Typowy harmonogram weekendów
Piątek:
Testy – 90 minut (nie na każdym torze)
Trening – 60 minut
Sobota:
Kwalifikacje do pierwszego wyścigu – 30 minut (sesja dla wszystkich kierowców)
I wyścig – 80 km lub 30 minut jazdy
Niedziela:
II wyścig – 110 km lub 40 minut jazdy
Kolejność startowa do drugiego wyścigu ustalana na podstawie rezultatu końcowego pierwszego wyścigu z odwróceniem kolejności pierwszej ósemki.
Punktacja
Punkty nie są przyznawane kierowcom startującym gościnne.
Kwalifikacje:
Pole position: 1 punkt (dotyczy tylko klasyfikacji kierowców)
Wyścig 1:
Miejsca 1-8 na mecie według skali punktowej 10-8-6-5-4-3-2-1
Wyścig 2:
Miejsca 1-6 na mecie według skali punktowej 6-5-4-3-2-1
Klasyfikacja zespołów
Pod uwagę brani są maksymalnie dwaj kierowcy z danego zespołu, a punkty są rozdzielane zgodnie z zajętym miejscem, zatem inaczej, niż w sezonie 2009 i wcześniejszych. Przykład w oparciu o skalę punktową 2 wyścigu:
- 2010 – 1.ART (6 pkt.), 2.ART (5), 3.Signature (4), 4.ART (-), 5.Signature (2), 6.Motopark (1)
- 2009 – 1.ART (6 pkt.), 2.ART (5), 3.Signature (4), 4.ART (-), 5.Signature (3), 6.Motopark (2), 7.Prema (1)