F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
      Formula 3 Euro Series > 2010 > Najważniejsze zasady

    Typowy harmonogram weekendów

    Piątek:
    Testy – 90 minut (nie na każdym torze)
    Trening – 60 minut

    Sobota:
    Kwalifikacje do pierwszego wyścigu – 30 minut (sesja dla wszystkich kierowców)
    I wyścig – 80 km lub 30 minut jazdy

    Niedziela:
    II wyścig – 110 km lub 40 minut jazdy

    Kolejność startowa do drugiego wyścigu ustalana na podstawie rezultatu końcowego pierwszego wyścigu z odwróceniem kolejności pierwszej ósemki.

    Punktacja

    Punkty nie są przyznawane kierowcom startującym gościnne.

    Kwalifikacje:
    Pole position: 1 punkt (dotyczy tylko klasyfikacji kierowców)

    Wyścig 1:
    Miejsca 1-8 na mecie według skali punktowej 10-8-6-5-4-3-2-1

    Wyścig 2:
    Miejsca 1-6 na mecie według skali punktowej 6-5-4-3-2-1

    Klasyfikacja zespołów

    Pod uwagę brani są maksymalnie dwaj kierowcy z danego zespołu, a punkty są rozdzielane zgodnie z zajętym miejscem, zatem inaczej, niż w sezonie 2009 i wcześniejszych. Przykład w oparciu o skalę punktową 2 wyścigu:
    • 2010 – 1.ART (6 pkt.), 2.ART (5), 3.Signature (4), 4.ART (-), 5.Signature (2), 6.Motopark (1)
    • 2009 – 1.ART (6 pkt.), 2.ART (5), 3.Signature (4), 4.ART (-), 5.Signature (3), 6.Motopark (2), 7.Prema (1)


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca