F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Robert Huff i Jolyon Palmer zamienili się samochodami na Brands Hatch
    kamil.pl5, 13 lipca 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Kilka dni przed ich wyścigami na torze Brands Hatch, dwaj czołowi brytyjscy kierowcy WTCC i Formuły 2 wzięli udział w niezwykłym eksperymencie, zamieniając się swoimi pojazdami.

    Robert Huff oddał swojego przednionapędowego Chevroleta Cruze 19-letniemu Jolyonowi Palmerowi, a sam zasiadł w bolidzie Williams JPH1B obecnego lidera klasyfikacji generalnej F2 na krótkiej wersji toru Brands Hatch – Indy.

    Dla Huffa była to pierwsza okazja do prowadzenia samochodu jednomiejscowego, odkąd w 2001 roku startował w mistrzostwach Wielkiej Brytanii w Formule Renault: „To było mega! Bolid F2 jest bardzo imponujący i byłem bardzo zadowolony, że miałem szansę go poprowadzić. Moc tego samochodu, docisk aerodynamiczny, hamulce – to wszystko jest niesamowite. Nie prowadziłem samochodu jednomiejscowego od dziewięciu lat i to doświadczenie otworzyło ponownie moje oczy na to, jak dużo radości daje jazda takim autem”.

    Jolyon Palmer powiedział z kolei: „Samochód WTCC był przyjemny w prowadzeniu – skręcanie było znacznie łatwiejsze w porównaniu do tego, do czego jestem przyzwyczajony i to oznaczało, że mogłem sobie pozwolić na lekkie uślizgi. Hamulce były naprawdę dobre. Jestem pod wrażeniem, jak szybko są w stanie spowolnić samochód. W aucie turystycznym można bardziej najeżdżać na tarki, a także trzymać wyższy bieg w zakręcie. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że musi być to duża frajda, ścigać się takim samochodem, w szczególności przy pełnej stawce!”



    Źródło: FIAWTCC.com

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca