latifi | | NS | +2 okr. | - |
13.04.13 | Silverstone 1 | H. Tincknell | | 1. | 0h34m28,267 | 25 |
| N. Latifi | | 5. | +0:10,276 | 10 |
| J. King | | 11. | +0:25,482 | - |
| J. Mardenborough | | 17. | +0:38,649 | - |
| H. Tincknell | | | PP 1:54,098 | - |
13.04.13 | Silverstone 2 | H. Tincknell | | 4. | +0:08,227 | 12 |
| J. King | | NS | +4 okr. | - |
| N. Latifi | | NS | +15 okr. | - |
| J. Mardenborough | | NS | - | - |
| H. Tincknell | | | PP 1:54,129 | - |
14.04.13 | Silverstone 3 | J. King | | 6. | +0:20,688 | 8 |
| J. Mardenborough | | 8. | +0:21,641 | 4 |
| H. Tincknell | | 9. | +0:28,931 | 2 |
| N. Latifi | | 10. | +0:29,448 | 1 |
04.05.13 | Hockenheim 1/1 | H. Tincknell | | 5. | +0:27,135 | 10 |
| D. Kwiat | | 10. | +0:44,211 | - |
| J. King | | 11. | +0:47,010 | 1 |
| J. Mardenborough | | 16. | +1:02,361 | - |
| N. Latifi | | 23. | +1:41,660 | - |
04.05.13 | Hockenheim 1/2 | J. King | | 9. | +0:20,271 | 2 |
| D. Kwiat | | 12. | +0:24,486 | - |
| H. Tincknell | | 13. | +0:25,330 | - |
| N. Latifi | | 22. | +0:41,713 | - |
| J. Mardenborough | | NS | - | - |
05.05.13 | Hockenheim 1/3 | D. Kwiat | | 3. | +0:04,841 | - |
| J. King | | 5. | +0:07,178 | 12 |
| N. Latifi | | 15. | +0:22,527 | - |
| J. Mardenborough | | 22. | +0:37,679 | - |
| H. Tincknell | | 25. | +1 okr. | - |
| D. Kwiat | | | PP 1:33,367 | - |
18.05.13 | Brands Hatch 1 | H. Tincknell | | 5. | +0:21,824 | 10 |
| J. King | | 7. | +0:22,481 | 6 |
| D. Kwiat | | 10. | +0:31,958 | - |
| J. Mardenborough | | 13. | +0:00,083 | - |
| N. Latifi | | NS | +-7:-53,718 | - |
18.05.13 | Brands Hatch 2 | H. Tincknell | | 7. | +0:15,762 | 6 |
| J. Mardenborough | | 10. | +0:21,719 | 1 |
| D. Kwiat | | 12. | +0:26,728 | - |
| J. King | | 13. | +0:27,617 | - |
| N. Latifi | | 27. | +3 okr. | - |
19.05.13 | Brands Hatch 3 | H. Tincknell | | 2. | +0:03,878 | 18 |
| N. Latifi | | 7. | +0:16,118 | 6 |
| J. King | | 11. | +0:25,930 | - |
| D. Kwiat | | 14. | +0:31,042 | - |
| J. Mardenborough | | NS | +47 okr. | - |
01.06.13 | Spielberg 1 | D. Kwiat | | 2. | +0:14,306 | - |
| J. King | | 3. | +0:26,850 | 18 |
| N. Latifi | | 5. | +0:32,274 | 12 |
| H. Tincknell | | 12. | +0:44,999 | - |
| J. Mardenborough | | 13. | +0:46,820 | - |
| D. Kwiat | | | PP 1:43,825 | - |
01.06.13 | Spielberg 2 | D. Kwiat | | 2. | +0:07,699 | - |
| J. King | | 6. | +0:18,279 | 10 |
| H. Tincknell | | 7. | +0:18,872 | 8 |
| J. Mardenborough | | 22. | +0:52,860 | - |
| N. Latifi | | NS | +12 okr. | - |
| D. Kwiat | | | PP 1:44,052 | - |
02.06.13 | Spielberg 3 | D. Kwiat | | 2. | +0:02,691 | - |
| H. Tincknell | | 4. | +0:08,743 | 15 |
| J. King | | 5. | +0:09,845 | 12 |
| N. Latifi | | 7. | +0:18,342 | 8 |
| J. Mardenborough | | NS | +-33:-34,465 | - |
| D. Kwiat | | | PP 1:43,956 | - |
13.07.13 | Norisring 1 | H. Tincknell | | 6. | +0:07,231 | 8 |
| J. Mardenborough | | 7. | +0:09,124 | 6 |
| J. King | | 17. | +0:26,424 | - |
| N. Latifi | | NS | +11 okr. | - |
| D. Kwiat | | NS | +38 okr. | - |
13.07.13 | Norisring 2 | H. Tincknell | | 8. | +0:13,647 | 4 |
| J. King | | 9. | +0:19,545 | 2 |
| D. Kwiat | | 12. | +0:21,327 | - |
| N. Latifi | | 19. | +0:44,460 | - |
| J. Mardenborough | | 27. | +1 okr. | - |
14.07.13 | Norisring 3 | H. Tincknell | | 8. | +0:17,248 | 4 |
| J. King | | 9. | +0:17,944 | 2 |
| J. Mardenborough | | 12. | +0:33,993 | - |
| D. Kwiat | | NS | +17 okr. | - |
| N. Latifi | | NS | +39 okr. | - |
17.08.13 | Nürburgring 1 | J. King | | 4. | +0:07,981 | 12 |
| D. Kwiat | | 9. | +0:25,633 | - |
| H. Tincknell | | 11. | +0:28,202 | 1 |
| J. Mardenborough | | 15. | +0:33,067 | - |
| N. Latifi | | 19. | +0:39,530 | - |
17.08.13 | Nürburgring 2 | J. King | | 4. | +0:06,841 | 12 |
| H. Tincknell | | 10. | +0:18,453 | 1 |
| D. Kwiat | | 13. | +0:20,426 | - |
| N. Latifi | | 17. | +0:22,442 | - |
| J. Mardenborough | | NS | +24 okr. | - |
18.08.13 | Nürburgring 3 | H. Tincknell | | 4. | +0:17,707 | 12 |
| J. Mardenborough | | 11. | +0:25,106 | - |
| D. Kwiat | | 16. | +0:44,727 | - |
| N. Latifi | | 21. | +1 okr. | - |
| J. King | | NS | - | - |
28.09.13 | Zandvoort 1 | D. Kwiat | | 1. | 0h35m35,636 | - |
| J. King | | 4. | +0:06,828 | 15 |
| H. Tincknell | | 6. | +0:08,022 | 10 |
| N. Latifi | | 8. | +0:09,559 | 6 |
| J. Mardenborough | | 16. | +0:21,955 | - |
| D. Kwiat | | | PP 1:30,653 | - |
| D. Kwiat | | | FL 1:32,013 | - |
28.09.13 | Zandvoort 2 | D. Kwiat | | 3. | +0:05,708 | - |
| J. King | | 4. | +0:06,236 | 15 |
| H. Tincknell | | 6. | +0:07,223 | 10 |
| N. Latifi | | 11. | +0:11,738 | 1 |
| J. Mardenborough | | 23. | +1 okr. | - |
29.09.13 | Zandvoort 3 | J. King | | 2. | +0:00,389 | 18 |
| D. Kwiat | | 4. | +0:01,997 | - |
| H. Tincknell | | 6. | +0:03,337 | 10 |
| J. Mardenborough | | 14. | +0:07,488 | - |
| N. Latifi | | NS | +17 okr. | - |
12.10.13 | Vallelunga 1 | D. Kwiat | | 4. | +0:07,437 | - |
| H. Tincknell | | 11. | +0:26,404 | 1 |
| J. King | | 13. | +0:33,115 | - |
| N. Latifi | | 17. | +0:36,974 | - |
| J. Mardenborough | | 18. | +0:37,358 | - |
13.10.13 | Vallelunga 2 | D. Kwiat | | 3. | +0:06,912 | - |
| N. Latifi | | 11. | +0:19,862 | 1 |
| H. Tincknell | | 18. | +0:27,179 | - |
| J. King | | NS | - | - |
| J. Mardenborough | | NS | - | - |
13.10.13 | Vallelunga 3 | J. King | | 5. | +0:15,901 | 10 |
| D. Kwiat | | 7. | +0:19,801 | - |
| H. Tincknell | | 8. | +0:23,079 | 6 |
| J. Mardenborough | | 11. | +0:26,789 | 1 |
| N. Latifi | | NS | - | - |
19.10.13 | Hockenheim 2/1 | H. Tincknell | | 5. | +0:17,373 | 10 |
| J. King | | 6. | +0:18,565 | 8 |
| N. Latifi | | 12. | +0:30,010 | - |
| J. Mardenborough | | 16. | +0:41,522 | - |
19.10.13 | Hockenheim 2/2 | H. Tincknell | | 5. | +0:22,011 | 10 |
| J. King | | 8. | +0:24,244 | 4 |
| N. Latifi | | 13. | +0:28,747 | - |
| J. Mardenborough | | 18. | +0:42,118 | - |
20.10.13 | Hockenheim 2/3 | H. Tincknell | | 5. | +0:26,697 | 10 |
| J. King | | 9. | +0:40,293 | 2 |
| J. Mardenborough | | 11. | +0:43,193 | - |
| N. Latifi | | NS | +9 okr. | - |
|
Wygrane: 2, suma punktów: 460, pozycja w klasyfikacji: 3 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|