F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Grosjean otrzymał karę za spowodowanie kolizji w Walencji
    Igor Szmidt, 27 czerwca 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Lider klasyfikacji mistrzostw GP2 – Romain Grosjean otrzymał karę przesunięcia o 10 miejsc na starcie kolejnego wyścigu tej serii na torze Silverstone.

    Francuz otrzymał karę za kolizję z Samem Birdem i Davide Valsecchim w strefie dohamowania przed zakrętem numer 2 na starcie niedzielnego sprintu w Walencji.

    Zwycięzca pierwszego wyścigu wystartował w sprincie z ósmej pozycji i wjechał w tył bolidu Birda oraz uderzył w prawą stronę bolidu Valsecchiego, ponieważ próbował zmieścić się między tą dwójką przed pierwszym dohamowaniem.

    Podczas gdy kontakt kierowcy zespołu DAMS z Valsecchim był dość lekki, o tyle Bird był zmuszony do zjechania do alei serwisowej w celu wykonania niezbędnych napraw. Grosjean potem wpadł w poślizg swoim uszkodzonym bolidem na zakręcie numer 5 i został uderzony przez Rodolfo Gonzaleza oraz Charlesa Pica. Cała trójka musiała wówczas zakończyć jazdę.

    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    THC-303, 27.06.2011 14:46[!]
    Szkoda, ale kara w sumie zasłuzona, najpierw bezsensowny wjazd w Birda, a potem jeszcze poślizg w wyniku którego Pic nie miał gdzie uciec. Całokształt twórczości Groszka w sprincie słaby
    Kamikadze2000, 27.06.2011 16:53[!]
    Jaka szkoda, że musiało do tego dojśc. Mam nadzieje, że nie przekreśli to szans na dobry wynik! :))
    Masio, 27.06.2011 18:03[!]
    Szkoda Romka. Giedo van der Garde będzie miał ułatwione zadanie, ale myślę, że Francuz poradzi sobie. ;)
    MatiXF1, 27.06.2011 20:47[!]
    Bianchi jakoś nie dostał kary za spowodowanie wypadku w pierwszym wyścigu, a Groseajn tak
    Jeśli chodzi o pierwszą część to był tam zablokowany, nie miał gdzie uciec i doszło do kontaktu, a jeśli chodzi o drugą część to faktycznie popełnił błąd i doszło do wypadku. Dziwne nie?
    yaper, 27.06.2011 21:13[!]
    Grosjean i tak odrobi to w race, jestem tego pewien. Silverstone to idealny tor do walki.
    dan193t, 27.06.2011 21:55[!]
    Na jakim kanale ogladacie GP2 ?
    THC-303, 28.06.2011 09:51[!]
    Kamikadze2000, 30.06.2011 19:09[!]
    @dan193t - sorry, że dopiero teraz. Na RAI 1 lub RAI 2. Są na kanałach 172 i 173 w Cyfrowym Polsacie. :)
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca