F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Bortolotti wygrywa w niedzielę w F2 i odzyskuje prowadzenie w generalce
    26 czerwca 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Mirko Bortolotti powrócił na prowadzenie w mistrzostwach Formuły 2 po zaprezentowaniu dominujących osiągów w drugim wyścigu na torze Spa-Francorchamps. Startujący z trzeciej pozycji Włoch był częścią trzyosobowej walki o prowadzenie podczas pierwszego dojazdu do La Source. Utrzymał wewnętrzną linię jazdy i po dojechaniu do Eau Rouge był już liderem.

    To już ustawiło wyścig Bortolottiemu, który mając przed sobą pustą drogę zaczął powoli odjeżdżać rywalom, mając na mecie blisko pięć sekund przewagi nad Christopherem Zanellą. Zdobycz 25 punktów oznacza, że Włoch wyprzedza Zanellę w klasyfikacji generalnej kierowców o pięć oczek po sześciu rozegranych wyścigach. Szwajcar także nie ma specjalnych powodów do narzekań – od pięciu wyścigów za każdym razem staje na podium.

    Ruszający z pierwszego rzędu Will Bratt i Ramon Pineiro po nie najlepszym początku wyścigu znaleźli się odpowiednio na piątym miejscu i końcu stawki (Pineiro zaliczył obrót z własnej winy). Bortolottiego próbował wówczas gonić Tobias Hegewald, ale jemu również przytrafił się poślizg – na siódmym okrążeniu w Les Combes. W tym momencie na miejsca 2 i 3 awansowali Zanella i Bratt – ten ostatni utrzymał najniższy stopień podium do mety, mimo dużej presji, jaką długo wywierał na niego Miki Monras.

    Piąte miejsce zajął Mihai Marinescu, wyprzedzając na 12 okrążeniu Jacka Clarke'a w Les Combes. Z kolei Alex Brundle zapewnił sobie siódme miejsce po wyprzedzeniu w Rivage Jordana Kinga dwa okrążenia przed metą. Punktowaną dziesiątkę zamknęli Kelvin Snoeks i Thiemo Storz,

    Formula 2 > 2011 > Belgia 2, Spa-Francorchamps - 7,004 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 4Mirko BortolottiF2 #4Williams JPH1B Audi1737:32,49425
    2. 19Christopher Zanella (D)F2 #19Williams JPH1B Audi17+0:04,80618
    3. 17Will BrattF2 #17Williams JPH1B Audi17+0:06,76015
    4. 6Miki Monras (D)F2 #6Williams JPH1B Audi17+0:07,90712
    5. 9Mihai MarinescuF2 #9Williams JPH1B Audi17+0:16,65010
    6. 11Jack ClarkeF2 #11Williams JPH1B Audi17+0:20,1518
    7. 5Alex BrundleF2 #5Williams JPH1B Audi17+0:31,2576
    8. 42Jordan King (D)F2 #42Williams JPH1B Audi17+0:34,9594
    9. 12Kelvin SnoeksF2 #12Williams JPH1B Audi17+0:44,1982
    10. 21Thiemo Storz (D)F2 #21Williams JPH1B Audi17+0:47,5161
    11. 13Jose Luis Abadin (D)F2 #13Williams JPH1B Audi17+0:49,632
    12. 15Ramon PineiroF2 #15Williams JPH1B Audi17+0:56,670
    13. 10Maksim Sniegirow (D)F2 #10Williams JPH1B Audi17+1:02,199
    14. 16Mikkel Mac (D)F2 #16Williams JPH1B Audi17+1:10,475
    15. 20Julian TheobaldF2 #20Williams JPH1B Audi17+1:11,429
    16. 2James Cole (D)F2 #2Williams JPH1B Audi17+1:21,459
    17. 30Sung-Hak Mun (D)F2 #30Williams JPH1B Audi17+1:24,192
    18. 8Płamen KralewF2 #8Williams JPH1B Audi17+1:32,777
    19. 33Parthiva SureshwarenF2 #33Williams JPH1B Audi17+1:38,517
    20. 3Armaan EbrahimF2 #3Williams JPH1B Audi152 okr.
    Niesklasyfikowani
    22Johannes TheobaldF2 #22Williams JPH1B Audi11
    18Tobias HegewaldF2 #18Williams JPH1B Audi6
    28Benjamin LaricheF2 #28Williams JPH1B Audi3
    Pole position: Will Bratt (F2 #17) - 2:07,495
    Najszybsze okrążenie: Tobias Hegewald (F2 #18) - 2:10,998 na 2 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    yaper, 26.06.2011 17:54[!]
    Pierwsza czwórka, potem przepaść i tasowanie się kierowców zależnie od weekendu, jak komu dobry wiatr powieje. Żenująco słaba jest ta seria pomimo atrakcyjnych kosztów wejścia i nagrody za zwycięstwo w sezonie. Jeśli to tak ma wyglądać w następnych latach to niech lepiej Palmer zwinie interes.
    renegade, 26.06.2011 17:57[!]
    Bo co...?!
    k2., 26.06.2011 18:19[!]
    Hmmm.....ciekawi mnie czy mają ambicję żeby poziomem zrównać się gp2 bo jeśli nie to powinni nazywać się f8 a nie f2.
    THC-303, 26.06.2011 18:25[!]
    Palmer nie musi zwijać interesu, bo robi na tym pieniądze :P Inna sprawa, że poziom serii żałosny
    renegade, 26.06.2011 19:24[!]
    Oni nie rownaja sie do GP2, to praktycznie jedna z serii F3, moga sie spokojnie rownac z BF3, F3ES i GP3...
    dragon92, 26.06.2011 19:30[!]
    A co jest z X?
    THC-303, 26.06.2011 19:52[!]
    renegade
    proszę... zawodnik tutaj liderujący w klasyfikacji, jest w 2 dziesiątce GP3. Brundle jest tu w czołówce a w BF3 okupował tyły. Hegewald w GP3 tylko kilka punktów zdobył.
    Adakar, 26.06.2011 20:53[!]
    a kto obstawia, że w sezonie 2012 znowu w tej serii zobaczymy Brundl'a ? :-D
    Yaneiro, 26.06.2011 23:57[!]
    @dragon92 Uznała, że tu jest za dobra i szuka czegoś lepszego.
    Kamikadze2000, 27.06.2011 00:04[!]
    Przede wszystkim bolid tutaj nie dorównuje nawet FR3.5, a więc gdzie tam jej do GP2! Dobrze napisał @renagade - może ona konkurowac z GP3 i F3 - to jej poziom! ;]

    Taaa, ale zobaczcie ile ten Alex Brundle traci do Mirko, który przecież ma ten sam wozik. Czołówka jest dobra, tylko całośc łączna jest kiszką! ;]
    Qooler, 27.06.2011 07:24[!]
    Wszedłem i widzę duży ruch. Wszyscy opowiadają co tam się dzieje. Myślę, że Renegade ma rację. Palmer to robi dobry biznes, nie interesują go kierowcy. To seria w kosztach bardzo nisko umieszczona. Powiedzmy uczciwie, dzisiaj nie ma możliwości pojechania jakiejkolwiek serii / dobrej/ na świecie, za takie pieniądze. Niestety, jak zawsze, gdzie małe koszty, to i możliwości niewielkie. To nie te same auta, robią różnicę. Przecież we wszystkich seriach są te same auta, oprócz F1. Problem jest w tym, że wszystko robią ci sami ludzie. To tak, jak w wypożyczalniach kartów. Wszystkie karty są takie same, ale jak działa tam twój kolega, albo kuzyn, albo dasz obsłudze jakiś fant/ flaszkę, piwko, fajkę/, możesz liczyć na szybszy wózek i o dziwo, wśród równych, twój jest najszybszy. W F2 właśnie działa to w taki sposób. Wydaje się wam, że Palmer i Stoneman byli najszybsi ? Zobaczcie dzisiaj, Mac to zwycięzca NEC, Cole FFord, a wielu innych to zwycięzcy wielu wyścigów. Jednak w F2 i w podobnych seriach/ nie ma ich na świecie zbyt wiele/ to najczęściej nie kierowca jest najważniejszy, chociaż niewątpliwie robi różnicę.
    Co do Natalii Kowalskiej przekonany jestem, że ja, po trzech kolejnych weekendach nieprzejechanych z powodu defektów, zastanawiałbym się co dalej. Przeciez kolo niej takze sa ludzie ktorzy znajaj sie na wyscigach.
    Obserwuję tą serię, również z tego powodu, że startuje tam ludzie ktorych znam i widzę, że dzieja się różne rzeczy. Raz ktoś jedzie na początku, by później spaść dużo niżej. Nie rozumiem tego, ale mam swoje przemzslenia. W ubieglym sezonie Palmer przestal wygrywac jak zagrozono zgloszeniem sprawy aut do FIA. Slyszy sie to i owo w swiatku
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca